XTech: kifutás előtt bőrrel csábító Defender

Land Rover XTech

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A mérnökök és dizájnerek bőszen dolgoznak a Land Rover Defender utódján, amíg elkészülnek, a marketingesek még piacra dobnak pár különkiadást a régiből.


A Land Rover technikai szakemberei már egy ideje az új Defenderen dolgoznak, a marketingesek azonban még azzal vannak elfoglalva, hogyan húzhatnának le pár extra bőrt az 1948 óta csak apróbb fejlesztésekkel megújított terepjáróról. Ennek az igyekezetnek a nyomán született a kétféle kivitelben kínált XTech különkiadás.
Az XTech kezelés fegyverszürke fénnyel látja el a háromajtós 90 Hard Topot, és bronzbarnába burkolja az ötajtós 110 Utility Wagont, mindkét verzión fényes feketére festik a tetőt, a kerékjárati íveket, a lökhárítókat és küszöböket. További egyedi kiegészítői a LED-es hátsó lámpák fölé ragasztott speckó Defender matricák, a fényszórók fekete keretei, a színre fújt hűtőrács, a hátsó fellépő, valamint az offroad gumikkal bevont 16 colos fekete felnik.
Utasterét sem hagyták érintetlenül, az ülések és a középkonzol színei a külső fényezést tükrözik, a fejtámlákba Land Rover logót hímeztek, a szőnyegekbe pedig a Defender nevet szőtték bele. Alapfelszereltségébe légkondi, ABS, kipörgésgátló, távirányítós központi zár, fűtött ülések és fűthető szélvédő tartoznak.
Az XTech különkiadású Land Rover Defenderekbe 2,2 literes turbódízel motor kerül 120 lóerővel, 360 Nm-es nyomatékkal, a váltó hatfokozatú és manuális.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?