Több száz új kollégát vár a Bosch
A Bosch is az önvezető autókban látja a jövőt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Milyen autókhoz gyárt és fejleszt alkatrészt itthon a Bosch? A lista olyan hosszú, hogy a cég vezetői bele sem kezdtek a felsorolásba.
Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője is az autonóm autókban látja az autóipar és persze a beszállítók jövőjét is
A Bosch 5 év alatt megduplázta a K+F tevékenységét és a Medián piackutatása szerint a Bosch szervizeknek van a legjobb híre a márkafüggetlen szervizek közül - hogy a legjobb hírekkel kezdjük, amiket a Bosch 2013-as pénzügyi évét záró sajtótájékoztatón tettek közzé a cég vezetői. A Bosch már 1899-ben jelen volt Magyarországon. A rendszerváltás után, 1991-ben újjáalakított regionális szintű kereskedelmi Kft.-ből mára az ország egyik legnagyobb munkaadója és európai szintű fejlesztési központ lett.[BANNER type="1"]
Decens rend a hatvani elektronikai gyárban
Három városban vannak jelen, Miskolcon szerszámokat, Hatvanban jellemzően elektronikai termékeket (vagy akár komplett műszerfalakat is) állítanak elő. Ami autós szempontból a legérdekesebb, hogy Budapesten fejlesztenek szinte megszámlálhatatlan gyártó autóihoz alkatrészeket. A cég műszaki vezetője egy félmosollyal az arcán csak annyit mondott, mindenki nézzen be a kocsijába, és keresse a Bosch és a Made in Hungary feliratokat.
Miskolcon a Bosch Power Tool Kft. készít szerszámokat, a raklapon egy adag flex
A Bosch magyarországi csapata tavaly 700 dolgozóval mintegy 9 ezerre nőtt, és idén is több száz új kollégát várnak, zömében technikusokat és mérnököket, tehát műszaki végzettségűeket, de nem csak férfiakat, hanem nőket is - ahogy azt a Lányok napja, nők a fejlesztésben programmal is jelzik. Autókhoz gyártott vezetéstechnikai rendszerek - a ma már teljesen alap ABS-en és ESP-n túl az összes mai modern támogatófunkció, amik radar, ultrahang, vagy videojel alapon működnek - jelentik a fő csapásirányt. A jövő a Bosch szerint is az önvezető autóké lesz, amik kommunikálni képesek egymással, és talán nem olyan futurisztikus, ha ezeket a technológiákat az otthonainkban is elképzeljük, mindezt persze okostelefonon keresztüli kényelmes távirányítással.









Én is azt mondom, mint az előttem szólók, hogy ezen kár kötekedni. A sarokcsiszolót a köznyelvben mindenki flexnek ismeri, így használja, így épült be a nyelvünkbe.
Sok esetben előfordul, hogy egy terméket az első gyártóval, a terméket kifejlesztő céggel azonosítanak. Rögtön egy, a képen lévőhöz hasonló szerszám példának, szóval, hogy ha egy fúrókalapács lenne a képen, akkor mindenki kapásból rávágná, hogy „hilti”. A borotvát (pengét) sokan egyszerűen „zsilett”-nek mondják. A terepjárót pedig „dzsip”-nek. A polisztirol lapot „hungarocell”-nek. A villanyszerelők által használt gyorscsatlakozót „Vago”-nak. A személyi számítógépet (PC-t) sokáig az első gyártó nevével azonosították, vagyis egyszerűen IBM – nek hívták, még akkor is, ha távol-keleti gyártmány volt. A 70-es, 80-as években a traktorokat a legtöbben „zetor”-nak hívták, még ha teljesen más volt a gyártó, akkor is. A köznyelvben a „matchbox” a játék kisautót jelentette, akkor is, ha sok játékautó gyártó volt, és a Matchboxnak sok más terméke is volt.
Szerintem a fentiekkel nincs semmi baj, még Grétsy László nyelvész professzor sem hiszem, hogy kritizálná. Szóval nagyon jó kis gép lehet az a Bosch flex 🙂
Ne kötekedj már! Vagy a WC-t te még mindig megkönnyebbülészeti kör guggoldának hívod??? Szinte mindenhol flexnek, mondják a sarokcsiszolót!
A raklapon egy adag flex.
A flex egy gyártó cég, miért gyártaná a Bosch a Flexet ?
Ráadásul a képen is látszik hogy Bosch sarokcsiszolók vannak, sehol egy Flex.