0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A nép több mint fele nem is tud a villanyautókról

Az amerikaiak 60 százaléka még teljes benzingőzben él

·
Címkék: villanyautó, felmérés

Egy amerikai felmérés szerint az USA lakosságának 60 százaléka nem hallott a villanyautókról, vagy hallott, de nem ismeri őket. Mi lehet itthon?

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

2557 embert kérdezett meg az USA-ban az Altman Vilandrie & Company (AVC) a villanyautókról. A válaszok összesítéséből az a meglepő eredmény született, hogy az ottani lakosok 60 százaléka vagy nem is hallott a villanyautókról, vagy alig tud róluk valamit. Pedig odaát nagyobb arányban vannak jelen az utakon, mint itthon, ám a jelek szerint az átlagemberekhez nem jutott el ezek híre. A villanyautótémában jártasak sem látják túl rózsásan az elektromos járművek helyzetét, hiszen a megkérdezettek 85 százaléka nem is tervezi elektromos autó vásárlását, mégpedig a töltőhelyek hiánya miatt.

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

Szintén sokan, a válaszadók 83 százaléka gondolja úgy, hogy a villanyautók drágák, és 74 százalékuk a töltési idő hosszúsága miatt nem tudna együtt élni egy elektromos modellel. A felmérés készítői szerint több lehetőséget kell biztosítani az autótulajdonosoknak, hogy megismerjék és kipróbálják a villanyautókat, valamint olcsó modelleket is piacra kell dobni. A Tesla Model 3 és az ennél is olcsóbb elektromos autók piacra kerülése megsokszorozhatja e járművek elfogadottságát és piaci részesedését. Gondolhatjuk, hogy ha az USA piacán ez a helyzet, akkor a hazai, még inkább árérzékeny és zömében használt járművet vásárló autósok hogyan vélekednek a villanyautókról.

Ez is érdekes lehet:
 

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

A Ford Bronco hamarosan visszatér, a híres terepjáró a Ranger alapjaira építkezik

Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az...

Téligumiteszt 2016: szokott csapattal, szokott helyen, fagyban

Idén is megvalósítottuk téligumitesztünket a nonstopgumi csapatával. Fagypont alatt mértünk...

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az...

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Forticors írta: múlt héten
Kaller írta: 2 hete

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...



Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...



Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...



A probléma fő forrása szerintem itt van ...


Előzmények megtekintése

tehát egy 30 milliós 7-es BMW vagy S Merci előállítási költsége 3-6 millió?!?!?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hete
zsoltsztankay írta: 2 hete

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.


Előzmények megtekintése

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...

Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...

Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...

A probléma fő forrása szerintem itt van ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsoltsztankay írta: 2 hete

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Friss tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Nemzetközi menetpróbán a frissített Lexus IS

Kéne IS, meg nem IS - Lexus IS menetpróba

Tegnap – Újdonság

Továbbra is két motorral, akár F Sport kivitelben, átrajzolt vonalakkal és frissített beltérrel érkezik a ráncfelvarráson átesett Lexus IS.


Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

2 napja – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

3 napja – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TESLA MODEL S P85 Performance FULL EXTRA

TESLA MODEL S P85 Perf...

Ár: 18.900.000 Ft

Évjárat: 2014 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S 85 Légrugó/Bézs bőr/Panoráma

TESLA MODEL S 85 Légru...

Ár: 27.500.000 Ft

Évjárat: 2014 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S 85 TECH CSOMAG

TESLA MODEL S 85 TECH...

Ár: 21.990.000 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!