Elöl a kerekek között kettő, a hátsó tengely előtt pedig egy villanymotort és a fő V6-os duplaturbós benzinest helyezték el
Csupán annyit árultak elsÅ‘ debütálásakor az új NSX-rÅ‘l, hogy hibrid lesz, azóta persze már tudjuk, hogy egy V6-os benzines és három villanymotor fogja hajtani, kb 550 lóerÅ‘s összteljesÃtménnyel. Most elég sok dolgot konkretizáltak, többek között az autó pontos szerkezetét is megmutatták a látványos robbantott ábrákon. Többféle lóerÅ‘ adattal is találkoztunk már, de most úgy tűnik, a motorok gyorsulási adatai alapján készült összehasonlÃtó grafikonon szereplÅ‘ 573 lesz a végleges.
Grafikonon a három motor különbözÅ‘ karakterisztikája, az elsÅ‘ dupla villanymotor a leghatékonyabb, a rendszer összteljesÃtménye pedig 573 lóerÅ‘
A hajtás fÅ‘ egysége a duplaturbós, 507 lóerÅ‘s V6-os motor, melynek közvetlenül a fÅ‘tengely-kivezetésénél helyezték el az egyik (47 lóerÅ‘s) villanymotort. A Honda szerint ezzel a megoldással többek között sikerült a lehetÅ‘ legrövidebbre csökkenteni azt az idÅ‘t, amÃg a turbókban felépül a nyomás gyorsÃtáskor. Elöl két külön villanymotor hajtja a kerekeket, melyeket középre, közös házba épÃtettek, és összesen 72 lóerÅ‘re képesek. Ha a számokat összeadjuk, sokkal több jön ki, mint a megadott 573, de egy hibrid hajtáslánc esetében nem ilyen egyszerű az erÅ‘k összesÃtése.
Különlegesen merev a karosszéria, a Honda szerint kétszer annyira, mint a versenytársaké, ez nagy előny lehet versenypályán
Négyféle vezetési beállÃtásból választhatnak majd a szerencsés pilóták: Quiet, Sport, Sport+ és Track, utóbbit értelemszerűen csak versenypályán érdemes kapcsolni. A kormányzáson, a fékerÅ‘n, a nyomatékon, rugózáson, összességében szinte mindenen változtatnak ezek a beállÃtások, persze a hangján is egyre jobban erÅ‘sÃtenek. Ezek mellett a Honda az NSX vázának merevségével is dicsekszik, azt mondják, a versenytársakénál kétszer masszÃvabb lesz az új sportkocsi. Már az árát is tudni lehet egy ideje, a négymotoros szuperautóért nagyjából 56 millió forintot kell majd leszurkolni.