Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Mivel a Juke magasabb építésű, mint a GT-R, a futóműben keményebb rugók és gátlók harcolnak az emiatt jobban vándorló tömeg ellen.
Maradt még a Nissan Juke-R építéséről szóló videókból, annak ellenére is, hogy már láthattuk, sőt egy beindítás erejéig hallhattuk is az elkészült prototípust.
Elgondolkodtatóak az ügyvezető alább olvasható szavai, lehet, hogy azért fogalmazott így, mert végül mégis sorozatgyártásba kerül a modell?
Darren Cox, a Nissan Europe crossoverekért és sportautókért felelős ügyvezetője valószínűleg megfeledkezett arról, hogy a hatalmas motor, váltó, hajtás és a többi kedvéért az egész Juke orrát hátrébb kellett tolni, mert a nyolcadik kisfilmen így nyilatkozik az autóról:
A Juke-R olyan autó, amivel leszaladhatsz a Tescóba, elviheted a kölyköket iskolába, majd foghatod magad, és körbeautózhatsz egy 911-est a Nordeschleifén.
Az elejével egyetértünk, végül is miért ne, és a tesztek majd megmutatják, hogy tényleg képes lesz-e megverni Stuttgart büszkeségét, de hogy a gyerkőcöket hova ültetjük, arról fogalmunk sincs.
Hirdetés
Mindenesetre a filmből kiderül, hogy a magasabb építés miatt a futóműben kellett néhány módosítást végezni a rugókon, lengéscsillapítókon és stabilizátorokon, hogy a megváltozott dinamikus terhelés ellenére is ki lehessen hozni a Juke-ból a GT-R teljesítményét. Az erősebb keresztmerevítők is hozzájárulnak a magasságból adódó anomáliák kiküszöböléséhez, így a következő részben már nem marad más hátra, mint a végső simítások, és jöhet az aszfalt!