Hekk, lángos és fagyi az üzemanyagcella fölött
Daihatsu FC Sho Case: üzemanyagcellás minibusz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Rövidebb, de jóval magasabb, mint a Fiat 500-as, hajtását a szendvicspadlóba rejtett üzemanyagcellák biztosítják - ilyen a Daihatsu FC Sho Case.
Légellenállás, karaktervonal, formatervezés? Ugyan minek egy guruló konténernek?
A 2,45 m tengelytávú minibusz 15 cm-rel rövidebb a Fiat 500-asnál, viszont 41,5 cm-rel magasabb, és akár raktárként is használható, mivel a Daihatsu bejelentése szerint az ülések és a kormánykerék összehajtogatásával további hasznos rakodótér szabadítható fel. A kompakt járművet teljesen új padlólemezre építették, a hajtás üzemanyag-cellái az utas- és a csomagtér alatt, a padlóba rejtve találhatók meg - bár sokszor nem kell őket keresni.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt! A jövő fagyiskocsija lenne a Daihatsu üzemanyagcellás furgonja?