Sofőrös nagyvas a Cadillactől
Csak tanulmány a Cadillac Escala, de elég impozáns darab
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Tanulmányautót mutatott a Cadillac, az Escala, nem SUV, mint amit a nevéből gondolnánk, hanem elegáns, sofőrös izomautó, kupé fazonú tetővel.
Hol is mutatna jobban egy sofőrös kocsi, mint egy magánrepülő tövében? Mondjuk mutatós, annyi szent
Fejedelmi a hely hátul, egyszerű formákkal, egyszerű anyagokkal álmodták meg, a fejtámlákból pedig tablet csúsztatható elő
A kormány önmagában remekmű, mögötte csak három OLED kijelző található, mutatós műszer egy sem. A multimédiáé érintős, de akár hanggal is utasítható
A nagyon amcsi élére vasalt formaterv többfunkciós autót rejt. Egyrészt óriási hátsó utastérrel tervezték, hogy akár sofőrös autónak is megfeleljen, másrészt 4,2 literes V8-as blokk dolgozik benne, hogy meglegyen a kívánt erő is hozzá. Azt mondják, hengerlekapcsolásra is képes, így talán nem kell majd mögé kötni egy benzinkutat, a tulajdonos élvezheti a mérhetetlen luxust. A belső kicsit minimalista, nincsenek konkrét műszerek, három OLED kijelzőn tájékozódhatunk, szinte mindenről. Ugyanakkor hátra is jutott két tablet a második sorban utazóknak.
4,2-es V8-as feszít az orrában hengerlekapcsolásos rendszerrel, a Cadillac dizájnere szerint olyan autót kértek tőle, amiben tulaja szívesen utazik hátul, de vágyik rá, hogy vezethesse. Talán mondhatjuk, hogy sikerült ilyet adnia
A sors fura fintora, hogy a Caddy most fog kihozni egy Mercedes CLS-riválist, miközben annak a gyártása nemsokára leáll…
Jó a felvezető: egy másik Caddy-típus nevét is tartalmazza – „Csak tanulmány a Cadillac [b]ESCALA[/b], [b]DE[/b] elég impozáns darab” :)))
A Caddy élén jelenleg lévő dél-afrikai származású Johan de Nysschen elég nagy név a szakmában ahhoz, hogy a márkát újra képes legyen felvirágoztatni. Minden jel arra utal, hogy nem lógatja a lábát, és ennek, mint amerikai autó-rajongó, szívből örülök.