0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A nép több mint fele nem is tud a villanyautókról

Az amerikaiak 60 százaléka még teljes benzingőzben él

·
Címkék: villanyautó, felmérés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy amerikai felmérés szerint az USA lakosságának 60 százaléka nem hallott a villanyautókról, vagy hallott, de nem ismeri őket. Mi lehet itthon?

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

2557 embert kérdezett meg az USA-ban az Altman Vilandrie & Company (AVC) a villanyautókról. A válaszok összesítéséből az a meglepő eredmény született, hogy az ottani lakosok 60 százaléka vagy nem is hallott a villanyautókról, vagy alig tud róluk valamit. Pedig odaát nagyobb arányban vannak jelen az utakon, mint itthon, ám a jelek szerint az átlagemberekhez nem jutott el ezek híre. A villanyautótémában jártasak sem látják túl rózsásan az elektromos járművek helyzetét, hiszen a megkérdezettek 85 százaléka nem is tervezi elektromos autó vásárlását, mégpedig a töltőhelyek hiánya miatt.

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

Szintén sokan, a válaszadók 83 százaléka gondolja úgy, hogy a villanyautók drágák, és 74 százalékuk a töltési idő hosszúsága miatt nem tudna együtt élni egy elektromos modellel. A felmérés készítői szerint több lehetőséget kell biztosítani az autótulajdonosoknak, hogy megismerjék és kipróbálják a villanyautókat, valamint olcsó modelleket is piacra kell dobni. A Tesla Model 3 és az ennél is olcsóbb elektromos autók piacra kerülése megsokszorozhatja e járművek elfogadottságát és piaci részesedését. Gondolhatjuk, hogy ha az USA piacán ez a helyzet, akkor a hazai, még inkább árérzékeny és zömében használt járművet vásárló autósok hogyan vélekednek a villanyautókról.

Ez is érdekes lehet:
 

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Megvettem első autómat, egy 1996-os 318is-t. Tudom, nem hathengeres

A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős...

Nem csak a Renault palettája, ügyfélszerzése is komoly változáson megy át

Látványos megújuláson ment keresztül az elmúlt években a Renault palettája, ehhez pedig a márkaszalonok...

Még közelebb kerül egymáshoz a benzin és a gázolaj ára

Drágább ugyan a benzin, mint a gázolaj, de közelítenek egymáshoz az árak. Szerencsére a benzin...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Forticors írta: 5 hónapja
Kaller írta: 5 hónapja

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...



Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...



Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...



A probléma fő forrása szerintem itt van ...


Előzmények megtekintése

tehát egy 30 milliós 7-es BMW vagy S Merci előállítási költsége 3-6 millió?!?!?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 5 hónapja
zsoltsztankay írta: 5 hónapja

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.


Előzmények megtekintése

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...

Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...

Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...

A probléma fő forrása szerintem itt van ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsoltsztankay írta: 5 hónapja

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Miért van álca alatt a Volvo legújabb kombija?

Szerinted milyen kamerát cipel ez az álcázott Volvo V90?

14 órája – Sztori

Épp gyanútlanul tartottunk a reptér felé a Kia Stonic leleplezése után, amikor egyszer csak véletlenszerűen előbukkant egy álcázott Volvo V90.


Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Felnőtt az Év Autója - Peugeot 5008 menetpróba

17 órája – Újdonság

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TESLA MODEL S 75D AWD

TESLA MODEL S 75D AWD

Ár: 29.403.528 Ft

Évjárat: 2016 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S P85 Performance S

TESLA MODEL S P85 Perf...

Ár: 15.777.000 Ft

Évjárat: 2014 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S P90D AWD FACELIFT. 770LE!

TESLA MODEL S P90D AWD...

Ár: 31.900.000 Ft

Évjárat: 2017 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!