Fontos frissítést kapott a villanyos Ford Puma! Ennyit tudhat az új változat egy töltéssel!

Egy éves sincs a piacon a tisztán elektromos Puma, máris komolyan módosítanak a hajtásláncon!

A tavaly év végén bemutatott tisztán elektromos Puma az új modellévvel nagyobb hatótávot, valamint a vezetéstámogatók terén komoly fejlesztést kap. Íme a részletek!

Egy éve sincs a piacon a Ford legújabb villanyautója, a Puma Gen-E, máris komoly frissítést hoz a 2026-os modellévre a márka. A 43 kilowattórás nagyfeszültségű akkumulátor továbbra is marad, viszont a mérnökök tovább optimalizálták a rendszert, így a korábbi 376 kilométeres WLTP szerinti hatótáv helyett immár kerek 400 kilométert ígér a gyártó. Városban értelemszerűen ez az érték még magasabb lehet, akár 550 kilométer is. Viszonyításképpen a premierkor 506-523 kilométert ígért a Ford. Említésre méltó újdonság továbbá a BlueCruise megjelenése a Puma Gen-E-ben, hiszen eddig ezt csak és kizárólag az újabb Mustang Mach-E modellek tudták. A hivatalosan 2-es szintű "önvezető" funkciónak besorolt szisztéma a Ford által előre feltérképezett szakaszokon (többségében autópályákon, úgynevezett BlueZone-ban) képes teljes egészében átvenni az irányítást a gépkocsi felett, ugyanakkor a sofőrnek folyamatosan figyelnie kell az autó mozgását, bármilyen probléma esetén a vezetőt terheli a felelősség. Éppen ezért hívja a Ford maga is “hands-off, eyes-on” (“engedd el, és csak figyelj”) technológiának. Magyarországon jelenleg kizárólag az autópályák számítanak ilyen "önvezető" övezetnek.  
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?