Kétliteres, de közel sem kóla, a CLA AMG kupékombiként is V6-ot eszik reggelire. Mindemellett a külsejéről is süt, hogy akkora rajta a turbó, mint a fejem. Az ülésbe nyom a rajtnál összkerékkel, de drift módja is van, ha inkább kilinccsel előre szereted.
Ha csak egy szobor lenne, nem tudnám levenni rólam a szemeimet, de szerencsére az LC 500 kabrió, avagy hivatalos nevén a Convertible gurulni is tud. V8-assal az orrában!
Még autós újságíróként is furcsán cseng az "elektromos buszlimuzin" elnevezés, annyi kérdést vet fel. Szerencsére az EQV mindet megválaszolja: egyszerre kényelmes, tágas, praktikus, környezetbarát és a maga módján még menő is, mégsem lesz bestseller.
Ha nem igényled az erőt, csak a Cupra stílus és formavilág kell, akkor szerencséd van: a Formentor 1,5 literes TSI motorral, sőt, még akár dízellel is kérhető. Van értelme ezeknek a 150 lóerős Cupráknak? Kipróbáltuk a benzinest, hogy kiderüljön!
Pickupot alapvetően kétféle ember vesz: az egyik, akinek valóban szüksége van rá, a másik pedig, aki áfamentesen "okosan" oldaná meg a legyen nagy, legyen tekintélye kérdést. Az új D-MAX mindkét célcsoportnak megfelel.
Rettenetesen kíváncsi voltam az elektromos motorral hajtott Vivaro-e furgonra, hiszen a városi károsanyag-kibocsátás csökkentésében jelentős szerepet játszhatnak az elektromos haszongépjárművek.
Amerika imádja, most pedig elhozták az európai piacra is. A Toyota Highlander közel 5 méteres hosszával is takarékos, de még inkább fényűzően tágas, ja és dinamika is jutott bele.
A fényűző extralistát egy erős, de háromhengeres motorral kombinálta a BMW, és megtöltötte annyi angolsággal, hogy azt még a Királynő és Mr. Bean is megirigyelje. Sajnos a hátsó lábtér egy az egyben kimaradt a képletből, de azon kívül majdnem tökéletes.