0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A nép több mint fele nem is tud a villanyautókról

Az amerikaiak 60 százaléka még teljes benzingőzben él

·
Címkék: villanyautó, felmérés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy amerikai felmérés szerint az USA lakosságának 60 százaléka nem hallott a villanyautókról, vagy hallott, de nem ismeri őket. Mi lehet itthon?

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

Az e-Golf, az e-up! és a hozzájuk hasonló, forgalomba beleolvadó villanyautók nyilván nem igazán népszerűsítik az elektromos hajtást

2557 embert kérdezett meg az USA-ban az Altman Vilandrie & Company (AVC) a villanyautókról. A válaszok összesítéséből az a meglepő eredmény született, hogy az ottani lakosok 60 százaléka vagy nem is hallott a villanyautókról, vagy alig tud róluk valamit. Pedig odaát nagyobb arányban vannak jelen az utakon, mint itthon, ám a jelek szerint az átlagemberekhez nem jutott el ezek híre. A villanyautótémában jártasak sem látják túl rózsásan az elektromos járművek helyzetét, hiszen a megkérdezettek 85 százaléka nem is tervezi elektromos autó vásárlását, mégpedig a töltőhelyek hiánya miatt.

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

A BMW i3 és az i8 már külsőleg is eléggé kitűnik a tömegből ahhoz, hogy az emberben felmerüljön a kérdés: ez meg mi?

Szintén sokan, a válaszadók 83 százaléka gondolja úgy, hogy a villanyautók drágák, és 74 százalékuk a töltési idő hosszúsága miatt nem tudna együtt élni egy elektromos modellel. A felmérés készítői szerint több lehetőséget kell biztosítani az autótulajdonosoknak, hogy megismerjék és kipróbálják a villanyautókat, valamint olcsó modelleket is piacra kell dobni. A Tesla Model 3 és az ennél is olcsóbb elektromos autók piacra kerülése megsokszorozhatja e járművek elfogadottságát és piaci részesedését. Gondolhatjuk, hogy ha az USA piacán ez a helyzet, akkor a hazai, még inkább árérzékeny és zömében használt járművet vásárló autósok hogyan vélekednek a villanyautókról.

Ez is érdekes lehet:
 

Egyre többet mutat magából az újgenerációs 3-as BMW

Bár még erősen álca mögé bújva rója a kilométereket az új 3-as sorozat, szúrós szemeit már kidugta...

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra...

Lexus RC 300h F Sport teszt

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent...

Melyik szedán éri meg jobban? Citroën C-Elysée, Fiat Tipo, Lada Vesta, vagy Peugeot 301?

Még nálunk is épp valamilyen szinten érdekelt a piacon az alsókategóriás szedán, ami inkább a...

Termékteszt: szilikonos vízlehúzók

Két szilikonos vízlehúzót is próbára tettünk. Üvegre mindenképpen ajánljuk, de a lemezeken is...

Kánikulai gumiteszt 2017: ismét megmértük, hogy megéri jó abroncsra költeni

Szokás szerint a Hungaroringen található Tanpályán tartottuk meg a kánikulai gumitesztet a nonstopgumival...

Végre elérhető lesz a Miller-ciklusú 1.5 TSI Evo

Hengerlekapcsolással és vitorlázás közbeni motorleállítással spórol a faceliftes Golf gyengébbik...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Forticors írta: 7 hónapja
Kaller írta: 7 hónapja

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...



Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...



Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...



A probléma fő forrása szerintem itt van ...


Előzmények megtekintése

tehát egy 30 milliós 7-es BMW vagy S Merci előállítási költsége 3-6 millió?!?!?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 7 hónapja
zsoltsztankay írta: 7 hónapja

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.


Előzmények megtekintése

A másik fő probléma a hosszú töltésen kívül még az : pl Tesla S 100PD esetében hogy 113.000 usd és arra hivatkoznak hogy azért ilyen drága mert drága az aksi bele ... de az aksi csak 40.000 usd . Ráadásul a Tesla éppen 2016 ban kezdett el sírni hogy autónként van 5.000 usd vesztesége ... hááátt peeerssszeee :D . Ráadásul mindezt úgy hogy saját értékesítő hálózata van szóval nem magáncégek fölözik le a kisker hasznot hanem maga a gyár ...

Egy autó gyár könnyedén tud költségszámlákat kreálni és a horror nyereséget veszteségbe fordítani ... alapít pár fejlesztő céget ami a kocsihoz ezt meg azt fejlesztget aztán elírja oda a nyereséget ... mint ahogy a Tesla is csinálja a napelem gyárával ...

Hát ezért ilyen drágák az autók nem csak a Tesla hanem mind ... előállítási költsége a listaár kb 1/5 -1/10 " attól függ prémium liga vagy nem " a többi haszon és adó ...

A probléma fő forrása szerintem itt van ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsoltsztankay írta: 7 hónapja

Igen ,sajnos igazuk van .Drága és macerás használni még akkor is ha a szervizelésre csak ritkábban van szükség.A fő probléma,hogy kedvező pénzügyi konstrukció nincs kitalálva és addig nem is lesz míg egy csepp olaj van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

2 napja – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

3 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

5 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TESLA MODEL S 85

TESLA MODEL S 85

Ár: 17.800.000 Ft

Évjárat: 2016 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S P90D AWD FACELIFT. 770LE!

TESLA MODEL S P90D AWD...

Ár: 31.900.000 Ft

Évjárat: 2017 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S 85 Csere Mercedes ML63AMG

TESLA MODEL S 85 Csere...

Ár: 18.500.000 Ft

Évjárat: 2013 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!