Tanulmányautóként négy ajtóval láthattuk először a 8-as BMW-t, gyártásra készen viszont ez érkezett utoljára. Az új modell formás, sportos és rengeteg hely van benne a második sorban.
Folytatódik az Aston Martin V-betűs névadási stratégiája, az új modell egy 500 példányos széria lesz, ami teljesen karbonszálas műanyagból fog készülni.
Hétüléses autóként a SEAT Tarraco is elérhető lesz júliustól a 2,5 millió forintos nagycsaládos kedvezménnyel, ártámogatást a forgalmazó is bőven ad hozzá. A tesztautó persze nem az alapváltozat, hanem a paletta másik véglete.
Ha már masszívan múltidézésről szól a Suzuki negyedik generációs Jimny-je, érdemes felidézni a sportos emlékeket is, például azt, amikor '82-ben megjárták az ősével a Dakart.
A Lada Vesta talán az orosz hadsereg és rendőrség valaha volt legmodernebb autója, ennek megfelelően ők is egyre bátrabbak, ám ez a modell még mindig nem arra való, amire szeretnék.
Könnyebb, erősebb, keményebb az Alpine második új modellje. Az A110S annyival másabb az alap sportautónál, hogy bevallásuk szerint is egészen más karakter jellemzi a karbontetős modellt.
Kifut hamarosan az Opel Zafira és a Vivaro Tourer is, helyüket lényegében azonos modell, személyautóként a Zafira Life, haszonjárműként az új Vivaro veszi át. Mutatjuk, miként.