Az új Volkswagen Polo premierjérÅ‘l már beszámoltunk korábban, most több új fotót is közöltek az újdonságról. Az elsÅ‘ és legfontosabb infó viszont, hogy az új Polo már az MQB padlólemezre épül, Ãgy tengelytávja több mint 9 centivel hosszabb elÅ‘djénél
Szinte az összes kivitelt bemutatták előre. Tehát láthatjuk a sportos R-Line, a fiatalos bitang hifivel szerelt Beats kiadást és a GTI-t is lejjebb.
Az új Polo csomagtere 71 literrel tágasabb elÅ‘djéénél, Ãgy már nem is annyira kisautó. Már csak azért sem, mert már a 4-es Golfot is lepipálja tengelytávban, technikailag pedig egészen közel áll a legújabbhoz
Kategóriájában elÅ‘ször kapott digitális műszeregységet, ami nem akkora, mint a Golfban, de Ãgy is kitölti a teljes helyet, a központi érintÅ‘kijelzÅ‘ pedig akár 8 colos is lehet
A belépÅ‘motor hazánkban ismét szÃvómotor lesz, a háromhengeres egyliteres 75 lóerÅ‘s benzines. Emellett most elÅ‘ször földgáz üzemű egyliteres háromhengeressel is szerelik az új Polót
A GTI jellegzetes kiegészÃtÅ‘ket kapott, mint a piros csÃk a hűtÅ‘rácsban, ami belelóg a fényszórókba is, emellett persze egyedi felniket is kap
A GTI nem csak DSG-vel, kézi váltóval is elérhető lesz, na meg persze ott az elmaradhatatlan kockás üléshuzat és a sportkormány is
200 lóerőt hoztak ki a kétliteres TSI-ből, amivel egész komoly játszós autó lesz a Polóból, a GTI csak év végén érkezik