Villámpróba: hazai úton a Renault Mégane IV

Magasról startol, mégsem drága a Renault Mégane IV

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Lassacskán az új Renault Mégane is eljut a hazai kereskedésekbe. Több helyen már lehet tapogatni, mi pedig már vezethettük is egy kicsit.


Hamarosan a hazai kereskedésekben is elérhető lesz a Renault Mégane IV. A külföldi menetpróba után itthon is mehettünk vele egy kört, és már árait is tudjuk. Bár a kategória etalonjának tartott Volkswagen Golf, illetve több konkurens is alacsonyabb kezdőárat hirdet, a Mégane még a maga 4,79 millió forintos alapárával is olcsónak számít, ugyanis olyan jól felszerelt.

Magáról a Mégane IV-ről a külföldi próba után már részletesen írtunk, ha egy mondatban kellene összefoglalni: a kompakt kategóriában egyedüliként kínál összkerékkormányzást, a márka mai arculatát hozza, és a most próbált alapdízellel is teljesen vállalható. Igen, én a Talismanhoz hasonlóan itt is az alapverzió kulcsáért nyúltam. Persze a 90 lóerős 1.5 dCi nem a legolcsóbb változat, az az 1.6 16V szívó benzines, amihez már szintén hatsebességes váltó jár (részletes műszaki adatok korábbi cikkünkben), és bár 4 790 000 forintos alapárával - már említetten - nem a kategória legolcsóbbja, de alapáras légkondijával, tempomatjával, Bluetooth-kapcsolatos hifijével, LED menetfényével, összességében korrekt ellátmányával nagyon is jó ajánlat.
Renault Mégane IV - a kezdeti kínálat árai (Ft)
Life Zen Intens Bose GT
1.6 Sce 114 4 790 000 4 990 000 5 390 000 - -
1.2 TCe 100 4 940 000 5 140 000 5 540 000 - -
1.2 TCe 131 - - 5 690 000 6 290 000 -
1.2 TCe 131 EDC7 - - 6 190 000 6 790 000 -
1.6 TCe 205 EDC7 - - - - 7 790 000
1.5 dCi 90 5 290 000 5 490 000 - - -
1.5 dCi 110 - 5 790 000 6 190 000 6 790 000 -
1.5 dCi 110 EDC - - 6 690 000 7 290 000 -
1.6 dCi 130 - - 6 690 000 7 290 000 -

Az 1.5 dCi 90 lóerőse amúgy a harmadik lépcső a modellpalettán, felára kereken 500 ezer forint, ami nem vészes, sokat autózóknak megéri. A belépő benzines és dízel között köztes lépcső az alap benzineshez képest 350 ezer extra forintot kérő 1.2 TCe turbómotor, a hazai piacot uraló flottavásárlóknál viszont biztosan az 1.5 dCi lesz majd a kedvenc. Nem fognak rosszul járni, akik ilyen cégautót kapnak. Gyengének egyáltalán nem érződik, ennek is hatfokozatú a váltója, 220 Nm nyomatéka elegendő, persze még jobb választás a 260 Nm nyomatékot adó 110 lovas. Nem mellesleg utóbbi a legtakarékosabb Mégane a maga 3,3 l/100 km vegyes fogyasztási értékével. A 90 lóerős 10%-kal "torkosabb", persze így is aszkéta.

A 110 lóerős 1.5 dCi csak a második, Zen felszereltséggel kapható, a próbált 90 lóerős is ilyen volt. Itt már nem csak magasságában állítható a vezetőülés, deréktámasza is szabályozható, kormánykereke bőrhuzatos, hátul is elektromosak az ablakai, tologatható, rekeszes könyöklője van elöl, kap ködfényszórót is, acélfelnijei pedig trükkös dísztárcsával alufelninek tűnnek, motorja azonban még kulcsos indítású.
Míg a Zen 200 ezer forintos lépcső az alap Life kivitelhez képest, a következő (Intens) lépcső már 400 ezer forintos, igaz, többet is ad. Egyebek mellett kétzónás automata klímát, eső- és fényérzékelőt, zsebből nyitó és indítást engedélyező Renault Kártyát, elektromosan behajtható és fűthető külső tükröket, 7 colos TFT műszeregységet és szintén 7 colos középkonzoli kijelzőt, légbefúvókat a hátsó ülésekhez is, részint velúr kárpitozást, tolatóradart és krómozott kipufogóvéget, valamint 3D LED menetfényt és már valódi könnyűfém, de még mindig józan méretű, 16 colos alufelnit.
A Bose felszereltség csak az erősebb motorokhoz, az Intenshez mérten 600 ezer forint felárral kérhető. Naná, hogy Bose hifivel, valamint R-Link 2 navigációs rendszerrel, utastéri LED hangulatfénnyel, sávelhagyásra figyelmeztetéssel és táblafelismerővel, elektromos rögzítőfékkel, elektrokróm belső tükörrel, masszázsfunkciós vezetőüléssel, nappabőr huzatos kormánnyal, kihajtható kartámaszos hátsó üléssel, részleges bőrkárpitozással és 17 colos alufelnikkel.
A GT csúcskivitel a 205 lóerős TCe csúcsmotor sajátja, felárról itt nehéz beszélni, de az biztos, hogy összességében kereken 1 millió forinttal kerül többe, mint a Bose felszereltségű, szintén 7 fokozatú duplakuplungos (EDC) váltós, de csak 1,2 literes és 131 lóerős középső TCe. Külső-belső dizájnjával is eltér, de hozzá már sportfutómű is jár 4Control összkerékkormányzással, váltója kormányfülekkel is vezérelhető. Mindent ad, amit az Intens, továbbá sávelhagyásra figyelmeztetést, első sportüléseket, integrált ködfényes LED fényszórókat, sötétített hátsó ablakokat és egyedi 17 colos alufelniket. A GT-hez speciális kék metálfényezés is választható.
Hirdetés
Összességében elmondható: ha nem is az alacsony reklámárával, de egyéb jellemzőivel továbbra is nagyon jó ajánlat lesz a Mégane. Tudásával, képességeivel és persze megjelenésével, valamint a továbbra is nagyon értékarányos árával, meg persze 5 év/100 ezer kilométeres, olcsón hosszabbítható garanciájával minden eddiginél ütősebbnek ígérkezik. Hamarosan megnézzük majd tüzetesebben, alaposabban tesztelve is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Ez az igazi “all in one” kategória:)

    Ezt olvastátok már? A Renault újra Amerika felé kacsintgat az Alpine márka feltámasztásával? Leesett az állam, mikor olvastam, nagyon várom a fejleményeket:

    [url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/02/16/most_tamasztottak_fel_az_alpine_markat/[/url]

    (Egy megjegyzés: miért nem alkalmazod a linkelést? Ki kell jelölni az egész hivatkozást, és rákattintani az URL gombra(az “F-D-A” után) a kommentablak alatt. Én sem tudtam sokáig, de mostanság már gyakran élek vele.)

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    A megane III ból csak az RS sikerült mutatósra, a többi sajnos tényleg sablonos. A VW kapcsán én a II-es golftól húznám meg a vonalat, azóta nagyon egyre megy a külsejük. Az I-es golf-ban még volt valami egyedi, a többi tényleg egysíkú lett. Bár a jelenlegi aktuális golf még egy kicsit tetszik is, bár jelzem, nem venném meg. 🙂

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Új színek bevetésével mindig be lehet vonzani új vevőcsoportokat, az élénk színekkel(mint a képeken látható piros) például leginkább a hölgyeket. Érdekes, hogy ezek a feltűnő színek mintha kivesztek volna a mai autókból – bár léteznek felmérések és közvélemény-kutatások, és ott leginkább az az eredmény, hogy a többség a visszafogott színeket kedveli, és az autógyártók pedig ehhez idomulnak.

    Én nagyon örültem, amikor megláttam, hogy pl. a Hyundai újra a rég elfeledett barnához nyúlt:

    [url]http://autopult.hu/tesztek/kis-frissites-nagy-eredmeny-hyundai-i30-1-6-crdi-aut-teszt.html[/url]

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Nagyon örülök neki:)

    Most gondolj vissza – mi volt a jellegzetes az I. Mégane-on, ami hirtelen eszedbe jut? Semmi, ugye? A második nagyot szólt, még ma is jellegzetes forma, rá is ragadt a “kacsafenekű” jelző. A harmadik Mégane szintén egy utacképbe belesimuló, jellegtelennek mondható autó volt, semmilyen emlékezetes külső jeggyel. Ez a IV-es viszont akár újra emlékezetes maradhat, a “könnyzacskói” és úgy általában a lámpái miatt.

    A franciákat a design miatt mindig elismertem – nézd végig pl. a Golf-generációkat: valami jellegzetes részlet?:) Csak a sorszámok teszik őket beazonosíthatóvá: Golf I, II, III, stb…

    Nem vagy Te egy rossz gyerek, a fene vinné el, csak sokáig titkoltad. Respect:)

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    “…nem vagyok én még rokkant meg öreg, h ne tudjak leülni normálisan.”

    Ehhez annyit, hogy a 30-as korosztályban már elég gyakran felüti a fejét a hát- és derékfájás. Nézz utána. Szóval nem kell ahhoz öregnek és rokkantnak lenni.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Kizárt dolognak tartom, hogy egy defekt javító többe kerülne egy mankókeréknél. Az igazinál meg teljesen egyértelműen nem, sőt többszörösen olcsóbb.
    A tömegben elméletben van valami, de nem tudom elképzelni, hogy pont egy mankókerék döntene az értékek teljesítése ill. túllépése között.
    Tudom, hogy sok a balfék, hiszen mindennap találkozom velük az úton, de azért elég gáz ezzel általánosítani.
    Egy hozzáértő sofőr sokkal gyorsabb mint az autósegély.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    A pótkerék elhagyásának nem csak a spórolás az oka, sőt, egy gyári defektjavító készlet általában többe van, mint a pótkerék. Ellenben:
    – csökken így az autó súlya, ami miatt a fogyasztás és a károsanyag kibocsájtás is jobb lesz (ugyanezért vannak kis üzemanyagtankok is néhány gyártónál, mert csak így esik be valamilyen norma szint alá)
    – nagyon kevés ember tud/mer ma már kereket cserélni. Ott az assistance az új kocsin 2-5 évig gyárilag, egyből őket hívják (gyári kulccsal szvsz én sem tudnék légkulccsal rátépett anyát leszedni, főleg egy jó végigsózott tél után)
    – rengeteg embernek van gyári assistance lejárta után adac/egyéb assistance szerződése, ráadásul sok országban direkt kérik, ha ne állj neki autópálya mellett kereket cserélni, hanem állja minél távolabb az úttól és várd be a sárga angyalt

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Ja lehet egyébként….a mostani kisautók (polo,clio,stb) lesznek nagyobbak és veszik át a helyük (4.1-4.2m). meddig fog tartani a növekedés egyébként vajon? örökké?
    a kompakt suv-ok iránti kereslet nagyon felpörgött…számomra is érthetetlen okokból, nekem pl. nem is tetszenek egyébként, vagyis van amelyik nem rossz, de sokkal inkább választanám a kompakt ferdehátú verzióját. nem vagyok én még rokkant meg öreg, h ne tudjak leülni normálisan.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Nekem eddig a 25 év alatt, amióta sokat autózom kb. hatszor volt defektem. Ebből pont fele részben defektjavítóval semmire sem mentem volna.
    Pont most nyáron a 35 fokban sávváltáskor került a kerekem alá egy éles betondarab ami azonnal szétvágta a gumimat. A kerékcsere sem volt leányálom, de legalább azonnal továbbjutottam.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Ugy ertettem, hogy kivalthat egy egyterüt, hogy mar eleg nagy ahhoz, hogy csaladi autokent funkcionaljon, plane, ha valaki nem engedheti meg maganak 6-8 millkioert egy egyterü vasarlasat, mig egy hasonlo modellhez 4,5-5 millioert hozzajut.
    Persze egy igazan nagy meretü egyterü jobban varialhato, egy atlag mondjuk ket gyermekes csaladnak, csomagtarto, labter tekinteteben ez a modell is megteszi.
    Nekünk is jobban kihasznalhato volt a C4 Picasso, mint a mostani Mazda, de ezzel is el tudtunk utazni 2-3 hetre, nagy tavolsagra.
    A Dacia, nekem is bejön. Plane a Sandero Step model, egyszerü, de megis jol nez ki, a nemeteknel nagyon gyakran latok jol felszerelt Duster es Sandero modelleket.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Ezek a kompakt autók a főleg Kelet-Közép Európában a családi mindenesként funkcionálnak. Tehát szerintem indokolt a méretnövekedésük. Szerencsére arányosan az egyterűek is növögetnek, így pusztán a méretük miatt nem jelentenek rájuk nézve igazi veszélyt. A kompakt koncepció is teljesen más irányba mutat, így nem is lesz igazi konkurense az egyterűeknek. Nem úgy mint a crossovereknek becézett sz@rok, melyek terepjárónak se jók, s egyterűnek se, mégis mindkét műfajból építkeznek. A sok marha meg veszi őket mint a cukrot, mivel jól néznek ki. Ám a funkciójukat tekintve sohasem fognak tudni konkurálni egy egyterűvel vagy egy terepjáróval.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Van ráció a szavaidban ez tény, nekem sosem volt szükségem még a pótkerékre. A csomagtartó kapcsán nem érzem azt a hiányt jelentősnek amit elvesz tőlem egy kerék, de tegyük hozzá hogy nekem a kalaptartóig 630 liter, s ha kiengedem a kalaptartót akkor meg…. , szóval ez meg egy olyan dolog, hogy függ az autód típusától. Nálam nem oszt, nem szoroz a hely szempontjából egy pótkerék, persze nálad nyilván kisebb a rendelkezésre álló térfogat.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Nem tudom hogy vagy vele, de nekem pont a hosszabb utakon van szükségem nagyobb csomagtartóra.
    Csak egyszer kell az embernek megszívnia, de azt élete végéig emlegetni fogja. 🙂

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    jó gép lett az új megane. jó látni, hogy sportosak és vagányak bizonyos új ferdehátúak. akik nálam ebbe a kalapba beletartoznak, az az : új leon, megane, mazda 3, merci A osztály, (ebben a sorrendben) és megadom az új civicnek is ezt a pontot. a civicel szemben magasak az elvárásaim, mert 2 nyomi gen. után kell nagyot gurítaniuk…és néha túl lőnek a célon, de most sztem jót fognak kihozni.
    a többi számomra semleges vagy jellegtelen. ellenben ez nem reprezentatív, hisz tudjuk, h golfból adnak el legtöbbet, ami arra enged következtetni, hogy az átlagember a semlegességet részesíti előnyben.

    egyedüli aggodalmam, hogy túl nagyok lesznek (de már most is az) ezek a “ferdehátúak”, sportos egyterűek már lassan…. az újak már kb akkorák, mint egy e46-os szedán volt, hosszra……az aggodalmam persze csak ezzel a kategóriával szemben, 4.25től nem gondolnám, h nagyobbnak kellene lennie. Aki a fél házat bele akarja pakolni, az vegyen kombit, de jó lenne eldönteni, hogy most egyterűt akarnak majd ezekből csinálni, vagy kompaktot?

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Ha az elmúlt 15 évemet veszem alapul, akkor elmondhatom hogy az autóimban felesleges balanszsúlyként volt ott a pótkerék, mivel sohasem volt rá szükség, s csak a helyet fogta. Apróbb sérülés esetén elég a defektjavító szett, ha meg hosszabb útra megyek, akkor beteszem valamelyik téli/nyári gumit pótkerék gyanánt.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    “Mindenesetre 400 liter fölötti terfogattal, mankokerekkel, kiegyezem.”

    Igen az már nagyon jó egy ilyen autóban.
    Jó lenne tudni, hogy a tesztelt autókban milyen a pótkerék, vagy van egyáltalán.
    Sajnos a teljes értékű már nagyon ritka.
    Ezzel nagyon sok pénzt tudnak megspórolni a gyártók.
    Az én autómba 10 éve egy teljes értékű könnyűfémfelnis pótkereket adtak. Nagyon korrekten. Ilyen már szerintem nem létezik, sajnos.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Igen, a nagy puttony jó dolog – kéretik nem félreérteni:) Amúgy az új Tipo kombi is kedvedre való lehet, mert rekorder csomagtér-méretet ígér. Abban nem értek egyet, hogy kiválthat egy egyterűt – annak sokféleképpen variálható a belseje, gyakran tolóajtós, emiatt sokkal családbarátabb. A kombiknál a lehetőségek eléggé korlátozottak.

    A Renault-Nissan házasságnak annyi a lényege, hogy tul.képpen a Nissanra már nem igazán lehet echte japán gyártóként tekinteni, mert aki azt vesz, egyúttal egy jó adag Renault-t is vesz – a Renault pedig sokat javult, főként a Nissan-elemeknek hála, de képbe kerül a Samsung, a koreai “leányka”(a Fluence sokat javított a Renault megítélésén, az egy Samsung, abból nagyon sokat eladtak, de a Koleos is), és a Merci is bábáskodik fölötte. A Nissan és a Renault már nem különül el nagyon egymástól, így már csak az számít, ki melyik emblémában bízik jobban. A japánautó-hívőknek ez rossz hír lehet, viszont aki Renault-t akar venni, bátran megteheti, ami jó ideig nem volt elmondható, sajnos:(

    Ami viszont érdekes, a Dacia helyzete. Arra sem tekinthetünk már román autóként, mert az is a Carlos Ghosn-család gyermeke. Ez főleg azoknak szól, akik a Daciát lenézik vagy rossznak gondolják. Nagyon nem az, sőt…A legjobb bizonyíték erre, hogy a Daciákat Renault-jellel árulják sok helyen a világban.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Abszolut egyetertek, legalabb egy mankokerek legyen benne. Bar meg ha arra leszamitok egy 40-50 litert, meg igy is böven 400 liter felett lenne a terfogat. Kerdes, hogy a konkurenseknel 350-380 liter esetben teljes ertekü potkerek, mankokerek, vagy csak defektjavito keszlet elerhetö.
    Mindenesetre 400 liter fölötti terfogattal, mankokerekkel, kiegyezem.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Az a kérdés, hogy van e pótkerék a csomagtér alatt. mert nagyon nem mindegy.
    Felháborítónak tartom, hogy annak elhagyásával növelik meg a csomagteret.
    A teljes értékű pótkerék a legjobb, de a minimum egy mankókerék dukál minden autóba.
    Pofátlan és gátlástalan megoldás csak a defektjavító készletre bízni a tulajokat, bár a sok esztelen birka bele sem gondol mekkorát szívhat vele, ha úgy igazán minden összejön.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Ami engem lenyügöz ebben es a Hondaban is, a nagyon nagy csomagter. Örömteli, hogy a konkurens modellek 350-380 literjevel szemben, 460 Liter körüli csomagteret tudnak tervezni hozza. Ez mar elegendö ahhoz, hogy emiatt ne kelljen egyterüt vagy eppen valami nagyobb meretü autot venni. Persze fontos a pakolhatosag is, es a csomagter kialakitasa, de akkor is pozitiv dolog ez.
    Egyebkent szep auto, nekem kifejezetten tetszik, föleg a hatso traktus, a hosszan elnyulo lampakkal.
    Erdekes, amit irtok a Renault-Nissan hazassagrol. Korabban folyton azt lehetett olvasni, hogy a Nissan minösegenek rovasara ment a Renault-val valo hazassag, hogy hova lett a legendas Nissan megbizhatosag.
    Most akkor hogyan is allunk ezzel? A Renault lett ezaltal megbizhatobb, vagy a Nissan lett kevesbe az?
    Hozzatennem, hogy szemely szerint en sem gondolom azt, hogy megbizhatatlanok lennenek az utobbi 5-10 ev Renault modelljei, de ez erdekes dolog.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Úgy látom hogy mostanában egyre jár az agyunk. 🙂
    Nálam is a II-es kacsa a nagy kedvenc, azon belül is a GT-verzió ami a 2.0 T (165Le, 270 Nm) motorral volt szerelve. Tipikusan egy olyan autó amiből sokat nem néznél ki, de tud meglepetést okozni a bömbis hülye gyerekeknek.
    https://www.google.hu/search?q=renault+megane+II+2.0+T+GT&biw=1016&bih=604&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiWvYva3vfKAhVpJpoKHUAcDtI4ChD8BQgGKAE

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Maximálisan egyetértek veled, s a mezei szívó motor bevetése az ilyen bizalmatlan és kevésbé tehetős piacokon mint a hazai, kifejezetten jó ötlet. Nálunk nagyon sok magánvásárló bizalmatlan még az új motorokkal, nekik egy lehetséges alternatívát kínálnak fel.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Nagyon elcseszték a GT-nél, hogy csak automatával lehet kapni.
    Ez nálam kizáró ok, pedig lehet, hogy kipróbáltam volna egy francia autót, ha mernek rá vállalni elég garanciát (5 év 150.000Km).

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Egyetértek a jó ár-érték aránnyal. A mostanában bemutatott autóknál (Astra, Golf) hasonlóak az árak, de jóval alacsonyabb a felszereltség. Egy 1.6-os szívó jobban felszerelve szvsz meg fog állni 4.5-nél a kasszánál, az pedig elég jó vétel magánszemélyként. Ha új autót kéne választanom kéne ebben gondolkoznék kombiként vagy még gyűjtenék hozzá egy “kicsit” és 6.5-7 körül egy átlagosan felszerelt i40 kombi. Mindkettő autó jónak néz ki és a konkurenciánál súlyos százezrekkel olcsóbbak.

    Cégesként még mókás lehet, hogy akár a kombi GT is be fog férni kis alkuval a 8 milliós határ alá. Már látom a lelki szemeim előtt, hogy “befutott” apukák százai érvelnek a pénzügyön, hogy miért is nem sportautó egy 205 lovas Megane GT, mert hát ugye sportautót általában tilt a leasing szabályzat.:)

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Adózás szempontjából bizonyos piacokon van az 1.2Tce 100-nak értelme. úgy hogy anyomaték is rendelkezésre áll a Turbo végett ahol akár cégautóként is lehet jó választás szerintem.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Szerintem a váltó jó példa arra hogyan működtek a dolgok a Renaultnál és hogyan működnek most.
    Innováció és dizájn, de nem addig csiszolták mint egy VW-t míg a váltási érzet, az érzet ki nem alakult.
    Helyette az olcsóbb árak, a köznép által megvehetőség dominált, ami ahogy látjuk be is jött a cégnél.
    Ami változott, úgy ahogy a piac is, megosztották szerepkörökre a különböző márkáikat.
    A Renault egy magasabb pozíciót képvisel, amióta a Dacia befutott, a Datsunnal a Ladával is szeretnék ezt elérni, de az Infinitivel is ami nem produkálja azokat az eladási mutatókat amit szeretnének, és jön majd az Alpine, meg az Initale Paris is különálló márkaként a későbbiekben.
    Itt már rég nincs szó Renaultról, hanem a Nissannal való közös fejlesztésekről, + a Mercedeses részleges kooperációról.
    Amikor valaki Renaultot vesz ma, az már csak a jelet és a Renaultos design-et veszi meg A Renault Nissan szövetségből, úgy ahogy a Nissan is hasonló cipőben jár, de ha nem hiszed kérdezd meg Carlos Ghosn-t.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Finoman szólva sem vagyok rönós,de ez a gép nagyon bejön formailag,és az ár-érték arány is rendben van. Egyébként annak a 100 lovas benzines turbósnak mi értelme? Gyengébb,mint a síma 1.6-os ,de legalább drágább és a megbízhatósága is kérdéses a szívóval szemben.

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Nem rossz, de a kedvencem továbbra is a kacsafenekű Mégane, azon belül is főleg ez:

    [url]https://www.google.hu/search?q=renault+mégane+II+sport&client=opera&hs=aZE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj0wseG5vbKAhVJMJoKHTR7CyMQ_AUIBygB&biw=1048&bih=698[/url]

    A harmadik kissé jellegtelen, felejthető lett, de az sem rossz. A Mégane II viszont szinte már-már kedvenc, formáját tekintve, de csak a ferdehátú. Az Espace és az Avantime is nagyon bejövős. Aki az Avantime-ot kitalálta(egy zöldet rendszeresen látok), azt díjazni kéne. Minden benne van, amiért a francia autókat szeretjük.

    A minőséggel most már komolyabb baj nincs egy ideje, a Samsung, a Nissan és a Mercedes bábáskodásának köszönhetően. De biztos össze is kapták magukat, az is közrejátszik.

    Várom, hogy lássak ilyet élőben, majd finoman körbejárom, és érdekes lesz a kombi, ill. a desszertek, az RS és a CC. Amit nem értek, hogy sikerültek olyan legendásan jóra a Renault RS-modelljei. A váltó például, ami köztudottan gyenge pont náluk szinte mindig, az hogy lett olyan patent az RS-ekben? És ha ott ilyen jó, miért nem hozza ezt a szintet a sima utcai modellekben? Ott kötelezően ki kell spórolni belőle az anyagot, azért lötyögősebb?

  • 2017.10.28. at 08:26
    Permalink

    Tisztelt Szerkesztőség!
    Egy kis technikai hibára hívnám fel a figyelmüket, a táblázat alján van egy kis elírás :” 1.5 dCi 130″ , azt hiszem hogy ezt 1.6 dCi-nek szánták.

Vélemény, hozzászólás?