Gyorsulási versenyen a BMW M3 összkerékhajtással vs. nélküle

Mennyit ér az összkerékhajtás a BMW M3 alatt? Ebből a videóból kiderül!

Ha felmerült benned a kérdés, hogy mennyit dob egy sportos kocsin, ha az összes kerék teker, itt az alkalom, hogy megtudd: az alábbi videóban az új M3 Competition versenyzik önmagával, az egyetlen különbség, hogy az egyik mind a négy papucsával lép el.

Quattro, 4Matic, xDrive: mit keresnek ezek a plakettek sportos modelleken? Van értelme egyáltalán plusz súlyt tenni egy autóba, ami sportosnak, agilisnek született, csak azért, hogy több kereket forgasson a motor ereje? Az alábbi videóból kiderül, itt ugyanis két szinte hajszálpontosan azonos BMW M3 feszül egymásnak, hogy kiderüljön: gyorsabb-e egyáltalán az összkerékhajtással szerelt modell a hátsókerekesnél, és ha igen, akkor mennyivel.
Hirdetés
A BMW M3 Competition egyébként a hajtott kerekek számától függetlenül egy háromliteres, két turbó által megfújt sorhatost rejt az orrában, ami 510 lóerőt és 650 newtonmétert tud felmutatni. Szintén azonos a nyolcsebességes duplakuplungos automata is, ami rajtelektronikát is kapott. Az adatokban különbség még a súly, pontosan 50 kiló többletet ad az összkerékhajtás alkatrész-hadserege. Hogy mindez mire elég, az alábbi videóból megtudhatjátok!
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?