Csak kapkodjuk a fejünket, annyi modell érkezik a kínai piacra akár csak egy hét alatt, ezek beazonosítása nem mindig könnyű az almárkák halmozása és számos közösen fejlesztett típus miatt. Az Aito mindkettőt egyszerre tudja, a Seres Auto almárkája a Huawei segítségével hozta létre az M7 második nemzedékét.
Az első generáció csak három évet töltött a piacon, akkor a Seres a Dongfenggel kötött partnerségnek köszönhette az M7-et. A 2026-os modellvére a megjelenés változott leginkább, ezt a mai elvárásokhoz igazították, de semmi karakteres részlet vagy egyedi megoldás nem fedezhető fel az autó külsején. A hosszúság várhatóan 8 centit nő, így eléri az 5,1 méter, amihez 305 centis tengelytáv társulhat változatlan szélesség mellett.
Az elődhöz hasonlóan ez is egy hibrid, ahol a benzinmotor a hatótáv kitolását szolgálja. A 1,5 literes egység 158 lóerős, ehhez egy vagy két villanymotort párosítanak. A belépő szintű modell csak hátul hajt és 309 lóerős, az árcédulát átszámítva 13 millió forintot kapunk. Az összkerekes kétmotoros 533 lóerővel kecsegtet, óriási akku nincs, a telep kapacitása 37 és 53 kWh között változik. Kína ezúttal is olcsón ad sokat, a minőség kérdése miatt pedig nem az európai vásárlók feje fog fájni, az M7 a hazai piacra készül.