A mechanikus feltöltéssel akár 258 lóerő is előcsalogatható a roadster 2,0 literes négyhengereséből, ám a professzionális teljesítmény-növelésért súlyos milliókat kell áldozni.
A brit hosszútávú túraautó bajnokságban vitézkedő MX-5 GT4 alapján alakította ki az MX-5 GT Conceptet a Mazda, Goodwoodban a közönség reakciói alapján eldől, lehet-e belőle sorozatgyártású modell.
Eddig szívómotorjáról volt híres a Mazda MX-5, hamarosan azonban kompresszorral töltve is jöhet, a Yusho koncepcióban ugyanis mechanikus feltöltőt kapott a 2,0 literes négyhengeres.
Eljött a kabriószezon, sőt, most van itt igazán, a nyári kánikulában már keresni kell majd azokat a kellemes perceket, amiket jó lesz egy nyitható tetejű autóban tölteni. Vásárolni tehát most érdemes. Vajon milyen a kínálat?