Még kevesebbet fogyaszt a Honda Insight

Frissítésével takarékosabb lett a Honda Insight

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csekély mértékben kívül-belül megújult a csakis hibridként lézető Honda Insight, az optikai változás mellett a szén-dioxid emisszió, azaz a fogyasztás is apadt hajszálnyit.


A mindössze két éves, 2009 januárjában, a Detroiti Autószalonon debütált Honda Insight az idei Frankfurti Autószalonra már frissített kiadásával érkezett. A külső változások minimálisak: leginkább a hűtőmaszk és a lökhárítók változtak, hátul a csomagtérajtó fémcsíkja friss, mely virtuálisan a két tolatólámpa-színezetlen irányjelző csíkot köti össze, valamint keskenyebb lett a spoiler, illetve nagyobb az üvegfelület, megváltoztatták a csomagtérajtó borítását, és kisebb méretű ablaktörlő motort építettek be, ezáltal állítólag hátrapillantáskor jobb a kilátás. Az légellenállási együttható és a motor belső súrlódásainak további apasztásával 5 g/km-rel, 15 colos kerekekkel 96, 16-osakkal 100 g/km apadt a kilométerenkénti szén-dioxid emisszió. Egyelőre nincs gyári adat, de a korábbi 4,2 l/100 km vegyes fogyasztási érték után a 2012-es modellévre 4,1 l/100 km várható.
Az utastér egyrészt a korábbinál jobb zajszigetelést, friss kormánykereket és új műszerfali betéteket tartogat, a hátsó fejtér az üléspad módosított dőlésszögével 1 cm-t nőtt. Az első futóműben változás, hogy az alsó lengőkar acél helyett immár alumíniumból készül, a rugózatlan tömeg és a futóműzaj csökkentése érdekében pedig új abroncsok is érkeztek.
A 2012-es Insightot már most gyártja a Honda, így aki vadonatúj modellt rendel, az már vélhetően az újból kap, habár vélhetően még a régiből is van raktáron.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?