A Geely hazánkban is értékesít autókat, csak éppen nem ezen a néven, éppen ezért joggal merül fel a kérdés, vajon milyen eredményeket tudna elérni egy ehhez hasonló autó.
Bár hivatalos bejelentés még mindig nincs, a legnagyobb európai parlamenti pártcsalád vezetője arról beszélt, jelen állás szerint még 2035 után is sokáig maradhatnak a belső égésű motorok.
Magyarországon bőven a legolcsóbb villanyautó lehetne a maláj fejlesztésű modell, amely jóval többet kínál, mint az itthon hasonló árfekvésben lévő modellek.
A tervezettnél jóval korábban elkészült Magyarország új gyorsforgalmi szakasza, a több mint 30 kilométer hosszú szakaszt pedig már a karácsonyi rokonlátogatás alkalmával is lehet majd használni.
Már tavaly is felröppent a pletyka egyes európai autómárkák megszűnéséről, viszont akkor gyorsan cáfolt az illetékes konszern. Az azóta történt igazgatóváltás viszont alapjaiban változtathatja meg a dolgokat.
A héten harmadjára változik legalább az egyik üzemanyag nagykereskedelmi ára, ezúttal ráadásul mindkét típus olcsóbb lesz a kutak számára. De vajon mit érzékelnek majd mindebből az autósok?
Vélhetően egy életre megtanulta az önérzetes autós, hogy a büntetőfékezés sosem lehet kifizetődő. Nem csak az autójában keletkezett kár, de még egy büntetőeljárás keretében is felelnie kell a tettéért.
Egyszerre frissült az Ibiza és az Arona, a spanyol márka két igencsak kelendő modellje, néhány napja pedig a gyártásuk is gőzerővel zajlik a gyártó központi létesítményében. Íme a gyárkapun belül készült fotók!
A rengeteg kínai autó mellett olyan slágermodellnek ígérkező típusokat is összetört az Euro NCAP, mint a friss Renault Clio, a full hibrid Toyota Aygo X, vagy épp a újgenerációs Volkswagen T-Roc. Íme a most tesztelt 19 modell részletes értékelése!