Egy orgazmussal kevesebb: négyhengeres Ford Focus RS
Ötajtós, 320 lóerős lehet a következő RS Focus
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még az sem biztos, hogy megvalósul, de ha mégis, akkor sajnos dobja a mámoros öt hengert a 2015-ös Focus RS.
Az előző generációs Focusból még volt háromajtós, a mostaniból nincs. Tervben sem. Ezért a következő RS ötajtós, már-már praktikus lehet
A Top Gear fülese szerint a háromajtós, öthengeres, 305 lóerős és csodás orgánumú elődmodell esetleges utódját egy új, 2014-től a Mustangok orrába is csavarozott, 2,3 literes, közvetlen befecskendezéses turbómotor hajthatja majd minimum 320 lóerővel - tehát nem a hamarosan piacra kerülő ST kétliteres EcoBoost blokkját izmosítják tovább. [BANNER type="1"] Az elsőkerékhajtás marad, mert a Ford filozófiája elveti a nehéz és drága 4x4-et, a kékoválosok sportrészlege szerint jó, s az irdatlan erőt képes is az útra vinni a RevoKunckle függőcsapszeges futómű és az önzáró differenciálmű... Alig várjuk, hogy meggyőződhessünk róla!
A nemsokára bemutatkozó ST ötajtós, de kombi karosszériával is elérhető lesz, négyhengeres EcoBoost turbómotorja 250 lóerős. Ez, illetve a majdani RS-t hajtó, 2,3 literes benzines turbómotor "sajnos" sokkal takarékosabb a korábban alkalmazott szomjas, Volvo-féle öthengereseknél, manapság pedig a CO2 a legfontosabb