Hatos automatával és új motorokkal frissült a Hyundai ix20
Genfben bemutatkozott a Hyundai ix20 ráncfelvarrott változata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A kis ix20-as is megkapta a Hyundai legújabb, még inkább az európai ízlésre szabott arcát. Ezenkívül persze a gépészet is változott.
Vagibb lett a forma, így az ix20 jobban illeszkedik a többi új Hyundai közé
A Hyundai emelt üléspozíciójú kisautója, a Kia Vengával rokon ix20-as öt év után most megújult. A cég filozófiája szerint Európában tervezték, Európában gyártják, az európai vevőknek. Újak a projektoros fényszórók és a köztük trónoló hatszögletű hűtőmaszk is. Ehhez igazodóan újak a hátsó ledes lámpák is, továbbá friss dizájnt kaptak a 16 és 17 colos mertében rendelhető könnyűfémfelnik. Ebben a méretosztálybán elég komoly extra a fűthető kormánykerék és mostantól az autó hifije hordozható zenelejátszóról, bluetoothról, meg usb-ről is nyomathatja a muzsikát.
A ledes lámpák újak, de a kocsi alapértékei nem változtak
A külső-belső változásokon túl a műszakiság sem maradt érintetlenül. Az aprócska kisbuszként is értelmezhető ix20-ast kétféle benzines és kétféle dízelmotorral lehet kérni. Az 1.4-es 90 lóerős, az 1.6-os 125, ahogy eddig is. Utóbbihoz viszont az eddigi négygangos helyett már hatfokozatú automataváltót lehet kérni. A két - Gamma motorcsaládba tartozó - benzines közül a kisebbhez öt-, a nagyobbhoz hatfokozatú kéziváltó jár alapból. A dízelek viszont mind hatos kézisek és nőtt a nyomatékuk. Az 1.4-es 240 Nm-t tud és kérhető 77, valamint 90 lóerős teljesítménnyel is, az 1.6-os sofőrje 260 newtonméterrel gazdálkodhat és 115 vagy 128 lóerővel.
A fekete helyett akár bézsszínű kárpittal is lehet kérni. Új az infotainment rendszer is