Hirdetés

Gymkhana 4,5 tonnás, 1950 lóerős kamionnal

Pótkocsival lenne jó, de így sem rossz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ken Block iskolát teremtett a Gymkhana sorozattal, de amint látható, akadnak követői. Mike Ryan azonban Subaru és Ford helyett 4,5 tonnás Freightliner kamionnal nyomja a figurákat...

Fekete füst dől a kipufogóból, ami a gumik kékes-fehér füstjével keveredik

Igazság szerint a kamion nem helyes meghatározás, mert itt csak a vontatóval, félpótkocsi nélkül brillírozik a vezető, de úgy véljük, ezt a mutatvány értékéből semmit nem von le. Ahogy a fél világ, úgy valószínűleg Mike Ryan is megnézte az amerikai raliversenyző, Ken Block zseniális Gymkhana videóit, amint Subaru és Ford versenyautókkal balettozik, jobbnál jobb figurákat bemutatva. Azonban a többséggel ellentétben Mike fejében az is megfordult, nem hiába 12-szeres Pikes Peak Hill Climb Big Rig Class bajnok ő, és ha egy Freightliner Cascadia nevű monstrummal fel tud rombolni őrült tempóban a hegyre, szakadékok között lavírozva, akkor jó eséllyel aszfalton is képes helyt állni. A hangulat kedvéért elment arra a légi bázisra, ahol Ken Block az első Gymkhana epizódot forgatta, és kicsit meghajtotta a 4,5 tonnás, 1950 lóerős, Gulf színekben pompázó járgányát, csak úgy lazán, kamionos stílusban, azaz farmerban, kockás ingben, csizmában, csupasz kézzel – egyedül egy bukósisakot nyomot a fejére. Bár a Block-féle precíziós mutatványok elmaradtak, azért Mike Ryan sem piskóta, ahogy a fekete füstöt okádó szörnyeteggel füstöli a gumikat.

Hirdetés

Vélemény, hozzászólás?