Még csak két éve van velünk van a Kona jelenlegi generációja, így komoly átrajzolásra nem kell számítani. A típus újdonságait leginkább a teljesítményértékek terén kell keresni, ezzel nagyjából arányosan azonban az árak is nőttek. 8,9 millióról 9,5 millióra drágult az 1,0 literes, háromhengeres, turbós benzinmotorral és kézi váltóval az alapár, cserébe 100 lóerő helyett 115 dolgozik a motortérben. A 138 lóerős hibrid is elérhető alapfelszereltséggel, ám ezért 11,2 milliót kell letenni az asztalra.
Magasabb, Prime felszereltséggel, mégis olcsóbb árcédulával nyit az 1,6 literes, négyhengeres turbós, amely 150 lóerővel és kézi váltóval minimum 10,9 millióért vihető haza, ez az ár már tartalmazza a 300 ezer forintos magánügyfél kedvezményt. Ugyanez automataváltóval már 11,7 millió forintról indul kedvezményesen, összkerékhajtással és 180 lóerővel pedig 12,8 millió a kedvezményes alapár.