Még pont azelőtt mutatták be az új Dustert, hogy égető lett volna a WLTP szerint piacra dobni. Éppen ezért most egyből elég nagyot változik a motorpaletta.
A Dacia eddig is kínált teherautókat több országban, a legújabb lelemezelt oldalú modell pedig az új Dusterből készült. Szomszédainknál már kapható, vajon hozzánk is megérkezik?
Az új Duster csúcs dízelét már próbára tettük, most pedig az 1.2 turbós benzinest vettük szemügyre közelebbről. Számos területen nagyon sok versenytársat elver, egy dologban viszont elvérzett.
Létezik egy kategória, amely a mai crossover és SUV őrületben már-már feledésbe merül, pedig praktikum szempontjából aligha találni jobbat nála. A Dacia Dokker ráadásul árban is igen versenyképes a haszonjármű alapú egyterűk között is.
Verhetetlen ár-érték arányával már újkorában is elég jó vétel volt. A Dustert lehet imádni, vagy utálni, az viszont bizonyított, hogy alapos használat mellett is elégedett a vásárló.
Szinte teljesen új autót vásárolhatnak a bemutatóautónak használt járművek között válogató vevők. Körülnéztünk, hogy milyen típusok jöhetnek szóba hárommillió forintig.
Erős havazás csapott le az országra szerda reggel. A rendkívül intenzív havazás nem tartott sokáig, ám arra pont elég volt, hogy hirtelen ellepje az utakat, egy kamion ezért járt pórul az M7-esen.
Csúcsfelszerelt, dízelmotoros és összkerékhajtású verziójával vallattuk az új Dacia Dustert. Így sem drága, viszont mindent tud, még többet is, mint ami kell.
A Dacia hatalmas dobása volt a 2010-ben megjelent Duster, most itt a SUV második generációja, ami változatlanul bajnok alapárral rendelhető. Megnéztük, mit ad 3 millió forintért.