Nem sokkal az 5-ös sorozat frissítése után megérkezett az M5 is
Természetesen az M5 is ugyanazokat a formai újdonságokat kapta meg, mint a sima változatok. Újak tehát a fényszórók, a hűtőmaszk és a lökhárítók, persze utóbbiak jóval sportosabb benyomást keltenek a hatalmas légbeömlőkkel. A lámpák rajzolata hátul is új, illetve a diffúzoron is módosítottak. Emellett 5 új szín is megjelent, köztük a képeken látható Motegi vörös fényezés, illetve új 20 colos könnyűfém felnik is rendelhetők az autóhoz.
új diffúzort kapott az M5
Az utastérben is többnyire ugyanazok a változások láthatók, mint az alap 5-ösök esetében, megnőtt az infotainment kijelzője - 12,3 colra, megjelent az Android Auto kompatibilitás és a felhő alapú navigáció. Ugyanakkor megjelent két új gomb a középkonzolon, amelyekkel a járműbeállítások és a sportos üzemmódok konfigurálhatók.
Két új, vörös gomb jelent meg a kormánykeréken
Az autó orrában a 4,4 literes V8-as, ikerturbós motor dolgozik 600 lóerővel és 750 Nm forgatónyomatékkal, míg a Competition ereje egy kicsit több, 625 lóerő. Ezt 8 fokozatú automata sebességváltó továbbítja, akár mind a négy kerék felé, ám az összkerékhajtási rendszer képes csak a hátsó kerekeket is mozgatni. A „gyengébbik” modell 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, míg a Competition egy tizeddel gyorsabb, és a futóművét is külön hangolták a nagyobb teljesítményhez és élményhez. Végsebességük 250 km/h, de felár ellenében 305 km/h-ra növelhető. Németországban mindkét változat augusztusban érkezik meg a piacra, az M5 120 900 eurós (kb. 41,6 millió forintos) alapárral, a Competition pedig 129 900 eurós (44,7 millió forintos) árcédulával.
A Competition modell 25 lóerővel erősebb