0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

10+1 autó 500 ezer forintig, ha büdös a Suzuki

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor, ha pont arra nem vágyunk?

%KA%Ha valami lenézett autó a hazai használtpiacon, az az első esztergomi Swift, pedig megbízhatóságával és tartósságával példamutató, utolsó példányai 2003-asok, nem feltétlenül olcsóbbak mint az alábbi modellek%KA%

Ha valami lenézett autó a hazai használtpiacon, az az első esztergomi Swift, pedig megbízhatóságával és tartósságával példamutató, utolsó példányai 2003-asok, nem feltétlenül olcsóbbak mint az alábbi modellek

Annyiszor, de annyiszor előkerül a kérdés, hogy milyen olcsó autót érdemes venni, mondjuk 500 ezer forintig. A válasz pedig mindig egyértelmű, és nem csak ebben az árkategóriában, hanem az összeg többszöröséért is: a hazai használtpiacon a legjobb ár/érték arányt szinte mindig a Suzukitól kapjuk. Ennek oka pont az, ami miatt a legtöbb ember mégsem szeretne Suzukit: a márka presztízse főként az első években kiadott fapados változatok által, meg persze amiatt, mert az első hazai Swift (ami egyébként a márka történetében már a másodiknak számított) nem volt egy high-tech modell. Aztán jött 2005, az első Global Swift, az a kor, amikor nálunk már nem egy alapvetően kifutott széria készült. Na, azóta tényleg nincs nagyon értelme a Suzukik kapcsán fanyalogni. Az 500 ezer forintos kategóriába azonban utóbbiak még nem férnek bele. Van viszont sok más érdekes alternatíva a piacon, kigyűjtöttünk 10 érdekes, a jelenleg 13,9 éves átlagéletkor alatti modellt. Egyéb kritériumunk nem volt, de ennyi pénzért már számos extra, akár klíma is akadhat − a felsorolt modellek mindegyikében.

%KA%2005 őszén érkezett az ötajtós Chevrolet Lacetti, akkor a korábban Daewoo Nubira néven kínált négyajtóst is átkeresztelték%KA%

2005 őszén érkezett az ötajtós Chevrolet Lacetti, akkor a korábban Daewoo Nubira néven kínált négyajtóst is átkeresztelték

1. Chevrolet Lacetti − 270 000 Ft-tól
Alapvetően két előnye van a Lacettinek, az egyik, hogy nagy, a másik pedig, hogy viszonylag bőséggel van belőle kínálat. Benzines motorjaival ugyanakkor (fogyasztása miatt) csak a keveset autózóknak ajánlható, a később megjelent dízellel pedig nem fér be az 500 ezer forintos keretbe. Szinte biztosan jó ellátmányt kapunk hozzá, akár digitális légkondicionálót is, van belőle ötajtós, szedán és kombi is. Utóbbi kettőbe kényelmesen belefér a gázszett tartálya, ami emészthetővé teszi a benzines verziók kilométerköltségét is. Azt persze el kell ismerni, hogy a Lacetti nem kvalitása, hanem ABC-sorrend alapján került első helyre.

%KA%Hátsó független üléseivel a legkényelmesebb ötszemélyes autó az 500 ezer forint alatti kategóriában a Citroën Xsara Picasso%KA%

Hátsó független üléseivel a legkényelmesebb ötszemélyes autó az 500 ezer forint alatti kategóriában a Citroën Xsara Picasso

2. Citroën Xsara Picasso − 499 00 Ft-tól
Az olcsó családi autó megtestesítője, ami akár a 2004 év eleji frissítés utáni példányokkal is kifogható a kitűzött összegért. Ennyiért persze inkább a benzinesekre vadásszunk, a takarékos dízelek használtan is felárat jelentenek, a feltöltő nélküli benzinesekkel ráadásul probléma is kevesebb adódhat. Motortól és felszereltségtől függetlenül jár a második sor három azonos méretű és persze független, tologatható, változtatható támladőlésű ülése. A térérzet több mint jó a Picassóban, csomagtere is elég nagy. Jobb családi autót nemigen találhatunk nála 500 ezer forintig.

%KA%Fapadosként és extrázottan is, benzinesként és dízelként is kínálták az első Logant%KA%

Fapadosként és extrázottan is, benzinesként és dízelként is kínálták az első Logant

3. Dacia Logan − 348 000 Ft-tól
Suzuki helyett Dacia? − hördülhetnek fel sokan, joggal. Hiszen ha van márka, ami a Suzukinál is mélyebbről kezdte pályafutását a kétezres években, az a Dacia. Az első Logan ugyanakkor mint puritán közlekedési eszköz abszolút bevált, megbízhatósága átlag feletti, hiszen a Renault már teljesen kipróbált alkatrészei kerültek bele. A gyári visszahívási akciókban részt vett autókkal nincs gond, de esetükben azok különösen fontosak. Mint azt korábban megírtuk, az első példányok esetén utólag vitt fel alvázvédő és üregvédelmi anyagokat a gyár. A Logan amúgy abszolút vállalható az 1,4-es alapmotorral is, persze minél több a ló benne, annál jobb, az 1.5 dCi pedig takarékos hosszútávfutóvá teszi.

%KA%Kicsi és viszonylag olcsó a Daewoo Kalos, illetve utódja, a Chevrolet Aveo%KA%

Kicsi és viszonylag olcsó a Daewoo Kalos, illetve utódja, a Chevrolet Aveo

4. Daewoo Kalos/Chevrolet Aveo − 328 000/390 000 Ft-tól
A Kalos/Aveo páros sem kvalitásaiért, hanem azért ajánlható, mert bőséggel van belőle a piacon, főként a korosabb, még Daewoo emblémás Kalosokból. Alap 1,2-es motorjával is megteszi, az 1,4-essel persze jobban megy, de annak árát folyamatosan megkéri a benzinkútnál. Jó eséllyel kapunk belőle klímásat, ahogyan a központi zár és az elektromos ablak is benne van a legtöbben, ezeken nem spóroltak a koreaiak. Maga az autó persze már újkorában sem számított túlzottan naprakésznek, alapmotorja hengerenkénti kétszelepes.

%KA%Kicsi és olcsón fenntartható, meg persze nem is túl drága a Daewoo Matiz/Chevrolet Spark páros%KA%

Kicsi és olcsón fenntartható, meg persze nem is túl drága a Daewoo Matiz/Chevrolet Spark páros

5. Daewoo Matiz/Chevrolet Spark − 199 000/450 000 Ft-tól
Épp nemrégiben teszteltünk egy használt Matizt, ami egy dolog miatt versenyképes: költségei miatt. Egy olyan autó, ami akkor is belefér az 500 ezer forintba, ha valóban, minden költséggel ennyink van rá. Méretéből és teljesítményéből adódóan erre lesz a legolcsóbb a gumi, ennek lesz a legkisebb az átíratási költsége. Persze belső méreteivel is ez a legszerényebb. Városi, illetve időnkénti autópályás, országúti használatra persze ez is megteszi, sőt, városban ez lesz a legjobb − akárcsak a régi Swift. Presztízse szintén a Suzukié, a classic Swifté körül keresendő. Ha esetleg találunk 1,0 literes motorral szerelt példányt, érdemes azt választani a 0,8 literes helyett, előbbi ugyanis három helyett már négyhengeres, sokkalta élénkebben mozgatja a miniautót.

%KA%Főként alapmotorjaival volt népszerű hazánkban a második generációs Punto, nem érdemes nagyobb motorost keresni%KA%

Főként alapmotorjaival volt népszerű hazánkban a második generációs Punto, nem érdemes nagyobb motorost keresni

6. Fiat Punto − 370 000 Ft-tól
1999-ben érkezett, 2003-ban kapott frissítést, jól láthatóan nagyobb fényszórókat a Punto. Igazából nincs motorja, amivel rossz lenne. Vállalható az alap, 8 szelepes 1,2 literessel, még élénkebb a 16 szelepessel, s ha ideális körülmények között és megfelelő karbantartással használják, 1,3-as dízelként is jó. Persze még jobb 1,4-es, 1,8-as benzinesként vagy 1,9 literes turbódízelként, ám utóbbiak ritkábbak. Utastere olaszosan barátságos, sok textillel − ez konkurensei fölé emeli. Piaci árát kellően lenyomja olaszsága, amit érdemes lehet meglovagolni, mert ha nem elhanyagolt példányról van szó, akkor nem rosszabb, mint egyéb nemzetiségű konkurensei.

%KA%Ritka, de megbízható autó a Hyundai Getz, főként külföldről behozottakat találni belőle, amik az átlagosnál komolyabb átnézést igényelnek%KA%

Ritka, de megbízható autó a Hyundai Getz, főként külföldről behozottakat találni belőle, amik az átlagosnál komolyabb átnézést igényelnek

7. Hyundai Getz − 449 000 Ft-tól
Ma már befutott, minőségi autókat gyártó márkaként tekintünk a Hyundai-ra, bő 10 évvel ezelőtt azonban ez még nem így volt. A nálunk szerencsétlen nevű Getz azonban a maga korában és ma is jó kisautónak számított. Megbízhatósága, tartóssága japán autókat idéző, ára pedig azoké alatt van, amit az is mutat, hogy nem túl öreg (de a közel 14 éves kort jelentő átlagéletkor alatti) példányt japánból nemigen találunk 500 ezerig. Getzből leginkább az 1,1 literes alapmotoros fér a limit alá, de előfordul az 1,5 literes (háromhengeres) CRDi turbódízel is. A Getz mellett annak Kia testvére, a Picanto is ajánlható, bár az valamivel kisebb, inkább mini-, mintsem kisautó.

%KA%Ugyanaz igaz a Hyundai Accentre, mint a Getzre, ám egy kategóriával nagyobb%KA%

Ugyanaz igaz a Hyundai Accentre, mint a Getzre, ám egy kategóriával nagyobb

8. Hyundai Accent − 315 000 Ft-tól
A Getznél egy kategóriával nagyobb Accent lényegében felár nélkül, jobb helykínálattal érhető el. Nála érződik igazán a Hyundai korábbi presztízshiánya, míg a vele egykorú európai konkurensek a maguk idejében vágyott autók voltak, az Accent nem, ez pedig ma is, pontosabban ma látszik igazán az árakon. Ha alsó-középkategóriás modellt szeretnénk, megbízhatósággal, tartós szerkezettel, az Accent jó választás. Motorból leginkább az 1,3 literes négyhengeres (86 LE) benzines és a háromhengeres 1,5 literes (82 LE) dízel az alternatíva. Utóbbi fogyasztása szerényebb, ha viszont javítani kell, szokás szerint utóbbi lesz a drágább, így ez a motor csak a sokat autózóknak ajánlható.

%KA%Újkorában az Astra kevésbé volt népszerű, mint a Focus vagy a Golf, használtan is olcsóbban kaphatjuk meg, adott pénzért tehát jobbat kapunk belőle%KA%

Újkorában az Astra kevésbé volt népszerű, mint a Focus vagy a Golf, használtan is olcsóbban kaphatjuk meg, adott pénzért tehát jobbat kapunk belőle

9. Opel Astra G − 319 000 Ft-tól
A kétezres évek első feléből a Focus több emléket és rajongót hagyott maga mögött, mint a kevéssé egyedi Astra. Pedig utóbbi legalább olyan jó, használtan elérhetőbb. És ezért, meg persze hatalmas kínálata miatt lehet ajánlani. A legkönnyebben megfizethető alsó-középkategóriás német. Korrektséggel, 1,2, 1,4 és 1,6 literes benzines és 1,7 literes dízellel találhatjuk a piacon. Volt nagyobb, izmosabb benzinessel is, de 500 ezerbe olyannal nem fér. Az alap benzines autópályára kevés, az 1,4-es és az 1,6-os már használható, az 1,7 literes csakis hosszútávfutónak jó, annak viszont tökéletes. Az Astra nagy előnye, hogy sem fenntartásban, sem árban nem drágább, mint egy kisebb Corsa, ugyanakkor használhatóbb autó, a kínálat is jobb belőle.

%KA%Vászontetővel, klímával, jó felszereltséggel is megcsíphetjük 500 ezer forinting a bohém Renault Twingót%KA%

Vászontetővel, klímával, jó felszereltséggel is megcsíphetjük 500 ezer forinting a bohém Renault Twingót

10. Renault Twingo − 430 000 Ft-tól
Az 500 ezer forint alatti kategória legjobb mosolyforrása a Twingo. Akár klímával, vászontetővel is megkaphatjuk. Motorból a 60 és a 75 lóerős 1,2-es közül választhatunk, utóbbi már 16 szelepes, nem torkosabb, ellenben élénkebb. Ugyanakkor már az alap 1,2-es is vállalható, vállalhatóbb mint a korábbi példányok 1,3-asa. Itt is igaz, hogy lehetőleg keveset futott, fiatalabb példányt válasszunk, de persze ne ijedjünk meg egy 220 ezer kilométeres, szervizkönyvestől, hiszen megeshet, hogy a kevesebbet mutató valójában többet futott. Külméretéhez képest a Twingo hatalmas belül, jól variálható, persze van néhány olyan jellemzője, például kormánypozíciója is, ami bizony megszokást igénylő.

%KA%Nem Swift, annál eggyel frissebb, de Suzukiként hasonlóan megbízható a Wagon R+%KA%

Nem Swift, annál eggyel frissebb, de Suzukiként hasonlóan megbízható a Wagon R+

+1. Suzuki Wagon R+ − 349 000 Ft-tól
A kerekekre állított telefonfülke gúnynéven találkozhatunk a második esztergomi gyártású modellel, ami a korabeli Opel Agilával is szinte egyező, ám Suzuki motorjai miatt jobb. Ez viszont nem látszik a használt példányok árain. Bár az ős Swiftnél, a mi autónknál modernebb, még mindig egy nagyjából elpusztíthatatlan szerkezet. Akát automata váltóval vagy 1,3-as dízelként is belefér a félmilliós keretbe, de ha igazán olcsó autót keresünk, egy keveset futott 1,0 literesre kell rárepülni. Alkatrészárai alacsonyak, de persze az ős Swifténél már valamivel magasabbak. A Wagon R+ padlólemezét nyújtva használó Ignis egy dolog miatt nem került összeállításunkba: a kitűzött keretbe csak egy-egy sokat futott példánnyal fér bele.

Természetesen igaz, hogy a listánk azoknak szól, akiknek nincs semmiféle orientációjuk. Ezek azok a modellek, amelyekből a legjobb eséllyel található jó példány. De ha van bármi másból az ismeretségi körben egy leinformálható előéletű, jó autó, rá kell mozdulni! Az 500 ezer forintos kategóriában nem az autó emblémája, hanem múltja, vagyis az, hogy miként használták, miként tartották karban az elsődleges meghatározója annak, hogy mennyire lesz jó vétel. Látható, akár klímás, akár még automata váltóval szerelt autókat is kifoghatunk 500 ezer forintért. Fontos, hogy ne csak az eladó szavára adjunk, vigyük el független, vagy még jobb esetben általunk ismert szerelőhöz, nézze át az, aki majd a karbantartását fogja végezni. De persze legyünk tisztában azzal, hogy mindent ő sem fog látni, számos olyan alkatrész van az autókban, amelyek elhasználtsága csak jelentős megbontás után látszana. Mindig legyen tehát tartalékunk még a kötelező körök (átíratási költségek, gumiabroncsok, olajcserék) után esetlegesen felmerülő költségekre is.

Ez is érdekes lehet:
 

Itthon vezettük a Jeep Compass második generációját

Engedett amerikai büszkeségéből a Jeep, és egy dögös, átgondolt SUV-t állít csatasorba a népes...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással...

Ellentétesen változnak az üzemanyagárak

Bár árcsökkenés és áremelés is jut e hét szerdára, utóbbi jelentősebb lesz a töltőállomásokon.

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (84 db)

Der Milan írta: múlt héten
menőmanó írta: múlt héten

Hogy lehet ugyan az kényelem szempontjából, amikor keményebb, sportosabb a futóműve és teljesen más az ülése.


Előzmények megtekintése

Csak az ajtón lévő könyöklőről beszélt, én meg arra reagáltam, teljesen áthozta a vitát egy másik cikkből. Szerinte nem kell könyökölni ha csak 50km-t utazol a hátsó ülésen, mindegy nem érdekel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: múlt héten
Der Milan írta: múlt héten

"Több szempontból sem érdekel a Pug."

Iróniáról még nem hallottál azt látom, nem baj, beszélgess csak el magadban az autómról, persze szerintem mindenki jobban örülne ha inkább bent tartanád...



"Ja és kényelmes könyöklést, mert az számít igazán, pláne úgy hogy amit fikázol azt még nem is forgalmazzák. Ez az ami igazán hiteltelenné tesz téged. "

A Sport Swift detto ugyanaz lesz kényelem szempontjából mint azok amik jelenleg bent állnak a szalonokban, ezt kb 75-ös IQ-tól fölfele mindenki megérti. :D


Előzmények megtekintése

Hogy lehet ugyan az kényelem szempontjából, amikor keményebb, sportosabb a futóműve és teljesen más az ülése.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: múlt héten
Edy írta: múlt héten

Több szempontból sem érdekel a Pug.

1. Ez egy országútra való távfutó, városban agyrém lehet vele parkolni\elférni.

2. Nem járok nagy távokra, felesleges egy ekkora pénisz hosszabbító.

3. Nagy motorok miatt nincs is a radaromon. Dízel is. Francia is, e-miatt sincs a radaromon.

Nincs is fent a népítéleten a 607 úgyhogy még lehet 5 csillagos is. ;) Külföldi népítéleteken utána olvastam, elég vegyesek a vélmények róla. Ezért valszeg soha nem is lesz a radaromon. Plusz ha letérdel igy használtan 2-300ezres futással akkor az 500as javítási kategóriában kéne róla beszélgetni.

Aztán a sokadik személyeskedésed után nehogy már te sértődj meg! ;)

Ja és kényelmes könyöklést, mert az számít igazán, pláne úgy hogy amit fikázol azt még nem is forgalmazzák.

Ez az ami igazán hiteltelenné tesz téged.


Előzmények megtekintése

"Több szempontból sem érdekel a Pug."
Iróniáról még nem hallottál azt látom, nem baj, beszélgess csak el magadban az autómról, persze szerintem mindenki jobban örülne ha inkább bent tartanád...

"Ja és kényelmes könyöklést, mert az számít igazán, pláne úgy hogy amit fikázol azt még nem is forgalmazzák. Ez az ami igazán hiteltelenné tesz téged. "
A Sport Swift detto ugyanaz lesz kényelem szempontjából mint azok amik jelenleg bent állnak a szalonokban, ezt kb 75-ös IQ-tól fölfele mindenki megérti. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: múlt héten
W353W írta: múlt héten

Fent van a 607-es.

http://nepitelet.hu/autok/peugeot/607_2000/


Előzmények megtekintése

Valóban. Mobilon néztem és átsiklottam felette.

A válaszoláshoz belépés szükséges
W353W írta: múlt héten
Edy írta: múlt héten

Több szempontból sem érdekel a Pug.

1. Ez egy országútra való távfutó, városban agyrém lehet vele parkolni\elférni.

2. Nem járok nagy távokra, felesleges egy ekkora pénisz hosszabbító.

3. Nagy motorok miatt nincs is a radaromon. Dízel is. Francia is, e-miatt sincs a radaromon.

Nincs is fent a népítéleten a 607 úgyhogy még lehet 5 csillagos is. ;) Külföldi népítéleteken utána olvastam, elég vegyesek a vélmények róla. Ezért valszeg soha nem is lesz a radaromon. Plusz ha letérdel igy használtan 2-300ezres futással akkor az 500as javítási kategóriában kéne róla beszélgetni.

Aztán a sokadik személyeskedésed után nehogy már te sértődj meg! ;)

Ja és kényelmes könyöklést, mert az számít igazán, pláne úgy hogy amit fikázol azt még nem is forgalmazzák.

Ez az ami igazán hiteltelenné tesz téged.


Előzmények megtekintése

Fent van a 607-es.
http://nepitelet.hu/autok/peugeot/607_2000/

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: múlt héten
nick_ írta: múlt héten

Alapból én is azt hittem, hogy a típus fórumok csak a szépről és jóról szólnak, de aztán a gyakorlat megmutatta, hogy nagyon nem így van. Sőt! Jópár éve volt, hogy egy típus tulajdonosai szinte lebeszéltek a vásárlásról. Nem azért mert annyi gond lett volna a kocsival, hanem én kiválasztottam egy típust és egy motort, de a vélemények többsége alapján a motor kevésnek bizonyult ahhoz a kocsihoz. Ha már az adott típusú kocsid van, akkor nagyon sok segítséget kaphatsz a márkatársaktól.


Előzmények megtekintése

Pont ezért írtam hogy több helyről kell informálódni hogy teljesebb képet kapj.
Rajtad múlik mennyit jársz utána annak amit meg akarsz venni.
Az érzelmileg túlfűtött okoskodókat pedig jobban árt nem komolyan venni.
De persze mindenki úgy választ ahogy akar.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: múlt héten
Der Milan írta: múlt héten

Jó hát akkor beszélgessünk a FL-es 607-es Peugeotról egy olyan helyen ahol 500.000Ft-os autók vannak... persze én vagyok az aki személyeskedik. :)


Előzmények megtekintése

Több szempontból sem érdekel a Pug.
1. Ez egy országútra való távfutó, városban agyrém lehet vele parkolni\elférni.
2. Nem járok nagy távokra, felesleges egy ekkora pénisz hosszabbító.
3. Nagy motorok miatt nincs is a radaromon. Dízel is. Francia is, e-miatt sincs a radaromon.
Nincs is fent a népítéleten a 607 úgyhogy még lehet 5 csillagos is. ;) Külföldi népítéleteken utána olvastam, elég vegyesek a vélmények róla. Ezért valszeg soha nem is lesz a radaromon. Plusz ha letérdel igy használtan 2-300ezres futással akkor az 500as javítási kategóriában kéne róla beszélgetni.
Aztán a sokadik személyeskedésed után nehogy már te sértődj meg! ;)
Ja és kényelmes könyöklést, mert az számít igazán, pláne úgy hogy amit fikázol azt még nem is forgalmazzák.
Ez az ami igazán hiteltelenné tesz téged.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: múlt héten
Edy írta: múlt héten

Nem értek teljesen 1et. De ettől szép. Sztem a népitélet talán hitelesebb, más dolgokat tudhatsz meg mint egy tipusnak a klubbjában. Minedenkinek a maga autója felé hajlik a szive ezért sokan túltolják ezt és elhalgatnak kallemetlen tényeket. A népítéleten meg vigyázni kell mert a hülyék is tudnak írni. De ez persze többeknek leesik. Sztem több helyről informálóni teljesebb és öszintébb képet ad. Persze mindent nem lehet elhinni sem de sorok között meg lehet találni azt amire kiváncsi az ember.


Előzmények megtekintése

Alapból én is azt hittem, hogy a típus fórumok csak a szépről és jóról szólnak, de aztán a gyakorlat megmutatta, hogy nagyon nem így van. Sőt! Jópár éve volt, hogy egy típus tulajdonosai szinte lebeszéltek a vásárlásról. Nem azért mert annyi gond lett volna a kocsival, hanem én kiválasztottam egy típust és egy motort, de a vélemények többsége alapján a motor kevésnek bizonyult ahhoz a kocsihoz. Ha már az adott típusú kocsid van, akkor nagyon sok segítséget kaphatsz a márkatársaktól.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: múlt héten
Edy írta: múlt héten

Jolvasni tudni kell a sorok között. Ezt írtam. Neked kell kiszűrni a hülyéket amit könnyebb megtenni a népitéleten mert a klubbon csak istenítés megy. De persze ez sem mindig igaz.

Namármost milyen autód van? 607 pug a profilod alapján. Ha megnézem a népitéletet vajon hány csillagos lesz?


Előzmények megtekintése

Jó hát akkor beszélgessünk a FL-es 607-es Peugeotról egy olyan helyen ahol 500.000Ft-os autók vannak... persze én vagyok az aki személyeskedik. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: múlt héten
Der Milan írta: múlt héten

"A népítélet nem szar azért mert valaki hülyeséget ír oda. Kapish?"

Pont ez a gyengesége a népítéletnek, látszólag te vagy az aki fel se fogja mit írtam, de leírom még egyszer: az nem jelent semmit és az alapján nem lehet megítélni egy típust, hogy összességében milyen értékelési eredményt szedett össze! Nyilvánvaló, hogy lehet szemezgetni az egyes ítéletek között, csak pl Csalfa is azzal dobálózik, hogy bizonyos típus átlaga rosszabb mint egy másiké, igen csak a népítélet nem tesz különbséget a hülye az elfogult, vagy éppen a tisztán látó tulajok között... ezt hosszabban is leírtam korábban ha tudsz olvasni tekerj lejjebb és próbáld meg értelmezni.



"Vagy csak egyszerűen kevés pontot kapott az autód és megsértődtél. Ilyen egyszerű ez."

Ki beszélt itt az autóm minősítéséről?! Te tényleg hülye vagy...


Előzmények megtekintése

Jolvasni tudni kell a sorok között. Ezt írtam. Neked kell kiszűrni a hülyéket amit könnyebb megtenni a népitéleten mert a klubbon csak istenítés megy. De persze ez sem mindig igaz.
Namármost milyen autód van? 607 pug a profilod alapján. Ha megnézem a népitéletet vajon hány csillagos lesz?

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Rendelés előtt mindenképp ajánlott kipróbálni a szóba jöhető modelleket

A tesztvezetés az ismerkedésről szól, nem szabad kihagyni

10 órája – Sztori

Autóvásárlás előtt a legfontosabb, hogy megismerjük a portékát, valamint felmérjük és felismerjük saját igényeinket. Ebben pedig nagy segítség egy profi kereskedő.


Felidéztük a történelmet a Mazda augsburgi múzeumában

Japán ékszerdoboz Németországban

18 órája – Sztori

Tavaly tavasszal nyitotta meg kapuit a München melletti Mazda Classic Museum, amely világszinten is a japán gyártó egyik legnagyobb gyűjteménye. Amiket láttunk, attól nem egyszer esett le az állunk.


Állítólag ismét lesz Toyota Celica

Egy legenda visszatér?

Tegnap – Sztori

Meg nem nevezett forrásból kiszivárgott hírek szerint a Toyota az elmúlt hetekben szabadalmaztatta a Celica modellnevet Észak-Amerikában, s erre készül Európában is.


Használtautó.hu

OPEL ZAFIRA B 1.7 CDTI Cosmo Sport

OPEL ZAFIRA B 1.7 CDTI...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0 PD TDI Trendline DSG 199E.KM! SZERVIZKÖNYV!

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0...

Ár: 1.749.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

ROVER 200 214 i 5 ajtós. Normál állapot

ROVER 200 214 i 5 ajtó...

Ár: 199.000 Ft

Évjárat: 1997

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!