Május végén már Magyarországon is járt az egyik első N°8-as, amit még akkor meg is néztünk - az erről szóló cikk
ide kattintva olvasható. A DS csúcsmodellje kizárólag elektromos hajtáslánccal lesz kapható 74, vagy 97,2 kilowattórás akkumulátorral. Utóbbi a hátsókerék-meghajtással párosítva 750 kilométeres kombinált hatótávot ígér.
A francia márka 4 országban is maratoni útra vitte a N°8-at, hogy leteszteljék, mennyi igaz a WLTP számításból. "Hazai pályán" a 450 kilométeres Párizs-Lyon táv teljesítése után még 10 százalék maradt az aksiban, ami a fedélzeti számítógép kalkulációja szerint még 60 kilométerre lett volna elegendő.
Németországban a Koblenz-München közötti 506 kilométeres út alatt 90 százaléknyi töltöttséget fogyasztott el a N°8, és a maradék 10 százalék a francia kiránduláshoz hasonlóan nagyjából 60 kilométerre lett volna még elegendő.
Olaszországban Nera Montoro és Melfi között csupán 72 százalékot merült az aksi a 450 kilométer alatt, a maradék 28 százalékkal pedig a rendszer kalkulációja szerint további 195 kilométert lehetett volna megtenni. Ez esetben szinte biztosan alacsonyabb átlagsebességgel teljesítették a távot, legalábbis a számok erről tanúskodnak.
Végül de nem utolsó sorban Spanyolországban, a Madrid-Denia távon is próbára tették a francia SUV-ot. A 470 kilométer megtétele után kereken 20 százaléknyi töltöttség maradt a N°8-ban, ezzel pedig a fedélzeti rendszer szerint további 128 kilométer lett volna "az aksiban".
A N°8 már itthon is rendelhető, az árakról már korábban írtunk, az erről szóló cikk
ide kattintva érhető el.