240 km hatótávú villanyautó 6,9 millió forintért – Renault Zoe

Végre megtudtuk a Renault Zoe hazai árait, megérte várni rá

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyot robbanthat a hazai villanyautó-piacon a Renault. A Zoe e héttől rendelhető, az elektromos modellek körében vonzó árral.

Ősszel már hazai rendszámmal próbálhattuk ki a Renault Zoét, azóta vártuk az árát, az állami ártámogatással már 6,9 millió forinttól megkapható, amivel bajnoknak számít ár/hatótáv szempontjából

E héttől rendelhető a friss modellnek éppen nem nevezhető, de így is felettébb érdekes, idén 41 kWh-s akkumulátorral és 400 kilométeres hatótávval is megjelent Renault Zoe. Viszont az benne a lényeg, hogy már az alapváltozata is nagyon versenyképes a maga 22 kWh-s akkumulátorával és 240 kilométeres hatótávjával. Ennek ugyanis 8 399 000 forint a listaára, ami a 1,5 millió forintos állami ártámogatással 6,9 millió forintra csökken. Ráadásul ehhez is lesz kedvezményes hitel, 4,99%-os THM-mel. A Renault még a villanyautóknál megszokottnál is kedvezőbb alapellátmányt ad. Előzetes, de még nem hivatalos információink szerint a Life alapváltozatban az automata klíma mellett a navigációt és Bluetooth kihangosítót is adó szórakoztatórendszer is széria lesz.

Hirdetés

A 22 helyett 41 kWh-s akkumulátor felára 1,4 millió forint, azaz listaáron 9 799 000, kedvezménnyel 8,299 millió forint a nagyobb, 400 km hatótávú Zoe, ami egyben a hazai piacon újonnan kapható legnagyobb hatótávú villanyautó is. Ebből 400 ezer forintos felárral kapható a gazdagabb ellátmányú Intens verzió, egyebek mellett zsebből nyitó Renault Kártyával, alufelnivel és még néhány további extrával. A Zoe egyelőre egyetlen kereskedésnél, a rangidős budaörsi Baumgartnernél rendelhető, e hét szerdától.

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 23:18
    Permalink

    Valami nem kerek ebben a történetben. Már február van, és sem a Renault, sem a Baumgartner oldalán nincs kinn a Zoe az új autók között. Meggondolta volna magát a cég? Ugyanakkor a Leaf ott van a Nissan kereskedésekben, tehát van elég akku a gyártáshoz.

  • 2017.10.27. at 23:18
    Permalink

    megnézném mennyit megy el hifivel,fűtéssel, dinamikusabb haladással télen…..nem csodálkoznék,ha a gyári értékkel köszönő viszonyban sem lenne a valós.

  • 2017.10.27. at 23:18
    Permalink

    valami nagyon nincs rendben a számokkal:

    “Fogyasztás − vegyes [kWh/100 km] 13,5”

    “22 kWh-s akkumulátorával és 240 kilométeres hatótáv”

    “41 kWh-s akkumulátorral és 400 kilométeres hatótáv”

    22/13,5 => 169 km, nem 220
    41/13,5 => 303 km, nem 400

    és gondolom a 13,5 a gyári fogyasztási adat, a valós lesz vagy 15-17, szóval a kis akkuval csoda ha 100km hatótáv elérhető

  • 2017.10.27. at 23:18
    Permalink

    Városi futkosónak 2. autonak megtenné.
    Csak egy a bibi, Francia.
    Ebben minden összefog zavarodni,akadni,lefagyni,füstölni,stb. csak mert Francia tervezés és szerelés.
    🙂

Vélemény, hozzászólás?