Itt a veszettül gyors Renault Mégane
Kéri vissza a rekordot: Renault Mégane RS 275 Trophy
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Cupra elorozta a nürburgringi csúcsot, a Type R is fenekedik. Ezt a trónfosztott nem hagyhatja, hát íme a Renault Mégane RS 275 Trophy.
Ezzel akarja visszahódítani a Renault a Nordschleifén leggyorsabb fronthajtású utcai autónak járó elismerést. A nagy bejelentésre június 16-ig kell várni, no de a rekord állítólag már össze is jött, azt pletykálják, hogy a Mégane RS 275 Trophy 7:45 perces rémisztően gyors kört repesztett a híres nürburgringi Zöld Pokolban
Kié a leggyorsabb hot hatch, melyik a legjobb fronthajtású sportkompakt a Nürburgringen, a Zöld Pokolban? Sokáig a Renault Mégane RS, pontosabban a Renault Mégane RS 265 Trophy tartotta a csúcsot (2011-ben futott 8:07.9-cel), majd jött a SEAT León Cupra, pontosabban a SEAT León Cupra 280 DSG, s értő kezek közt meg spéci gumival bement 8 perc alá (7:58.4). Bizonyára a Honda is nagyot durranthat a maga szintén 280 lovas Civic Type R-jével, de.
Fekete és 19 colos felnik, széria Cup futómű, Trophy feliratok
[BANNER type="1"]
De itt ez a Mégane RS 275 Trophy, amivel állítólag már meg is döntötték a SEAT-féle időt, méghozzá alaposan, mert 7:45 perc körüli eredményről terjed a pletyka. Hivatalos bejelentés június 16-án várható - az RS 265 Trophy rekordját követően pont 3 évvel. A 2,0 literes turbómotor teljesítménye egy könnyű, másodlagosan durva hangú Akrapovic titánkipufogóval lett 275 LE 5500-nál, a nyomaték maradt 360 Nm, de percenkénti 3000-től 5000-es fordulatig, szélesebb tartományban. Széria a Cup futómű és a részlegesen önzáró differenciálmű, extra az Öhlins lengéscsillapító és a dedikáltan a leggyorsabb Mégane-hoz fejlesztett Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncs.
Bőr és alcantara, piros cérnás varrás, alumínium váltógomb, Akrapovic kipufogó
Szénszálas kipufogóvég, sorszámozott küszöb, Trophy feliratok, matricák, 19 colos Speedline Turini fekete felni, opciósan alcantarával borított kormány, váltószoknya és kézifékkar, alumínium váltógomb, bőr/alcantara Recaro kagylóülés, piros cérnás varrás dob a hangulaton. Az RS 275 Trophy limitált szériában készül, 20 országban forgalmazzák, az első példányokat októberben vehetik át a büszke tulajok még nem tudni, milyen felárral.











