Az Autobahnon a következő céges autód: 308 HDi végsebességteszt

Nyugodt pályázásra való, de a padlógázzal sincs baja az új 308 dízelmotoros változatának

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem kell mindig kaviár: egy a szokásosnál "életközelibb" helyzetet nézhetünk ma meg a német autópályáról. Íme egy olyan autó, amiből valószínűleg itthon is rengeteg szaladgál majd, 130 lovas dízellel vallatják a Peugeot új kompaktját az alábbi videóban.

Drága és vagány autók, például Lamborghinik, V12-es motorral szerelt luxusszedánok, vagy a legújabb elektromos SUV modellek szoktak a német autópálya sztárjává válni, most mégsem ez a helyzet. Ehelyett ma egy végtelenül hétköznapi modellt, az új Peugeot 308-ast hoztuk el nektek, miközben a határait feszegetik az Autobahn korlátozás nélküli szakaszán. Ráadásul még csak nem is a zöld rendszámos, konnektoros hibrid csúcsverzióról van szó, hanem egy teljesen hétköznapi, 1,5 literes HDi dízelről, 130 lóerővel és kézi váltóval.
Hirdetés
Ebben a formájában a Peugeot kompaktja olcsó, takarékos és kényelmes, remek cégautó lehet azok számára, akik főként autópályán közlekednek a munkájuk során. Éppen ezért sokaknak még akár valóban hasznos információ is lehet, hogy miként viselkedik a modell az autópályán. A 308 a modern dízelek hangjával kényeztet, miközben korrekt dinamikával gyorsít egészen 140 km/óráig, így lényegében az itthoni szabályoknak megfelelő autózásra ezzel a konfigurációval is tökéletes. Ezt követően nagyjából 175 km/óráig érezhető gyorsulást tapasztalhatunk, ám 180 felett már látványosak az 1499 köbcentis, 130 lóerős dízelmotor határai: végül óra szerint eléri az autó a 200 km/órát, de ez már enyhén szólva is türelemjáték. Ha kíváncsi vagy a részletekre, alább megtekintheted.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?