2019 óta a márka minden modellje elérhető valamilyen elektrifikált hajtáslánccal, a DS viszont ennél is tovább megy, és 2024-től már csak villanyautókat készítenek.
Hivatalosan is megerősítette az orosz márka, hogy 2025-ben kezdik el gyártani a saját villanyautójukat az egykori Moszkvics gyárban. Mutatjuk, milyen járművel venné be az elektromos autók piacát az orosz márka.
Európában először a CR-V kapta meg a Honda háza táján a konnektoros hibrid hajtást, emellett a márka full hibrid hajtással is elhozta az öreg kontinensre az SUV hatodik generációját.
A General Motors néhány éve az Opel és a Vauxhall márkák elengedésével lemondott európai érdekeltségeiről, most viszont egy teljesen új arculattal térnek vissza.
Lassan a 16 évet is elérheti a magyar rendszámos autók átlagéletkora, a trendek alapján pedig a jövőben biztosan nem fiatalodik jelentősen a hazai autópark.
Több hónapnyi információcsepegtetés után bemutatták a második generációs Skoda Kodiaqot. A családi SUV most először érhető el konnektoros hibridként, emellett marad a dízel hajtáslánc is, mindez pedig a korábbinál egy jóval nagyobb köntösben tálalva.
Szlovákia kemény lépéssel próbálja visszaszorítani az illegális bevándorlókat, a bevezetett intézkedéssel pedig minden bizonnyal a magyarok járnak a legrosszabbul.
Az augusztusinál valamelyest jobbak a számok szeptemberben, ám még mindig rosszul teljesítünk az elmúlt évekhez képest, már ami az új személyautók vásárlását illeti. Mutatjuk a pontos adatokat, illetve azt is, hogy mely márkák a legnépszerűbbek.
Valószínű a rendőr sem hitt a szemének, amikor megnézte ki ült a gyorshajtó Škoda Kamiq volánja mögött. A nem mindennapi fotónál már csak a tulaj magyarázkodása sikerült komikusabbra.