Valódi japán, az anyósülésről csukott szemmel is beazonosítható, hát, még ha vezetjük. Sportos, közvetlen, irtó jó terelgetni, közben meg egészen autószerű, de nagyon halvány hozzá az ezres motor.
Brutális adatokat generál a Skoda, húzómodelljük, az Octavia most tart a harmadik generációnál, pontosabban annak frissítésénél. 2012-ben indult a gyártása, mára bőven átlépte az 1 millió darabot.
A mesterséges intelligenciának köszönhetően nyerte el a japán abroncsgyártó az Év Gumiabroncs Gyártási Innovációja Díjat. A fejlesztésben a tatabányai gyár is érintett.
A BMW M2 már önmagában is drasztikus, az apró karosszériába szorított hatalmas motor szinte repíti. A formával is minden rendben, igazán hatásos, ezt a frissítéssel sem akarják elrontani.
Izgalmas csatákat és számos figyelemreméltó fejlesztést hozott az idei X. Nemzetközi Aventics Pneumobil Verseny, hét ország, negyvenhat csapata mérte össze tudását.
A téli nemzetközi menetpróba után hazánkba is megérkeztek a modellfrissítésen átesett VW Golfok. Közel Magyarország csúcsához a csúcs R is bemutatkozott.
Már saját története is igencsak ritka, a porrá égett F40-es a nyolc gyári prototípus egyike volt, de jelenlegi gazdája is tett arról, hogy mindenki beszéljen róla most is.
A britek mindig is a hétvégi piknik mániájukkal próbálták feldobni az autókat. Most az új Mini Countryman kiegészítőinek listáját bővítették egy ügyes sátorral.