Szeptemberben beestek a Suzuki hazai eladásai, legalábbis a regisztrációs adatok szerint, a márka ugyanakkor megnyugtatott mindenkit: még így is övek az idei eladások ötöde, puskaporuk pedig a jövőre nézve is van.
Nem csak a vásárlók, hanem a virtuális tuningmesterek körében is népszerű a Suzuki legújabb terepjárója, melyből a valóságban egy, ám virtuálisan már számos karosszériaváltozat létezik.
A tokiói székhelyű ispace holdkutató vállalat munkáját segíti a Suzuki. Közös céljuk, hogy a világ első kereskedelmi holdexpedíciós programját sikerre vigyék.
Olvasónk birtokában egy irigylésre méltó autó van: szívómotoros, 1,6-os Swift Sport, ráadásul 100 ezer kilométer alatti futással. Egy ilyen kincs esetén különösen fontos, hogy megfelelő kenőanyaggal fusson.
Sokat mond a Suzukik "problémásságáról", hogy 160 ezer kilométer után 1000 kilométerenkénti 1 deciliter alatti olajfogyasztásról esik szó. Ilyenkor is észnél kell azonban lenni!
Több tuningcég is örömmel használja ki a Suzuki Jimny és a Mercedes G-osztály hasonlóságát. Az egyik legügyesebben elkészített darab a Közel-Keletről érkezik.
Alapvetően is remek terepjáró lett az új Suzuki Jimny, de mint mindenre, erre is elfér némi plusz. Az olaszok meg is csinálták, Gan névre hallgat a 10 centivel megemelt Jimny.