A Magyar Suzuki 171 885 járművet adott el 123 országban 2018-ban, ennek 95 százaléka Esztergomban készült, a vállalat harmadik legnagyobb gyártókapacitású üzemében, amely a cég egyetlen európai gyáregysége is egyben.
Ha már masszívan múltidézésről szól a Suzuki negyedik generációs Jimny-je, érdemes felidézni a sportos emlékeket is, például azt, amikor '82-ben megjárták az ősével a Dakart.
Sokszor nehéz megérteni a divatot, de nem is feltétlenül kell, ha valami menő, akkor azt jobb, ha elfogadjuk. A Jimny most menő, olyan érthetetlen módon, akárcsak a gumicsizma.
Negyedik generációjához ért a Suzuki Jimny. Minden eddiginél jobb, minden eddiginél cukibb, olyan autó, amit mindenki imád, pedig használhatósága nem a legjobb.
Jövőre lesz 50 éves a Suzuki Jimny, az évfordulót pedig már az új modellel ünnepelhetik. Jóval karakteresebb elődjénél, mely egyszerűségéből fakad, éppen ezért egy egészen új szegmenst is bekebelezett a kis terepjáró.
Egy Swift különkiadással reklámozza új motorkerékpárját a Suzuki, a Swift Sport verzióhoz képest is vadabb külsővel borzolja a kedélyeket, de sajnos csak a hollandok kiváltsága lesz az új modell.
Ennél őszintébb hirdetés talán ma nincs a Használtautón, a krosszmotorok között ugrató Swiftet a fél ország biztos, hogy ismeri. Most eladó, de el ne hidd, hogy megkímélt!
Már az egykor a hazai piac kedvencének számító első szériás Suzuki SX4-ek is bőven 10 év felett járnak, ennek ellenére remek gépek, ha az alap törődést megkapják.