Zsenge 26 évest loptak Budapesten

Ellopták a duplakereklámpás Zsigulit

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Melyik a legmenőbb Zsiguli? Naná, hogy a duplakereklámpás. Ezt a tolvaj is tudta, és lecsapott egy gyönyörű példányra.


A Veterán Zsiguli Egyesülettől kapott hírhez sajnos nincs nagyon mit hozzátenni, a kívánatos autókat bizony a tolvajok, illetve megrendelőik is ki szokták nézni maguknak.
Az 1985-ös 2106-os tulajdonosa saját maga írta le aprólékosan az esetet, hogyan fosztották meg minden igyekezete ellenére autójától:
Budapest XIII. kerületében, a Róbert Károly krt 12/a szám hátsó kijáratánál tettem le az autót – Angélát – mely cím valójában a Jakab József utca (zsákutca) végének felel meg.
A kocsin egy légypiszok nem volt, makulátlan, teljes. Hiánytalan állapotban egy lámpa alatt parkolt, egy fehér Suzuki Swift mellett.
A kocsiból minden leállítás alkalmával kiszedem a trafót a gyújtáselosztóval összekötő kábelt, valamint az egyik henger kábelét is. Az alapjárati mágnesszelepből is kihúzom a drótot, ha már megindul vele a rohadék, álljon le neki az alapjárat, bőgesse csak a pedállal, hátha kifogy belőle az üzemanyag és /vagy a nyugdíjasok figyeljenek fel a motorbőgetésre, esetleg nézzenek ki az ablakon. Most is minden “óvintézkedést” megtettem.
Különösebb ismertetőjelek:
  1. A jobb első dekli kicsit meg lett padkázva, az feltűnő
  2. Kavicsfelverődés a vezetőülés előtt, szemmagasságban
  3. A szélvédőn jobb felső sarokban Bacsó Tibor autószerelő műhelyének matricája (XIII. Reitter Ferenc utca 157 ha jól emlékszem)
  4. A bal első műanyag lökhárító vég kicsit felfelé áll, egy korábbi kisebb koccanás miatt, csak így sikerült kijavítani
  5. A Vezetőülés támláját nem lehet lehajtani
  6. LG Hifi, 4db Pioneer hangszóróval
  7. CD tárolós könyöktámasz, benne kb 100 cd-vel
  8. A kesztyűtartóban egy fényvisszaverő
  9. Lada irodalom, kezelési útmutatók, egy csatos üveg. Régi pénzek, kiváló dolgozó kitüntetés a műszerfalon
  10. Minden díszléc, króm a helyén, rendben karbantartva
  11. Eredetiség vizsga matricája a hátsó szélvédőn: “Metál 99 KFt”
  12. Egy – egy kezdetleges kisebb rohadás, de semmi vészes
  13. Hátul kicsit kopog a futómű, sajnos nem volt pénzem még rendberakatni

Adatok
Lada BA3 21061 1500s
Gyártási év/hó: 1985/07
Színe élénkpiros (összetéveszthetetlen Lada-Ferrari piros)
Alvázszám: XTA 210610F1318750
Motorszám: 210338286911
1452ccm
Műszaki 2012.03.24-ig
Első forgalomba helyezése 1985 09 03
54 kw teljesítmény
Forgalmi rendszáma: CXD – 503
Országos körözést ma reggel (09.01) rendelték el
Telefonszám: 06 70 9 313 621 0-24-ig hívható az éjszaka közepén is megyek érte, akárhol van.
Ha bárki bármilyen információval rendelkezik, lekötelez egy életre ha megosztja velem.

Az Egyesület weboldalán Richárd korábban a következőket írta autójáról
BA3 21061, Lada 1500s 1985/6 - Magyarországra 1985 nyarán szállították. Színe Lada-tűzpiros (eredeti fény). Az autó eredeti állapotának helyreállítása 98 százalékban kész. Sajnos egyre nehezebb alkatrészeket szerezni (különös tekintettel gondolok itt az apróbb kiegészítőkre). Mint a képekből is látszik, az autó így is gyönyörű. Hosszan tartó aprólékos munka eredménye. 2 évvel ezelőtt láttam meg Angélát egy dél budai használtautó kereskedés udvarán. Az idős tulajdonos 81 éves korában vált meg tőle. Azonnal lefoglalóztam. Kissé ramaty állapotban találtam rá: első sárvédők szétrohadva, elektromos rendszer megbuherálva. Folyamatosan égő indexlámpák és társaik. Lyukas kipufogó dob. Elöl - hátul megnyomott lökhárítók, rozsdásodó felnik, szétkopott gumialkatrészek, lógó futóművek - mind javításra kerültek. A lámpáknál várakozva jobbról - balról fürkésző tekintetek 1.1-es szuszkákból, fehér opel asztrákból, a zebrán idős bácsik (ex - pártfunkcionárius 21061 tulajdonosok?) mosolya mindennapos látvány. Az autót heti rendszerességgel használjuk. Bárhová (szó szerint bárhová) elvisz. Szerintem ha Togliattiban szárnyakat szereltek volna rá, a holdig meg sem állna! 35 000 km-nél jár a km számláló. Sokan egészen addig vitatják ezt, amíg bele nem néznek a motortérbe, és meg nem látják a háborítatlan, teljesen száraz 1500-ös blokkot.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 11:40
    Permalink

    Update: a mai napig bízunk az előkerülésben, csak a telefonszámom változott: 06 70 883 9 313 esetleg előkerülő alkatrészek formájában, netán donorként használhatták, ki tudja (sóhaj)…

  • 2017.10.31. at 11:40
    Permalink

    Sajnálom!!!

    Áttudom érezni a dolgot, az ember sokkal jobban ragaszkodik ahoz az autóhoz, amit saját maga hoz rendbe, és bütyköl éveken keresztül.
    Remélem meglesz!!!!!! Nem sokat ilyet látni manapság az utakon, főleg nem ilyen állapotút, talán ebben lehet bízni.

Vélemény, hozzászólás?