0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A nép több mint fele nem is tud a villanyautókról

Az amerikaiak 60 százaléka még teljes benzingőzben él

·
Címkék: villanyautó, felmérés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy amerikai felmérés szerint az USA lakosságának 60 százaléka nem hallott a villanyautókról, vagy hallott, de nem ismeri őket. Mi lehet itthon?

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

2557 embert kérdezett meg az USA-ban az Altman Vilandrie & Company (AVC) a villanyautókról. A válaszok összesítéséből az a meglepő eredmény született, hogy az ottani lakosok 60 százaléka vagy nem is hallott a villanyautókról, vagy alig tud róluk valamit. Pedig odaát nagyobb arányban vannak jelen az utakon, mint itthon, ám a jelek szerint az átlagemberekhez nem jutott el ezek híre. A villanyautótémában jártasak sem látják túl rózsásan az elektromos járművek helyzetét, hiszen a megkérdezettek 85 százaléka nem is tervezi elektromos autó vásárlását, mégpedig a töltőhelyek hiánya miatt.

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

Szintén sokan, a válaszadók 83 százaléka gondolja úgy, hogy a villanyautók drágák, és 74 százalékuk a töltési idő hosszúsága miatt nem tudna együtt élni egy elektromos modellel. A felmérés készítői szerint több lehetőséget kell biztosítani az autótulajdonosoknak, hogy megismerjék és kipróbálják a villanyautókat, valamint olcsó modelleket is piacra kell dobni. A Tesla Model 3 és az ennél is olcsóbb elektromos autók piacra kerülése megsokszorozhatja e járművek elfogadottságát és piaci részesedését. Gondolhatjuk, hogy ha az USA piacán ez a helyzet, akkor a hazai, még inkább árérzékeny és zömében használt járművet vásárló autósok hogyan vélekednek a villanyautókról.

Ez is érdekes lehet:
 

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Hosszított tengelytávval érkezett a legújabb 5-ös BMW

Az amúgy is a 7-es hátsó lábterével vetekedő 5-ös BMW most hosszított tengelytávú kivitelt kapott...

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja...

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

A Mercedes legújabb tanulmányautója az A-osztály valódi lépcsőshátú kivitelét mutatja

Agresszív, de egyszerű formákat mutat legújabb tanulmányautóján a Mercerdes. A CLA-hoz nagyon...

Minden, amit a kettős tömegű lendkerékről tudni érdemes

Autós körökben szinte közellenség a kettős tömegű lendkerék, ami a dízelek mellett egyre több...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Forticors írta: 3 hónapja
Kaller írta: 4 hónapja

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...



Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...



Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...



A probléma fő forrása szerintem itt van ...


Előzmények megtekintése

tehát egy 30 milliós 7-es BMW vagy S Merci előállítási költsége 3-6 millió?!?!?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 4 hónapja
zsoltsztankay írta: 4 hónapja

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.


Előzmények megtekintése

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...

Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...

Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...

A probléma fő forrása szerintem itt van ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsoltsztankay írta: 4 hónapja

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Friss tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Már nem a mi autónk, de így is jó az új Suzuki Swift

Itthon vezettük a legújabb Suzukit, az ismét japán Swiftet

22 órája – Újdonság

Még nem tudni pontosan, mibe fog kerülni, de azért meghajthattuk itthon az ismét Japánból érkező Swiftet. Dízel nincs, turbós és hibrid van.


Győrben jártunk, RS Audikat láttunk és hajtottunk

Mit tud egy Audi a gyári tesztpályán? Videó

2 napja – Sztori

Egy autógyár a technikát kedvelő felnőttnek olyan, mint gyereknek a Disneyland. Mi viszont nem csupán láthattuk az Audi RS3 összeszerelését, meg is hajthattuk az autót.


Mi is ott leszünk az V. Nagy Futamon, és élőben jelentkezünk

Egy hét múlva Nagy Futam!

2 napja – Sztori

Részletes programterv és információk a lezárásokról. Hamarosan elrajtol az V. Nagy Futam, idén először az Andrássy úton, légiparádé nélkül.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TESLA MODEL S P85 Performance FULL EXTRA !!!

TESLA MODEL S P85 Perf...

Ár: 17.190.000 Ft

Évjárat: 2014 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S 85D AWD ÁFÁS/UH Fidelity Hifi/Légrugó

TESLA MODEL S 85D AWD...

Ár: 29.500.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S 90D AWD Navi/Ülésfűtés/Xenon

TESLA MODEL S 90D AWD...

Ár: 28.090.000 Ft

Évjárat: 2015 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!