Hamarosan elkészül az 1200 lóerős Nissan GT-R

Már az utcákat járja hazánk egyik legerősebb R35-je

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Még kordában tartják a ménest, de hamarosan eleresztik a lovakat, és akkor megtudhatjuk, milyen erős lett valójában a fehér Nissan GT-R.


Hamarosan teljesen elkészül hazánk talán legerősebb Nissan GT-R-je, amivel először a 2017-es GT-R forgatásakor találkozhattunk. Az akkor még kb. 750 lovas R35 tulaja nagy terveket szőtt, mi pedig egyetlen hazai médiumként végigkövethetjük a fehér szupersportautó átalakulását. Ott voltunk az építés alatt, és ahogy ígértük, az első átalakítás utáni közúti kilométereiről is beszámolunk. A Red Sun által épített, jelenleg bejáratós programmal közlekedő GT-R tekintélyt parancsoló kiállást kapott a 20 colos JR-Wheels JR-21 felnikkel. A szinte slick Toyo R888R gumik döbbenetes 285/35R20 és 315/30R20-as méretben feszülnek a 10 küllős bronz felnik körül.
Úgy hiszem, a hangjával lesz teljes a kép igazán. Még csak 0,5 bar a turbónyomás, de máris gyönyörű orgánuma van.
Hirdetés
Amit a képek soha nem fognak átadni, az a hanghatás és az illatorgia. Már messziről hallani a teljesen átalakított VR38DETT motor jellegzetes nissanos orkánját, ami ennél a GT-R-nél hatványozottan érvényesül. Az utca megáll, akármerre is járjon, egy más dimenziót képvisel a sűrű forgalomban. Ez most nem túlzás, tényleg ilyen hatást kelt megjelenésével. Mindehhez WRC-s illat párosul, ez már egy kész versenyautó. Az átalakításokról korábbi cikkünkben részletesen beszámoltunk, ám végleges teljesítményadataira továbbra is várnunk kell. A bejáratás alatt csak 0,5 bar nyomáson működik a turbó, hamarosan viszont kieresztik a szellemet a palackból. Már alig várjuk. Addig is érdemes megcsodálni a gyönyörű új kerekeket, a méretes Linney intercooler hűtőt és a motorteret, amihez már csak kevés köze van Gozu bácsinak.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 21:00
    Permalink

    ha már ennyi lóvé van pénzre, akkor én nem JR felnit vettem volna rá, hanem valami brutkó 30%-kal könnyebb BBS-t, vagy bármi kovácsolt GTR spec cuccot (loma,adv1). persze ez sem rossz, mert a jr21 szerintem a legjobban kinéző JR kerék (hyper blackben inkább), csak épp a skyline és ez az építés már nem JR szint, hanem annál sokkal sokkal komolyabb. Egyébként a teljesítmény brutál, kár, hogy bugyuta ez a gtr design. az új már egy fokkal szebb.

Vélemény, hozzászólás?