Robbantott ábrákon az új Honda NSX
Négy motor, összesen 573 lóerővel hajtja a Honda új sportautóját
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sokáig titkolták a pontos felépítését, ezért most kárpótolnak minket kicsit. Látványos fotókon mutogatják, mi lapul az új sportkocsi lemezei alatt.
Elöl a kerekek között kettő, a hátsó tengely előtt pedig egy villanymotort és a fő V6-os duplaturbós benzinest helyezték el
Grafikonon a három motor különböző karakterisztikája, az első dupla villanymotor a leghatékonyabb, a rendszer összteljesítménye pedig 573 lóerő
A hajtás fő egysége a duplaturbós, 507 lóerős V6-os motor, melynek közvetlenül a főtengely-kivezetésénél helyezték el az egyik (47 lóerős) villanymotort. A Honda szerint ezzel a megoldással többek között sikerült a lehető legrövidebbre csökkenteni azt az időt, amíg a turbókban felépül a nyomás gyorsításkor. Elöl két külön villanymotor hajtja a kerekeket, melyeket középre, közös házba építettek, és összesen 72 lóerőre képesek. Ha a számokat összeadjuk, sokkal több jön ki, mint a megadott 573, de egy hibrid hajtáslánc esetében nem ilyen egyszerű az erők összesítése.
Különlegesen merev a karosszéria, a Honda szerint kétszer annyira, mint a versenytársaké, ez nagy előny lehet versenypályán