Összes modelljét lecseréli a Dacia, új arcot kapnak

Megújul a Dacia teljes kínálata, mutatjuk őket és azt is, mikortól rendelhetők

A Dacia új emblémáját már tavaly megismerhettük, most viszont már azt is láthatjuk, miként kerül fel a modellekre, azok mikortól kaphatók.

Tavaly júniusban, nem egész egy évvel ezelőtt láthattuk a Dacia új logóját, ami most a márka összes modelljére felkerül. Nem csak az emblémákat cserélik, lényegében az összes már futó, akár még friss modell is kap egy szolid frissítést, a hűtőmaszkok is megújulnak. Az embléma lényegében egy egymással szembefordított "D" és "C" betű, az új logó pedig a Dacia link elnevezést kapta, minimalista dizájnjával hivatott hangsúlyozni a Dacia által képviselt tartós egyszerűséget. Az új logó természetesen a felnikre és az áttervezett kormánykerekekre is felkerül, a Sandero Stepway és Duster modellek kőszürke betétet kapnak tetőrúdjaikra, a kínálatba pedig a Zuzmó szürke szín is megérkezik, ami zöldes árnyalatával a föld és a moszatok természetes világát hivatott megidézni. A természethez való közeledést jelzi, hogy miután pár éve már természetes bőr sincs (a kormányburkolatoknál sem) a Dacia modelljeiben, a mostani frissítéssel a krómozott betétek is eltűnnek, a cégcsoporton belül pedig elsőként jelenik meg (2023-tól) a 2021. április 23-án tartott közgyűlésen vállalt 180 km/órás sebességkorlátozás, ami valljuk be a Dacia modelljeinél nem egy hatalmas korlátozás.
Hirdetés
"Az új arculattal ellátott teljes Dacia-választék leleplezése a harmadik és egyben befejező lépése a több mint egy éve kezdődött folyamatnak. Ez az új látásmód még modernebb és emberközelibb módon képezi le az értékeinket – egy hétköznapi, robusztus, hiteles márka értékeit. A bevezetés hatalmas lendületet ad a Dacia márka számára a céljai eléréséhez" - mondja Denis Le Vot, a Dacia elnöke. A tavaly a piac legolcsóbb négyüléses villanyautójaként érkezett és igen sikeres Springtől a szalonokba alig több mint egy hónapja befutott, már a C-kategóriás autók vevőit célzó Joggerig a teljes Dacia-kínálat olyannyira egyszerre újul meg, hogy aki 2022. június 16-ától rendeli autóját, az már a friss verziókból kap. Ezek élőben először az októberi Párizsi Autószalonon lesznek megtekinthetőek, majd nem sokkal később, az év végéig már az első vevői példányok is befutnak az országba.
Hirdetés
"Nagyszerű koordinációs mestermunka eredménye az, hogy a márka új arculata a teljes választékon látható legyen. Köszönhetően minden üzletág konstruktív és ügyes visszajelzéseinek, a Dacia alapértékei (amelyek nem változtak), mostantól vadonatúj köntösben pompáznak. Így meg tudjuk mutatni azt, hogy a mi víziónk az autózásról egyszerre lehet vonzó és alapvető" - nyilatkozta Lionel Jaillet, termék-teljesítmény igazgatója.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?