Így a tél közeledtével nagyon fontos a megfelelő C-vitamin mennyiség bejuttatása a szervezetbe. Úgy érzem, a citromsárga Megane R.S. segített, hogy bátran nézzek szembe a téllel, de azért szívesen fogyasztanék belőle repetát.
Az utóbbi évek megszokott versenyzőket sorakoztattak fel a kihegyezett kompaktok szegmensében. Most egy olyan kihívót kaptak, amire talán senki sem számított volna, és a koreai versenyző nem épp pehelysúlyú.
Lenézett példány lett mára a Safrane, az árai is ezt mutatják. Túl sokat nem ér, ez is kijött egy új iPhone árából, átírással, olaj- és szűrőcserékkel, és még tankolásra is maradt. Ja, és messze van még a süllyedő hajótól.
Felzárkózás gyanánt érkezett a Renault Trafic kínálatának tetejére a Spaceclass. A prémium transzferbuszok szegmensében különálló üléseivel és asztalkájával hódítana, de talán nem is ez a legjobb benne.
Folytatódik a Renault jövőkép álmodása, megérkezett a harmadik olyan tanulmány, ami elődeivel már egy komplett várost kiszolgálna önvezető közlekedőedényként, ez most a tehetősebbeknek szól.
Hozott egy egészen új villanyautó koncepciót a Renault a Párizsi Autószalonra. A nálunk még nem ismert Kwid kapott villanymotort és akkucsomagot, kérdés, hogy kerül majd piacra nálunk.
Másodjára is tisztességes sportos csapotthátút csinált a Renault a Megane-ból, harmadjára valamivel emelni kellett a lécet, meg is tették. Kézi váltóval a mindennapi örömfaktort is tisztességesen nyújtja.
Már megjelenésekor is egyértelmű volt, hogy benne van az a valami, amitől mélyre menően érdekes a Twingo, ám sosem volt igazán jó móka. Most viszont már az örömfaktort sem hiányolhatjuk.
Azt mondják, hogy tanulmányautó, ám amit most mutattak a Renault Arkanából, azt már joggal nevezhetnék késznek is. A Renault első kupétetős szabadidő-autója igencsak jól mutat.