Elmebeteg száguldozás és drift a városban

Nehéz jobb láb, parádés gyorsaság, életveszély

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Van, aki nem éri be a Need for Speed virtuális változatával. Őrült száguldás, szlalom és drift Grúziából, szerencsére igen tehetséges sofőrrel és egy E34-es BMW M5-tel.

Ha ezt a videót a világ - egyik - legjobbjának tituláltuk, mit mondjunk azokra, amiket e pár sor alá ágyaztunk? Félelmetes, tényleg félelmetes, mit művel a magát és felháborító tettét a jelek szerint abszolút felvállaló grúz fiatalember Tbilisziben. Szerencse, hogy zseniális sofőrről van szó, illetve autója sem semmi, egy E34-es BMW M5 erőtől duzzadva, hátsó gumijait az aszfaltba passzírozva, ahogy (nem) kell.Senki ne próbálja utánam csinálni, ez az utolsó illegális street racing videó, hamarosan újabbak, már legálisak is jönnek - jelzi az elmebeteg, de a kenblocki szintet simán megütő volánpörgető, Giorgi Tevzadze. Drukkoljunk neki? Azért megérdemelné akár a hírnevet, a pénzt, a csillogást is, ahogyan vezet, viszont a börtönbüntetésre is rászolgált, az pedig csoda, hogy semmi nem tört össze és senki nem halt vagy sérült meg az agyament ámokfutás során.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Majd pár törött autó után megtanulja, hogy annyit ér a jogsija, mint egy kalap szar, mert az alapvető dolgokat nem tanították meg neki és max. annyit tud az autóvezetésről amennyit egy NFS részben látott és úgy is akar közlekedni 🙂

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    na igen, tréning… az az ami minden autóvezetőre ráférne. régebben még az autóvezetői tanfolyam része volt, hogy egy úgy nevezett csúszó pályán első és hátsó kerekes autóval (akkoriban trabant-wartburg-ezeröcsi) amikor én jogsiztam akkor volt lehetőség csúszó pályára és akkor egy honda jazz-el de elvittek minket, manapság meg már a rutin modult szval még több barom lesz az úton 🙂

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Látványos, ám technikailag nem túl nehezen végrehajtható elemekből összeállított “ámokfutás”. Gyakorlatilag bármely átlagos képességű vezető felkészíthető ezen mutatványokra egy megfelelő vezetéstechnikai tréninggel. A “csúszós-pályás” programoknak (akár még egy félnapos is) pontosan ez az egyik célja, hogy miként legyen képes uralni egy hétköznapi vezető vészhelyzetben a járművét a csúszáshatáron, illetve ha az már “menthetetlennek tűnően” megcsúszott. Ezeken a bárki számára elérhető “centrumokban” a felkészítést (megfelelő trénerek segítségével) egyénre valamint annak járműtípusára szabottan végzik… Persze száraz aszfalton szükség van teljesítményre is, de az már “gépfüggő” és nem elsősorban a sofőr érdeme… Az már csak intelligencia kérdése, ki hol teszi mindezt… Az értelmesebbje “zárt pályán”, tehetősebbje versenypályán, az “ostobábbja” a közúton… Elismerés illeti viszont a többi közlekedőt, akik a felvételeken látható váratlan helyzetekben is kultúráltan és higgadtan próbáltak megtenni mindent a balesetek elkerülése érdekében…. Ez persze “csak egy vélemény”.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Azért megnéztem volna hogy felcsavarodik egy két és fél tonnás autóra ezzel a száguldó koporsóval – persze direkt ne haljon meg de kerüljön csak tolószékbe úgy, ahogy az ilyen és ehhez hasonló barmok miatt kerülnek vétlenként emberek, vagy olyanok akiket nem a mai kor technikája véd az utakon az ilyen szarháziaktól… mert nagyon ügyes a gyerek, de csak egyszer csessze el és eltarol egy buszmegállót, járdán sétáló embereket, oldalról elkap egy másik autót és megöli a fél családot. Az pedig hogy valaki fiatal, mikor megvettem az első autómat vigyáztam rá nehogy valami baja legyen, vagy összetörjem, ne tudjak megállni (személyautóról van szó, nem streetrace autóról mert ezeket ilyen évjáratban már csak arra használják, értelmesen még nem láttam vele embert közlekedni) stb… Szóval ennek az embernek szerintem nincs anyja, vagy nem nevelte meg rendesen és azért lett ennyire elcsökevényesedett senkiházi, aki a normálisan közlekedőkre semmifelé tekintettel nincsen és 7ezres folyamatos fordulaton próbálja megmutatni a világnak (= hasonló képességű lecsúszott, aluliskolázott talán olvasni sem tudó barmoknak és az ilyen menő csávókra bukó tanulatlan csajoknak) hogy ő most az utak királya. Remélem nagyon gyorsan leszakadnak a végtagjai hogy a seggét is az anyjának kelljen kitörölni hogy lássa mit rontott el.. az ilyen streetracerekkel már párszor meggyűlt a bajom, sajnos komolyabb károm is lett belőle egyszer – pénzzel nem helyrehozható kár. Persze, az ilyenek általában megússzák, vagy kapnak 10 évet ha megölnek egy családot. Micsoda büntetés… Dehát ez van, ez is egy ilyen tanulságos eset a sok közül. :- )

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    tudom már rájöttem, csak olyan primitív és hülye dolog, hogy valaki egy erőátviteli rendszert ami a kocsinak nagyon fontos része, azt mondja rá, hogy bot :DDD nem tom, szerintem úgy képzeli el az autót, mint ami kölyök koromban volt távirányítós autó, hogy tud oldalra előre meg hátra menni… viszont nekem a középiskolai biosz tanárom volt úgy a váltóval, hogy ő nem szereti a manuális váltót mert nem tud koncentrálni, hogy váltson és vagy vezessen és állandóan neki le kell nézni, a váltógombra, ezért neki csak automata kell, mellesleg elég szar tanár volt… az ilyen emberbe kár az étel 😀 nem tom mi lenne vele, ha egy UAZ-t kellene vezetnie, mert a váltójához külön navi rendszer kellene, hogy merre van a megfelelő fokozat 😀

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Nem létszükséglet, csak megszokás:D Amúgy nekem ez nyári kategória, télre van más amit nem sajnálok rohadni. Simán elugrani a boltba meg persze, hogy elég a 200 ló, még a fele is. Visszatérve sok lóerőre van az úgy forgalomban is, hogy meghálálja magát. Előztem már a 4-es úton párszor román kamiont, mikor a szembe jövő nem volt kivilágítva..

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Konkrétan, az 508 lovas Polestar-nak nincs értelme mert versenypálya kéne hozzá, az pedig nincs mindenkinek! Nem érem, ti hol közlekedtek? A forma1-es pályára nyílik a garázsajtó?
    200 lóerős kocsim van,de a gázt óvatosan kezelem nehogy baj legyen. Ti meg az 500 lovas kocsikat úgy kezelitek mintha létszükséglet lenne!

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    [i]“Sokat nem változtat a dolgon, ha lenne rá kereslet akkor ezzel a technikával készülne.”[/i]
    Bárcsak így lenne, de ez egyáltalán nem biztos. Valószínűleg csökkenteni kéne a költségeket, hogy ne bukjanak minden autón rengeteg pénzt. A prototípusok a legritkább esetben kerülnek változatlan formában utcára.
    Az ilyen autókat jobb esetben ki is viszik néha pályanapra, hogy ki tudják használni. Nekem közúton sincs bajom vele, ha valaki néha elrakja keresztbe az autót, de úgy tegye, hogy csak magát veszélyeztesse, ha nem jön ki a lépés. Sajnos vannak, akik mutogatni akarják a városban, hogy ők mennyire tudnak vezetni. Egyik nap egy sportkipufogós Golf IV-es tulaján akadtam ki, aki a város közepén, az iskola közelében padlózta a 1.4-es szarját, ahol 4 forgalmas zebra van 2-300m-en belül.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Na jah, alapból nem azt hirdeti, hogy eriggy’ a kanyarba kilinccsel előre, most az, hogy alkalmas rá.. hát istenem nem csak a BMW alkalmas erre, hanem bármelyik hátsó kerekes autó. A vidiben meg van egy M5-ös ami SPORT KOCSI, na szóval nem tudnám megszámolni a 20 ujjamon, hogy mennyi sportautó létezik a világon visszamenőleg is és nem tudom, hogy mennyi videó anyag van fent youtube-on pl lamborghinikről, toyota suprákról, skyline stb. ahogy 300+ km/h-val száguldoznak-versenyeznek, de egy a lényeg nem a márka és a terméke a szar, mert van benne egy V motor vagy egy sor hatos nagy köbcentis nagy teljesítményű moci, lehet azt az autót normálisan is kezelni, minden csak sofőr függő 🙂 általánosítani meg ezért nem kell, kinek milyen a vérhőmérséklete úgy kezeli az autót, ez ellen meg nem lehet tenni semmit.
    Ui.: ha valaki látott már manuális/szekvenciális/automata váltót egyik sem annyiból áll, hogy darab bot testvérek között is az autó aljának jelentős részét elfoglalja az a “bot” :)))

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Már hogyne lenne értelme gyártani ha megveszik? Amúgy sem horror pénz, egy e34 m5 ami a videóban is szerepel, de ha ez felelőtlen, akkor a többi gyártó miért nem?

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Sokat nem változtat a dolgon, ha lenne rá kereslet akkor ezzel a technikával készülne.
    Sok gyártó képes lenne brutális kocsikat építeni de nem ez a cél. Azért készülhettek ezek a kocsik, hogy megmutassák ők is bármikor csinálnak szuper gyors kocsikat ha kell!
    Nincs is értelme ilyet gyártani, versenypálya kéne hozzá! A BMW felelőtlenül gyártja a hasonló kocsijait, bárki megveheti akinek pénze van! Amit a filmen látni az szinte emberölési kísérlet! Több volt a szerencse, mint a tudás!
    És rossz példa a naiv fiataloknak, akik beülnek az autóba és nem érnek haza többet!

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Most tényleg minden személyeskedés nélkül.
    Azt a [i]néhány pedált nyomogatni[/i] Úgy, hogy közben így vezess nem olyan egyszerű. Persze az elektromos fogkefédben hiába rúgnál rá a kuplungra…
    [i]bömbösnél különösen sok idióta[/i] Már el lett mondva, hogy a hátsó kerekes hajtás miatt alkalmas erre, képzeld az off-road körökben meg a felező váltó terjedt el, meglepő?
    [i]primitív botot rángat az illető[/i] Egyszer szedj szét egy váltót és rakj össze, lehet lefüstölne a lexikális tudás egy primitív karon:D
    [i]mióta csak létezik orba-szájba azt hangoztatja, hogy mennyire alkalmasak az ő termékei az ilyen stílusú közlekedésre[/i] Érdekes, én külön keresem a BMW-s dolgokat de ilyet még nem láttam. Amit hirdetnek az mondjuk az xdrive és inkább a biztonságról szól. Persze egy M-es sok száz lovas gépet nehéz lenne szűzies kislányoknak hirdetni, de ebben a BMW pont annyira ludas mint bármelyik másik gyártó.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Az M BMW-k, RS Audik és AMG-k szériaautók, sorozatgyártásban készülnek, bemehetsz a kereskedésbe, és megveheted. Az általad linkelt videóban mondta a műsorvezető, hogy az S60 Polestar prototípus. Feltételezem, hogy nem egyezik teljesen a sorozatgyártásba kerülő autóval, már ha van/lesz ilyen. Javíts ki, ha tévedek, de tudomásom szerint nem létezik kapható, sorozatgyártású Polestar modell semelyik típusból. Volt egy C30, ami szintén csak mutatóba készült.
    Eddig minden cikkben prototípusként, koncepcióautóként emlegették, és csak feltételes módban merült fel a sorozatgyártás. Állítólag egy darabot eladtak csillagászati áron, gondolom úgy volt ez is, mint a Juke R, hogy valaki nem tudta mire költeni a pénzét, és megvett egy egyedi prototípust.
    Így pedig semmihez nincs értelme hasonlítani, mert ez csak egy drága tech demo, egy reklám, amit körbe lehet adni a sajtónak.
    Remélem hogy a Volvo meg meri lépni, és elkezdi gyártani ezt az autót. Akkor a tesztekből majd kiderül, hogy valójában mennyire gyors, mert a videóban mutatott 5 mp egy 1 perces pályán az irreálisan nagy különvség. Szerintem versenytechnika és/vagy versenygumik voltak az autó alatt, vagy szimplán kamu az idő. Összehasonlításképpen, a BMW M3 a Top Gearben 1:25.3-at ment, ennél kb. 5 mp-el gyorsabbak: SLR McLaren, Koenigsegg CCX, Carrera GT.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    A Polestar az a Volvónál azt jelenti mint a BMW-nél az M5 vagy a Mecedesnél az AMG! Széria Polestar nincs. Alap S60 van T6-os 3000 motorral 305le-vel 440NM-el.

    http://www.origo.hu/auto/20120619-volvo-s60-polestar-bemutato.html
    Azt írja a végén, ha van rá kereslet szériában gyártják! Ez maga a széria!

    Még szerencse hogy 200.000 euro, így nem ezzel a száguldoznak az idióták! Ahogy Gé utalt rá “kereshetnék más típust”!

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Azért kéne ahhoz hasonlítani, mert teljesítményben, és kategóriában (gondolom árban is) is azokhoz van közelebb. Az 5 literes M5 már kifutott, most 4.4 biturbo van benne, az Audiban pedig azt hiszem 4.0 biturbo. Ki lehet hozni 2 literes motorból is 500 LE-t, csak megfelelő turbónyomás és anyaghasználat kérdése, de úgy tudom elég barátságtalan karakterisztikával jár.
    Remélem lesz majd a széria Polestarral is teszt a megfelelő ellenfelek ellen.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Nem lehet mindenki BMW meg VW fan! Valakinek őket is kell képviselni. 🙂

    Hasonlattal élve “nem vetem meg a piát de aki alkesz azokat igen”, itt sem az autóval van probléma, de ezt már egyszer elmondtam, kiforgatod a szavaimat!

    Ogre

    Miért kéne egy 3000-es sor hatost az 5000 V8as BMW-vel hasonlítani vagy a 4,2-es V8-as Audival??
    Azért, mert CSAK az tud többet a 3000 sorhatosnál??
    Amúgy rendelhető kocsiról beszélsz, ha van pénz, alázhatod a haverjaidat!

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Azért általánosítanak, mert a bömbösnél különösen sok a példában is látott idióta, aki olyan szinten vegetál, hogy azt hiszi az élet értelme abból áll, hogy egy elképesztően elavult, 10%-ot alig meghaladó hulladék összhatásfokú, ámde cserébe halálosan környezetszennyező tajigában kell néhány pedált agyatlanul nyomogatni miközben egy primitív botot rángat az illető, szinte minden létező közlekedési szabélyt megszegve és súlyosan veszélyeztetve a többi közlekedőt.
    Ebben pedig a bimmer is benne van nyakig, hiszen mióta csak létezik orba-szájba azt hangoztatja, hogy mennyire alkalmasak az ő termékei az ilyen stílusú közlekedésre amely agymosásnak meg is van a hatása, hiszen sokkal jobban bevonzza a barmokat mint más gyártók.

    Amúgy sajnálom, hogy az Autonavigátor is beállt a rossz sorba azzal, hogy egyre több ilyen jellegű “hír”-t jelentet meg, amivel lehet hogy néhánnyal több kattintást lehet elkönyvelni, de ezzel egyidőben a színvonal is fejest ugrik a pincébe.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Tetszik ez a Polestar, de ahogy a videóban mondják, ez egy 200000 euros prototípus. Bár az összehasonlítást amúgy sem értem, mert ezt az RS6-tal és az M5-tel illett volna összeereszteni.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Ahogy látom volvo fan vagy, nem is értem akkor miért baj ha valaki meg bmw. Azt, hogy jobb érzés vezetni, azért így nem jelenteném ki, relatív kinek mi a jobb. De ha a a videót pont volvóval csinálták volna akkor mi lenne? Keresel új álmot?:D Nem értelek, amit te művelsz az igazából autó-rasszizmus:D

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Vannak emberek akik a szín alapján választanak “szép piros autó” van aki emblémát választ pl.VW, és vannak akik más szempontot tartanak fontosnak!
    Hasonló a helyzet amikor valaki barátkozik emberekkel és kerüli az iszákos drogos figurákat!

    Én nem érezném jól magam egy bömösben a videón látott barom végett és az M5 sem kéne! Álmodozhatok egy S60 Polestar-ról, sokkal jobb érzés mint egy BMW!
    A szürkék közt egy színes autó!

    http://www.youtube.com/watch?v=zA88iWj2lLk

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    A Mercedest meg cigányautónak szokták mondani, mégis van pár típusa, ami kéne. Én soha nem választanék az alapján autót, hogy mások mit fognak gondolni rólam. Magamnak veszem, nem a szomszédnak.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Jó én értem, de ha tényleg csak erről van szó, akkor minden márkának van “suttyó hülye gyerek” tipusai, evo, skyline, amg mercik, stb mégis sokan a bmw-re vannak kihegyezve mint Te is. Még mindig nem látom a nagy különbséget amitől a bmw utálhatóbb:D

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Amúgy nem az autó tulajdonságai tették ezt a márkát negatívvá, hanem az emberek, akik ilyen filmeket csinálnak és a hülye gyerek meg álmodozik és megveszik neki, azt játssza az agyát!

    Nem tudom érthetőbben leírni. Akinek nem inge ne vegye magára!
    Nem azért járok Volvóval mert nem volt pénzem BMW-re, azért választottam mert nem akarok azonosulni az ehhez hasonló figurákkal!
    Ez vagyok ÉN! Más másként gondolkodik! Ennyi!

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Akkor nem értelmezted jól hogy mit írtam!

    “Én ara célzok, amikor a suttyó hülye gyerekek álmodoznak és megveszik az áhított BMW-t, mert ilyen idióták filmjeit nézik!
    És konkrétan ilyenkor suttyósodik a BMW-s társadalom és alakul ki emberekben negatív vélemény!”

    Szerintem egyértelmű voltam! Biztos vannak irigy emberek is, de annak semmi köze ahhoz amit írtam.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Talán mert a BMW hátsó kerekes, ezért alkalmas pörgésre, sőt gyárilag van nagy motoros és erős is. Ha ez hátrány akkor hajrá, de a Nissant is lehetne köpködni a Skyline miatt ilyen logikai vonalon. Csak abból nincs sok, irigyből több van idehaza:)

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Nem jól látod! Én ara célzok, amikor a suttyó hülye gyerekek álmodoznak és megveszik az áhított BMW-t, mert ilyen idióták filmjeit nézik!
    És konkrétan ilyenkor suttyósodik a BMW-s társadalom és alakul ki emberekben negatív vélemény!

    A hozzám hasonlók ilyenkor fordulnak el egy márkától és akkor sem venne ilyen autót ha olcsón megkapná, mert nem szeretne azonosulni az ilyen videók szereplőivel!

    Furcsa hogy a Dacia, Suzuki vagy Mercedes tulajokról nem alakul ki ilyen negatív vélemény!

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Az, hogy a BMW nem tud tovább lépni, pont olyanok miatt van mint te, aki nem lát tovább:D
    Vakmerő barmok sok más márkában is ülnek, csak egyesek itt szeretnek kategorizálni mindenkit.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Ez a baj, hogy sokan egy pár ilyen felelőtlen barom miatt ezzel azonosítanak egy autómárkát és annak tulajdonosait. Szerintem a BMW tulajok nagy részének ugyanúgy kinyílik a bicska a zsebében, mint bárki másnak. Tényleg élmény egy ilyen autót így vezetni, de ennek akkor sem a forgalmas városban a helye. Aki ki akarja használni egy M5 tudását, az menjen versenypályára, vagy legalább valami elhagyatott, belátható útra, ahol csak magában tehet kárt.

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Szóval gyerek fejjel ez a vezetés élménye!
    Nem lesz sok ilyen videó, mert az autók, és az idióták korán halnak!

    Hülye gyerekek BMW-je, ezzel szerte a hírnevet a márka és nem is tud tovább lépni!

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    hajrá tesókám csak így tovább!!!!!! de inkább a pályán. a sztrít részinng nem ojan jó. amatőr driftbe sztem tarolna a srác.
    akik meg karótnyeltek azok nyugodtan megbotránkozhatnak rajta. mindannyian voltunk fiatalok stb….

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Egy igazi “zseniális tehetséget” láthattuk. A felesleges volán rángatásokat -sem- értem. Ez az út -ha így folytatja a városban- a börtönbe vezet. Igaz, hogy forgalom szegény környezetben nem látványos, ezt ott “kellene” gyakorolni, de leginkabb versenypályán. Nem vetem meg a tempós haladást, nem értsen félre senki. Ez felelőtlen parádéra emlékeztet. Az autó fegyver…

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Egy igazi “zseniális tehetséget” láthattuk. A felesleges volán rángatásokat -sem- értem. Ez az út -ha így folytatja a városban- a börtönbe vezet. Igaz, hogy forgalom szegény környezetben nem látványos, ezt ott “kellene” gyakorolni, de leginkabb versenypályán. Nem vetem meg a tempós haladást, nem értsen félre senki. Ez felelőtlen parádéra emlékeztet. Az autó fegyver…

  • 2017.10.30. at 07:24
    Permalink

    Nem tom mit kell ennyire lovagolni rajta, a youtube tele van ilyen videókkal és mindegyikről lehetne írni egy cikket, hogy milyen elmebetegen vezet 🙂

Vélemény, hozzászólás?