Közös körre mentünk a Ford Mustang Mach-E, a Hyundai Ioniq 5 és a Skoda Enyaq iV trióval, az idén érkezett elektromos SUV-k azonos körülmények között bizonyíthattak.
Hibridesedik a világ, a dízelekre pedig sokan csúnyán néznek, én mégis dízelt kerestem ahhoz, hogy egy hét alatt több mint 3000 kilométert menjek vele. A Kia Ceed egyszerre lehet hibrid és dízel. Elárulom, milyen volt hosszú távon.
Íme az örökbefogadott kistesó története, akit mindenki imád, és aki felé annyira kicsik az elvárások, hogy középszerűségével is learatja a babérokat a kiemelkedő teljesítményt nyújtó bátyó elől. A teszt során rájöttünk, miért van szükség mindkettejükre!
Akinek nincs a palettáján SUV-kupé, szégyellje el magát, de főleg, ha nincs konnektoros hibrid változata! Mert továbbra is úgy vélem, bármiféle szabadidő-autónak akkor van csak értelme, ha a városban képes villanyhajtással közlekedni.
Hogy mire jó a Trafic Spaceclass? Bármire. Lehet családi kisbusz vagy VIP vendégek sofőrös limuzinja. Ugyanebben a felállásban hangosabb zenével guruló házibuli. Az üléseket kipakolva furgont kapunk, a hátsó sort lehajtva pedig kempingsátrat. Mi kell még?
Tudom-tudom, nem pont úgy szól a közmondás, amilyenre a címet ferdítettem. De egy Fiesta ST-vel sokkal szebbek a nappalok, a napnyugták és... hát igen, az esték is.
A piac kedvencének számító Suzuki Vitarát frissítése óta már automata váltóval is támadja a szintén erős versenyző Dacia Duster. Egymás mellé tettük a csúcsverziókat, hogy megtudjuk: melyik a jobb?
A Mercedes-Benz C-osztály ma ismét a kategóriában eddig nem megszokott minőséget és utazási komfortot hoz. A kezdeti kínálat csúcs benzinesével teszteltük.