
Te milyen konfigurációban vinnéd haza a W111-es kupét? (Forrás: Mechatronik)
Aki vonzódik a veteránokhoz, de nem bajlódna a régi technikával és kerülné a szinte beszerezhetetlen alkatrészek vadászatát, azoknak kÃnálnak megoldást a restomodokkal foglalkozó műhelyek. A megjelenés kÃvül-belül korhű, de a technika friss, az autók Ãgy erÅ‘sebbek, komfortosabbak és megbÃzhatóbbak az eredeti változatoknál.

Vannak gyári, illetve új aránylatok is, de 5 millió forintért bármilyen szÃnt kikevernek (Forrás: Mechatronik)
A német Mechatronik műhely két tÃpus átalakÃtásával foglalkozik, a nyitott SL és a gyönyörű fecske kupé módosÃtását kÃnálják, az árcédula szédÃtÅ‘. A látványt viszont azok is élvezhetik, akiknek épp nincs bÅ‘ 100 millió forintjuk egy veterán Mercedesre, sÅ‘t, még a saját Ãzlésükre is szabhatják valamelyik modellt az
online konfigurátorban.


Simán az Ãzléstelenség határán is át lehet lökni az SL-t, ha épp úgy kÃvánja a megrendelÅ‘ (Forrás: Mechatronik)
A két autó közül az SL átalakÃtása az olcsóbb, a kisebb erÅ‘forrás 4,3 literes és 279 lóerÅ‘s, nagyobb ötliteres és 320 lóerÅ‘s, a gyorsulási érték 6,5 és 6,2 szekundum. A karosszéria szÃne mellett kiválasztható a vászontetÅ‘, illetve a keménytetÅ‘ árnyalata is, de a felnit is a kÃvánalmaknak megfelelÅ‘ szÃnűre fújják. Csak az extrákra is el lehet költeni egy új autó árát, többek között módosÃtott kipufogót, elektromos ablakokat és fűthetÅ‘ üléseket is kérhetünk, a korhűnek kinézÅ‘ klÃma átszámÃtva 5,5 millió forintba kerül. A modernizált SL legolcsóbb verziója 314 ezer euróba, azaz nagyjából 116 millió forintba kerül, ráadásul az autót nekünk kell vinni.


Van az a réteg, aki csak modernizált formában vevÅ‘ a veteránozásra, ám ezekhez az átalakÃtásokhoz mélyen a zsebbe kell nyúlni (Forrás: Mechatronik)
A W111-es kupét ötliteres motornál (306 LE) kisebbel nem kérhetjük, a nagyobb blokk 5500 köbcentis (360 LE), ezzel hat másodperce csökken a 0-100. Az utastér stÃlusával nem nehéz pillanatok alatt szerelembe esni, összesen 13 féle bÅ‘rkárpit és 11 féle faborÃtás közül választhatunk, ha szeretnénk, a tetÅ‘t eltérÅ‘ szÃnűre festik, a gumikra pedig fehér csÃkot húznak. A kupé átalakÃtásának alapára motorváltozattól függÅ‘en 140-150 millió forint.


Beltér is a lehetőségek tárházát rejti (Forrás: Mechatronik)