300 lovas, vagy életre tervezett plug-in? – Itt a friss podcast!

A Ford Kugát és az Opel Grandland X-et próbáljuk éppen, de szót ejtünk újabb villanyautókról is

Folytatódik a leárazás a villanyautók terén, egyre több gyártó próbálja betolni 11 millió forint alá a modelljeit. Eközben a plug-in szegmens is bővült, a Ford és az Opel újdonságát próbáljuk éppen.

Hirdetés
Zöldrendszámos dömping van a szerkesztőségben, az elmúlt hetekben több plug-in és villanyautó járt nálunk, mint tavaly összesen, és még érkezik is jó pár a táblázatunk szerint. A villanyautók most mindennél komolyabb figyelmet kapnak és érdemelnek is, mivel a kínálat megsokszorozódott az elmúlt hónapokban. Mindenki lejjebb tornázza az árakat, hogy beférjenek a 11 milliós ártámogatás alá, így most például egy Renault Zoe 4 millió forintos, egy Nissan Leaf 4,3 milliós kedvezménnyel kapható, de a PSA termékei is 8 millió környékétől vihetőek, legalábbis a Peugeot e-208/e-2008 és Opel Corsa-e, melyek hamarosan érkeznek tesztre is.
Hirdetés
A villanyautók mellett plug-in modellek is érkeznek folyamatosan, most az Opel újdonsága, az Év Zöldautója díjas Grandland X Hybrid4 épp nálam, a Ford Kuga ST-Line PHEV pedig Mátyásnál bizonyít. A két újdonság hasonlít is, meg nem is, mindkettőnek megvannak az előnyei és a hátrányai. De vajon hosszú távon érdemes gondolkodni, vagy a teljesítmény számít? A Ford a Toyota szabadalma alapján készült, míg a PSA rendszere saját fejlesztésű és turbómotorra épül. Nem kétséges, hogy melyik lesz a fenntarthatóbb, de ami körülötte van, van olyan jó, hogy összességében is jobb legyen? Ezekről beszélgettünk a legfrissebb podcast epizódban, amihez jó szórakozást kívánunk!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?