Teljesen átszabott frontrésszel jön a frissített Qashqai, a ráncfelvarrással pedig egy új felszereltségi szinttel is bővül a kínálat, sőt még egy olyan funkcióval is gazdagodik, amely eddig egyetlen európai Nissanba sem került bele.
A villanyautózás azonnali, tetemes nyomatékkal járó vezetési élményét keresed, csak épp az extra tömeg és a hatótávpara nélkül, modern és vagány crossover köntösben? Íme a válasz a kérdésedre, a Nissan Qashqai e-POWER!
Bekúszott némi prémium főegység a Nissanhoz, a Qashqai új motorja a Daimlerrel közös fejlesztés és legalább négyhengeres, az automata váltója meg duplakuplungos.
A Daimlerrel közösen kifejlesztett benzinmotort a Nissan Qashqai is megkapta, így a crossover 140 és 160 lóerős változatokban is rendelhető. Vajon melyik teljesítményszinttel a jobb?
A csúcs benzines után az alap dízellel is próbára tettük Európa legnépszerűbb crossoverét. A tesztből kiderül, hogy mit kapunk a közel 9 milliós 1.5 dCi-től.
Bár még mindig Európa kedvenc kompakt crossovere a Nissan Qashqai, a Tokiói Autószalonon debütált IMx vonásaival már most készülhet az új, amit 2020-ra várhatunk.