0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Felemás hétvégekezdet a Porschénak Németországban

Nürburgringi 6 órás: élen a Porsche GT Team

Szoros csata várható holnap a Nürburgringi 6 óráson, a GT-k között a Porsche gyári csapata a leggyorsabb, LMP1-ben egyelőre a Toyota.

%KA%Először próbálják a nagyobb leszorítóerőt adó aeropakkot az LMP1-es technikán, amire legfőképp a kisebb fényszórók utalnak. Egyelőre nem úgy sikerül a hétvége, ahogy tervezték%KA%

Először próbálják a nagyobb leszorítóerőt adó aeropakkot az LMP1-es technikán, amire legfőképp a kisebb fényszórók utalnak. Egyelőre nem úgy sikerül a hétvége, ahogy tervezték

Teljes gőzre kapcsolt a FIA WEC bajnokság, a kvalifikációkkal már keményen kezdetét vette a Nürburgringi 6 órás. Nagy a nyomás a Porsche csapat vállán, hiszen az Endurance Világbajnokságon sprint futamoknak számító hatórásokon eddig egyszer sem tudtak nyerni. Eddig, mondhatni Le Mans-ra edzettek, a rosszabb leszorítóerőt adó aerokittel versenyeztek, csak most először próbálták ki az új külsőt. Egyelőre úgy látszik, hogy még ismerkednek a fejlesztésekkel és bár az első szabadedzéseken nagyon jól szerepeltek, a kvalifikáción a Toyota bizonyult jobbnak.

%KA%Jó eséllyel indul a végső GTE PRO győzelemére a Porsche, a kvalifikációt már behúzták%KA%

Jó eséllyel indul a végső GTE PRO győzelemére a Porsche, a kvalifikációt már behúzták

Először a GT autók kezdték meg az időmérő edzést, ahol a Porsche ünnepelhetett, hiszen a gyári alakulat 92-es rajtszámú autója tudott a leggyorsabb lenni az LMGTE PRO kategóriában. Kevin Estre 1:53.779 alatt teljesítette a rövid Grand Prix pályát, így csapattársával, Michael Christiensennel holnap a pole pozícióból várhatják a rajtot. Egyébként a harmadik helyen is a Porsche GT Team autója végzett, a Richard Lietz − Frederic Makowiecki párossal, közéjük az Aston Martin Racing 95-ös rajtszámú versenyautója tudott beférkőzni. Kemény csata várható holnap, szinte az összes PRO kategóriás GT autó egy másodpercen belül van. Az amatőrök között Aston Martin győzelem született, a Christian Ried – Matteo Cairoli – Marvin Dienst trió lett a második egy Porsche 911 RSR volánja mögött, bár a privát Dempsey-Proton Racinggel. Utóbbi érdekes módon nem szól olyan ércesen és fülbántóan hangosan, mint a két gyári PRO kategóriás 911 RSR.

%KA%Michael Christiensen és Kevin Estre az időmérő után kissé fáradtan, de boldogan nyilatkozott a szűkösen megszerzett első helyről%KA%

Michael Christiensen és Kevin Estre az időmérő után kissé fáradtan, de boldogan nyilatkozott a szűkösen megszerzett első helyről

Később a prototípusok mentek pályára, az LMP2 pilóták többször okoztak izgalmas perceket, valamiért nem érezték, hogy mikor-hogyan kéne utat engedni a gyorsabb LMP1-es autóknak. A féktávokon fütyülő, kigyorsításon süvítő hibrid csúcskategóriában most a Toyota bizonyult a leggyorsabbnak, szorosan mögöttük azonban ott volt Timo Bernhard, Earl Bamber és Brandon Hartley hármasa, míg a harmadik rajtkockából Neel Jani, André Lotterer és Nick Tandy 1-es rajtszámú prototípusa fog indulni. Holnap 1 órakor veszi kezdetét a hatórás futam, egészen este 7-ig köröznek majd a pilóták a Grand Prix pályavonalon.

%KA%Holnap jön a valódi csata. A Porschéknak nem csak utcai modellként, de versenyautóként is kívánatos a fara%KA% %KA%Holnap jön a valódi csata. A Porschéknak nem csak utcai modellként, de versenyautóként is kívánatos a fara%KA%

Holnap jön a valódi csata. A Porschéknak nem csak utcai modellként, de versenyautóként is kívánatos a fara

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE BOXSTER Tiptronic

PORSCHE BOXSTER Tiptronic

Ár: 3.750.000 Ft

Évjárat: 2001 / 3

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE MACAN PDK Panorámatető-ÁFÁS

PORSCHE MACAN PDK Pano...

Ár: 19.860.000 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYENNE Dízel (Automata)

PORSCHE CAYENNE Dízel...

Ár: 9.750.000 Ft

Évjárat: 2012 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!