Ha a Skoda tényleg le tud gyártani és el is tud adni havi 5-7 ezer Enyaq-ot 2021-ben, akkor a modell a kontinens egyik legnépszerűbb elektromos autója lesz. De vajon mennyire optimista a cseh gyártó elképzelése?
Színes történettel, átépített karosszériával és óriási értékkel került elő ez az eredeti Bugatti Type 57S. Az idei év legfontosabb árverési tétele lehet, az utolsó hiányzó háború előtti Bugatti.
A fejlődés és az újítás minden területen fontos, ez alól a közlekedés sem kivétel. Éppen ezért itt az ideje megnézni, hogy mely gyártók védették le a legtöbb újítást 2010 óta, majd átgondolni, hogy az autóiparban lehet-e mindez a fejlődés mércéje.
Nincsenek könnyű helyzetben az autógyártók. Nem elég a globális pénzügyi válság, emellett akadozik az alkatrészellátás, csökken a kereslet, de még az emissziós elvárásoknak is eleget kell tenni.
Még 1995-ben mutatták be a Polo „csupaszín” Harlekin modellváltozatát. A holland Volkswagen forgalmazó erre emlékezve készítette el az aktuális generációból a színes változatot.
Ideje megszoknunk: a csúcsmodellek ma a hibridek, így van ez a komfortra hangolt Citroën C5 Aircross esetén is. Erős, kényelmes, hibridként pedig nagyon kevés benzinnel is beéri, már ha eleget töltjük.
Több mint tíz évvel ezelőtt jelent meg a motorkerékpárjairól híres osztrák KTM sportkocsija, a folytatás pedig most érkezett, ami 2021 egyik legélesebb fegyvere lehet.