Bakancs, öltönnyel 2010.04.22.2017.11.01. Zoltán 0 Igazán terepre való Toyota lenne a Land Cruiser 3.0 D-4D VX Sport, mert egyedül ebben található - többek között - elektromos hátsó differenciálzár.
A vas jó, a töltelék kevésbé 2010.04.14.2017.11.01. Zoltán 1 A teszt során egyértelműen kiderült, hogy a dízel Mazda CX-7 2.2 CD Challenge kényelmes, méreteihez és tömegéhez képest remekül vezethető autó.
Avantgárd nélkül 2010.03.31.2017.11.01. Zoltán 1 Ahogy a korábban közölt bemutatóban ígértük, megérkezett hozzánk a Peugeot 5008 2.0 HDi Premium tesztautó, méghozzá szokatlanul szerényen extrázva.
Együtt lenni jó! 2010.03.28.2017.11.01. Zoltán 2 A Clio után feljebb léptünk egy fokkal, és megnéztük, mit tud a minden földi jóval ellátott, automata Renault Mégane Grandtour 2.0 dCi Privilége.
Nézőpont kérdése 2010.03.18.2017.11.01. Zoltán 0 Az átlagos igényeket szinte tökéletesen kielégíti a Subaru Legacy 2.0D Active, a magasabb felszereltségek leginkább médiaeszközökkel nyújtanak többet.
Second hand 2010.03.10.2017.11.01. Zoltán 0 A teszthét során alig vártam, hogy intéznivaló dolgom legyen, és ezzel az ürüggyel a számítógép elől a SEAT Exeo 2.0 CR TDI Style volánja mögé üljek.
Szerény fejlődés 2010.03.06.2017.11.01. Zoltán 0 A kedvezőbb ár miatt egyelőre csak Euro 4 besorolású dízelmotorral érkezik Magyarországra a FIAT Punto Evo Comfortline 1.3 Multijet 16v Emotion.
Egy különc japán AUTÓ 2010.03.05.2017.11.01. Ferenc 0 Elméletben az új Legacy is kilóg a sorból: boxer dízel állandó összkerékhajtással – és a gyakorlatban? Teszten a Subaru Legacy 2.0D Kombi Active.
Ép testben gép lélek 2010.02.27.2017.11.01. Zoltán 0 Csekély árkülönbség: a 110 lóerős Peugeot 3008 1.6 HDi Premium csupán 3 százalékkal drágább, mint a 150 lovas, benzines turbómotoros THP változat.
Lélekben kalandor 2010.02.20.2017.11.01. Zoltán 0 Háromféle erőforrással választható a Peugeot 207 SW Premium Outdoor, nálunk a részecskeszűrővel szerelt, 1,6 literes, 110 lóerős HDi dízellel járt.