A hátsó kerekek elÅ‘tt légterelÅ‘ segÃt elvezetni a levegÅ‘t, hátul diffúzor javÃtja az alaktényezÅ‘t
Az elektromos autók nem csak a spórolásról szólnak, vannak bÅ‘dületes teljesÃtményű elektromos járgányok, amelyeknél csak sokadlagos szempont a jegesmedvék megmentése, inkább az utasok fejét szeretnék letépni a hajmeresztÅ‘ gyorsulással. Részben ezen a vonalon mozog a Mercedes EQS is, de ha igazán vad verziót szeretnénk, akkor a Brabust kell felkeresni.
Ha mindenképpen minimalizálnánk a légellenállást, akkor érdemes ezeket a hatalmas teli kerekeket választani
A piac átalakulásával együtt a tuningcégeknek is érdemes a villanyautókat felvenni a repertoárba, Ãgy születhetett meg a gengszter stÃlusú EQS. A nagy Mercedes 0,20-as légellenállási együtthatója világelsÅ‘ a szériagyártású autók között, de néhány karbon légterelÅ‘vel és elöl 15, hátul 25 milliméteres ültetéssel még kevesebb levegÅ‘ állja az EQS útját. Ennek köszönhetÅ‘en az autópályás hatótávot sikerült növelni, nagyjából 7%-kal többet képes menni a 100-140 km/órás tartományban.
A tuningcégek kénytelenek lesznek a villanyautókkal is foglalkozni
A sportos vonalra belül is emlékeztet az autó, már az ajtó kinyitásánál Brabus felirat kacsint a küszöbrÅ‘l, emellett egyedi kárpitok, szÅ‘nyegek és alumÃnium pedálok emlékeztetnek arra, hogy ez nem egy széria EQS 450. A teljesÃtményhez nem nyúltak, valószÃnűleg ráncolnák homlokukat a potenciális vásárlók, ha a jobb gyorsulásért megnyirbálnák az értékes hatótávot, Ãgy a gyári 360 lóerÅ‘vel lehet gazdálkodni, amivel azért nem kell szégyenkezni.
Plusz villanyparipákat nem érdemes keresni, a Brabus EQS a látványnak szól