Az E-Tech nem erős, nem gyors, ötajtósként nem is igazán tágas, mégis jó. Alapfelszereltséggel is kényelmes, praktikus, és nagyon könnyű vele együtt élni a mindennapokban. Arról nem is beszélve, hogy az egyik legkreatívabb formatervű kompakt a piacon.
Egy alsóbb kategóriás, de rogyásig extrázott autó mindig nehéz eset, ez a frissített Kia Stonic csúcsváltozata esetében sincs másként. Az egyetlen probléma az, hogy erről a kocsiról, ha levesszük az extrákat, akkor sem jön ki a matek. Vagy mégis?
Az autóipar egyik csúcsának tartják a mindenkori S-osztályokat. Amikor a Mercedes megjelenik az épp aktuális generációval, akkor általában mindent belepakolnak az S-osztályba, amit akkor ép az autóipar tud.
Hatalmas siker az új Tucson a Hyundainál, egy kis túlzással sorban állnak érte a vásárlók, szóval nem csoda, hogy az alsóbb kategóriában is piacra dobott egy crossovert a márka.
A hétüléses autók rákfenéje a legtöbb esetben, hogy ha valóban heten használjuk, akkor a csomagtér eltűnik. Erre már korábban is megoldást adott a Volkswagen Caddy Maxi, az új generáció komoly fejlődés a korábbihoz mérten.
Új alapmotort kapott a Toyota Corolla. Az 1,5-ös háromhengeres kézi váltóval jó vétel - így tud ugyanis kellő árelőnyt adni a hibridhez mérten. Aszkéta fogyasztásával ugyanakkor ez is meglepetést okoz.
Mindjárt az elején le kell szögezni, hogy nem teljesen igazságos az összevetés, mert a Mercedes friss generációval érkezett a piacra, a Lexusnál pedig már évek óta fut az aktuális LS. De azért nem előre eldöntött a meccs.
Kávéról nevezték el az Opel crossoverét, a háromhengeres motorok gúnyneve pedig kávédaráló. Kell ennél jobb párosítás? Na, de nehogy azt gondoljátok, hogy gúnyolódok! Kedvelhető autó a Mokka GS Line.