Jó hír, hogy a BMW ragaszkodik még a hátsókerékhajtású modellekhez, ezért a következő 2-es kupé is hagyományos lesz, de az előd, a jelenlegi hamarosan leköszön, itt a befejező modell, a leghegyesebb.
Nem lehet elégszer elmondani, mennyire rosszul járhat az, aki nem vesz rendes abroncsot az autójára. Ez különösen igaz akkor, ha teljesítmény is magas, olcsó gumikkal ennyire veszélyes lesz közlekedni.
Egy klasszikus sportautó, vagy versenyautó ikonikus dizájnjának megidézésével nehéz mellényúlni. A BMW most az eredeti 2002 Turbo dekorját húzta egy extrán limitált M2 Competition sorozatra.
Rekorddöntésre faragtak át egy M2-est a BMW-nél. Lézerrel fegyverezték fel, és most nem a BMW lézerlámpáiról van szó, hanem olyannal, ami fegyvernek használható.
A BMW-nek Goodwoodban is volt mit kiállítani, az új 8-as mellett egy könnyített szénszálas alkatrészekből összerakott M2-t is hoztak, melynek alkatrészei piacra kerülnek.
Bár az M2-ben sokan azt szerették, hogy a többi M-es BMW-hez képest nagyon egyszerű volt, ez volt a legtöbb potenciális vásárlónál a hátrányos helyzet is, most ez megváltozott.
Azzal csúfolták sokan az M2-őt, hogy nem is valódi M-es, hisz nagyon kevés specifikus alkatrészt kapott. A Competition kivitel most szinte mindent pótol.