A Mio fedélzeti kamerák gyártója, a tajvani MiTAC Digital Technology Corporation nemrégiben partnerségre lépett a brit Inzura digitális biztosítástechnológiai szolgáltatóval.
Negyedik generációjához ért a Suzuki Jimny. Minden eddiginél jobb, minden eddiginél cukibb, olyan autó, amit mindenki imád, pedig használhatósága nem a legjobb.
A hamarosan búcsúzó Audi TT első kiadásából a kupé és kabrió kiviteleken kívül egy harmadik karosszériatípus is számításba jött, ám sajnos gyártásba nem került.
Elérte a Cadillac sportos modelljeit is a downsizing jelensége. Az új CT5-V modellben már V6-os szív dobog a V8 helyett, a CT4-V pedig csak soros négyhengerest kap.
A Mercedes eladásainak oszlopait mára messze nem a szedánok és limuzinok adják, sokkal inkább az SUV-k. A közepes GLC az egyik legnépszerűbb, nem csoda, szinte minden réteg talál belőle megfelelőt.
Korábban is együttműködött már a Toyota és a Subaru, gondoljunk csak a GT86 és a BRZ sportkocsikra, most pedig másik területen, elektromos hajtáson fognak együtt dolgozni.