0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem ismer intimitást az Opel Cascada?

Hölgyteszt: Egy hét egy kabrióval - Opel Cascada 1.6 Turbo automata

·

Egyedi tartalom következik: marketinges kolléganőnk kapta meg egy hétre az automata váltóval szerelt metálkék Opel Cascada kabriót.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Kabriózni leginkább naplementében, városon kívül az igazi. A Cascada menet közben is le tudja dobni vászontetejét, mindössze 17 másodperc alatt (Fotók: Lugosi Nóra)%KA%

Kabriózni leginkább naplementében, városon kívül az igazi. A Cascada menet közben is le tudja dobni vászontetejét, mindössze 17 másodperc alatt (Fotók: Lugosi Nóra)

Olyan szerencsés voltam, hogy egy hétig nálam lehetett egy Opel Cascada, azzal a céllal, hogy írjak róla véleményt − milyen az autó és főleg, hogy milyen érzés vezetni. Őszintén szólva elsőre elég nagy kihívásnak éreztem ezt a feladatot, hiszen nem tudok többet a kocsikról, mint egy átlag autóvezető. Épp ezért, ha valaki a motorról, a nyomatékról vagy esetleg a tengelytávról szeretne olvasni, akkor inkább kattintson ide, mert ezekről a cikk végén sem fog többet tudni. Mindezek ellenére én boldogan igent mondtam a felkérésre, mert mégiscsak nyár van és én egy hétig furikázhatok egy menő tető nélküli kocsival a napsütésben, alig vártam!

Ekkor még nem tudtam, hogy egy naptej a kesztyűtartóban is nagyon hasznos lett volna.

%KA%Habár csak pár hónapig élvezhetjük a kabriónkat az évben, de az ülésfűtéssel még a kicsit szúrósabb időben is lehúzhatjuk a tetőt%KA%

Habár csak pár hónapig élvezhetjük a kabriónkat az évben, de az ülésfűtéssel még a kicsit szúrósabb időben is lehúzhatjuk a tetőt

Egyébként mindig kettős érzésekkel gondoltam a kabriózásra. Nem volt bennem kétség, hogy tökjó lehet egy szerpentinen autókázni a naplementében: fújja a hajadat a szél, közben hangosan szól valami ütemes muzsika, az egész teljesen idilli. A GTA San Andreasban is mindig próbáltam a tető nélküli kocsikat ellopni, szóval teljesen nyitott voltam az élményre, viszont azt is tudtam, hogy a Nagykörút azért mégsem a Miami Vice, nagyon kíváncsi voltam: milyen lesz Budapesten egy rikító kék kabrióval közlekedni?

Hát röviden, nem túl intim.

%KA%A kabriózás, főként egy ilyen harsány színű autóval, megváltoztatja az embert − véletlenül sem leszünk észrevétlenek%KA%

A kabriózás, főként egy ilyen harsány színű autóval, megváltoztatja az embert − véletlenül sem leszünk észrevétlenek

Az első benyomásom, hogy az emberek imádnak átbámulni egy nyitott fedelű kocsiba, ennek az Opelnek a metálkék színe pedig csak fokozta ezt az ingert. Ezen a héten a begyűjtött dudálások számát sikerült feltornásznom a duplájára ahhoz képest, amit eddig az egész életem során kaptam. Egy gyors és ártalmatlan Instagram csekk a pirosban, és szinte azonnal jött a mély hangú dudaszó a mögöttem lévő kocsiból, ha nem a narancssárga jelnél léptem a gázra. A kirakat érzéshez hozzátartozott, hogy a négyeshatosról beláttak a dekoltázsomba és kihangosítóval telefonálni esélytelen volt anélkül, hogy ne tudja meg az egész buszmegálló, hogy mi lesz az esti programom, szóval tényleg más, mint egy kellemesen középszerű Golfban vagy Mazdában autókázni a városban. A csúcspont az volt, amikor egyszer valaki átszólt, hogy jó a zene – nem annyira örültem neki, mert épp akkor szétkapcsolt a Bluetooth és Niki Minaj szólt, vagy valami ilyesmi. Na mindegy.

%KA%A Bluetooth kapcsolatnak hála, nem kell kompromisszumot kötnünk a zeneválasztásban%KA%

A Bluetooth kapcsolatnak hála, nem kell kompromisszumot kötnünk a zeneválasztásban

Ezt az autót viszont úgy is élmény volt vezetni, hogy normál esetben nem párásodik be a szemem, ha valaki megemlíti, hogy épp egy 170 lóerős autóban ülök, ami 10 másodperc alatt van 100-on. Viszont számos olyan élményem volt, amit más autóval soha nem tapasztaltam eddig. Például amikor beülsz és ráadod a gyújtást, a biztonsági övet udvariasan előrenyújtja neked, és nem rögtön egy kellemetlen csipogással jelzi, hogy életveszélyben vagy, ha meghaladtad a 8 km/órás sebességet biztonsági öv nélkül. Olyan mintha egy kézfogással üdvözölne inkább. Aztán amikor lehúztam a tetőt, mindig olyan érzésem volt, mintha egy transzformerben ülnék, ami épp akkor kezd átalakulni, ráadásul menet közben is „át lehet változni”, ami külön jól jött, amikor elkezdett esni az eső a 4-esen.

%KA%A több mint 4 és fél méter hosszú Cascada sokkal nagyobb, mint először gondolnánk. 4 ember is kényelmesen elfér benne%KA%

A több mint 4 és fél méter hosszú Cascada sokkal nagyobb, mint először gondolnánk. 4 ember is kényelmesen elfér benne

Egyébként ennek az egész kabriózgatásnak a legfontosabb tényezője az időjárás. Az első nap például úgy leégtem, hogy másnapra lehámlott a karom és az orrom is. Most már tudom, hogy minden true kabriósnak megbújik egy baseball sapka a kocsijában, és délben a dugóban nem húzzák le a tetőt. (!!) A kora esti órákban viszont, amikor már elmúlt a nagy meleg (és az említett dugó), igazi élmény vezetni ezt az autót. Olyan kicsit, mintha egy biciklit és egy sportautót gyúrtak volna össze, kivéve, hogy sokkal drágább, és nem mehetsz a bringasávban. Még az sem gond, ha kicsit hideg van, mert az ülésfűtéssel azon is lehet segíteni. Mondjuk ez a viselkedés nem igazán egy fenntartható gondolkodásmódról tesz tanúbizonyságot, de mégiscsak egyetlen hetem volt, hogy loboghasson a hajam, szóval kihasználtam minden esőmentes percet. Egyébként sokkal kevésbé csap be a szél, mint gondoltam először. Ha az ablakok fel vannak húzva, még a 130-as autópályát sem kell elfelejtenünk, az is teljesen élvezhető és kényelmes.

Mondjuk a kényelemről csak akkor beszélhetünk, ha nincsenek csomagjaink.

%KA%A futócipő és a hátizsák még kényelmesen elfér, de ha költözködnünk kell, inkább kérjünk kölcsön egy autót  %KA%

A futócipő és a hátizsák még kényelmesen elfér, de ha költözködnünk kell, inkább kérjünk kölcsön egy autót

Rakodótérben nem túl erős ez az autó, persze teljesen érthető okok miatt. Nekem viszont okozott némi problémát, amikor a vívótáskámat is magammal kellett vinnem: táskát kint lerak, beül, tetőt lehúz, kiszáll, táskát berak a hátsóülésre, végül beszáll. Azért nem panaszkodom, mert épp nem esett az eső, amúgy a tetőt lehet a távirányítóról is nyitni − ha a raktér-elválasztó le van húzva. Ezt csak később tudtam meg.

%KA%Gerda első látásra beleszeretett a Cascada világába%KA%

Gerda első látásra beleszeretett a Cascada világába

Elvittem egy körre az 5 éves unokahúgomat is, legalább teszteltem, hogyan fér el egy gyerekülés, milyen a szélfogó, sőt az is kiderült, hogy a hátsó ülések közötti rés tökéletes „mesekeksz-tartó”. Nagyon tetszett neki, főleg, hogy „fantasztikusan kék” a színe, pont olyan mint Elza ruhája a Jégvarázsból. És összességében nekem is nagyon bejött ez az autó, voltak zavarba ejtő pillanataim – például a műszerfal úgy ahogy van egy nagy kérdőjel a millió gombbal -, de miután hétfőn leadtam a tesztautót, szerdán már azon kaptam magam, hogy a Használtautó.hu-n a kabriókat böngészem. Talán pont egy ilyen Opel Cascada lenne a tökéletes választás majd egyszer? Kivéve, ha Jégvarázs színe van.

%KA%Szomorúan tapasztaltam, hogy a kabriósok nem köszönnek egymásnak az utakon, se egy villogás, se egy biccentés :/ %KA%

Szomorúan tapasztaltam, hogy a kabriósok nem köszönnek egymásnak az utakon, se egy villogás, se egy biccentés :/

Pár tipp első kézből kezdő Opel Cascada tulajdonosoknak:

  • Vigyél magaddal naptejet, vagy sapkát
  • Borult időben autópályán ne lehúzott tetővel közlekedj, mert 50 km/órás sebesség fölött nem tudod felhúzni a tetőt, ha elkezd esni az eső
  • Menet közben NE dobj „csak úgy” hátra valamit a hátsó ülésre, mert ki fog repülni a kocsiból
  • Engedd el a szúrós tekinteteket, a 4. nap után már egyébként sem fogod észrevenni őket
  • Ne lépj rá bal lábbal a fékre!!!! (automata sebességváltó)
  • Lehúzott tetővel ne parkolj egy fa alá!

Árak

Tesztmodell alapára 8 760 000 Ft (2017. július 2.)
Tesztmodell ára 11 488 000 Ft (2017. július 2.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4760 mm
Szélesség: 1839 mm
Magasság: 1443 mm
Saját tömeg: 1658 kg
Össztömeg: 2140 kg
Tengelytáv: 2695 mm
Karosszéria-kivitel: cabrio
Csomagtér: 280-380 liter

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1598 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (6 fokozatú tiptronic) sebesség
Nyomaték: 260 Nm 1650-3200 1/min-nél
Teljesítmény: 125 kW (170 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 217 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,9 s
CO2-kibocsátás: 172 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 7,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 11,5 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Zoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee írta: 3 hónapja

Csaj tetszik, kocsi nem.
Egy autónak legyen teteje, legyen benne deréktámasz. Jó, ha fokra szabályoz a fűtés, de klíma nem kell.

A válaszoláshoz belépés szükséges
jack black írta: 3 hónapja

Totál pénzkidobás itthon, max jaszkarizni jó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 3 hónapja

Gyakorló kabriózóként csak két plusz tanács:
- szélfogó hálóra ne sajnáljátok a pénzt, a leghasznosabb extra (a klíma után).
- csomagtartóban legyen egy másfél literes víz és egy guriga "Szilvia", vagy 100-as pézsé. Ha "úgy hozza az élet" tudni fogod miért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja

Egyébként az autónavigátor vezetősége helyében csak jó csajokat vennék fel cikkírónak/tesztelőnek mivel a legtöbben úgy is férfiak olvassák/nézik ezeket az oldalakat és hát egy jó nővel mindent el lehet adni ... szerintem elég nagy forgalom generálást hoznának a jó csajok ... ráadásul egy szőke nő sem írna szarabbul mint némelyik férfi munkatárs ezen az oldalon :DDD Mármint nem hordana össze annyi baromságot mint az akit nem szeretnék névvel megnevezni é sitt dolgozik :DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja
Csalfa Romeo írta: 3 hónapja

Ha ilyen csinos hölgy a tesztelő, akkor őszintén szólva kit érdekel az autó? :D


Csajozni mindenhol lehet tartja a mondás ... :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja
BeZol írta: 3 hónapja

Mióta kabrióm van, 3 ismerős is vett kabriót ;)

Ez a bámulgatásos sztori megszokható egy idő után, engem pl. hidegen hagy ki bámul, a zenét feltekerem a 650W-os hifin, és ilyenkor a mentőt/rendőrt is csak akkor hallom, ha max 3 kocsira van tőlem :D (szóval városban nem vadulok annyira)



A vászontetős kabriókat viszont továbbra sem ajánlom, max sokadig kocsinak. Éljen a kemény tető (meg az tutira nem néz majd ki ratyin sok-sok év után és nem is sérülékeny és még halkabb is).



Szóval igen, és ez csak egy opel volt, lehet még hova fokozni ;)


A vászontetős kabrió jobban néz ki mint egy kemény tetős verzió . Ráadásul könnyebb is mivel nem kell a fémtetőt cipelni és elég hozzá gyengébb mozgató mechanika ami további súlyt csökkent a vászontetős javára .

A vászontető fakulására meg csak annyit hogy én ezekre a divat kocsikra alapból kötnék cascot... na már most véletlenül tudom hogy ha sérül a vászontető azt amortizáció nélküli áron számolja a biztosító ;) :D . Az okos biztosítási csaló vett egy Golf 3 kabriót 1 millióért véletlenül azonnal kötött rá kevés önrészes kaszkót ...maaaajd az utcán szétvágták a tetejét " véletlenül mert irigyelték a kocsiját" és és bement a biztosítóhoz aki teliáron kifizette " önrész levonása után" a tetőt... mivel a vászontetőre nem számolnak el amortizációt :-O . Bontóba lehet venni vászontetőt ... a biztosító is oda fogja kidobni ha szerencséd van a saját tetődet vásárolod vissza fillérekért :D

Egyébként ha megnézed az összes igényes gyártó vászontetővel árulja a csúcsmodelleket ... pl mercedes benz S osztály, Bentley , Rolls-Royce , Jaguar, BMW 6, Audi ... gondolom azért mert így sokkal szarabbul néznek ki a termékeik és kevesebbet adnak el belőle az előzetes felméréseik alapján mint ha fémtetővel árulnák . Vagy tovább megyek technológiailag ezek a gyártók nem tartanak ott hogy fémtetővel tudjanak kabriót gyártani :D



Egyébként meg aki közterületen hangoskodik azok vagy a buzik/chopperesek vagy a kiscsajok itt egy oktató videó mire gondolok . http://indavideo.hu/video/South_Park_13_Evad_12_resz_A_k_betus_szo .

Hallgasd csak full hangerőn a szokol rádiódat csodás fémtetős kabriódban csak tegyél ki pár pávatollat az ülésre jó látható helyre mert úgy az igazi ... azért is fasz még hogy fullon hallgatod a zenét mert ha pl kereszteződésbe érsz és neked van elsőbbséged , de jön egy megkülönböztető fényjelzést adó autó aminek szintén elsőbbsége van és te nem hallod a nagy zen emiatt szerinted kit fognak elővenni a bíróságon ? :D Téged vagy a hatóság hivatalos személyét akinek elsőbbsége lett volna a kereszteződésben csak te páváztál a tető nélküli fostalicskáddal ?

A válaszoláshoz belépés szükséges
BeZol írta: 3 hónapja

Mióta kabrióm van, 3 ismerős is vett kabriót ;)
Ez a bámulgatásos sztori megszokható egy idő után, engem pl. hidegen hagy ki bámul, a zenét feltekerem a 650W-os hifin, és ilyenkor a mentőt/rendőrt is csak akkor hallom, ha max 3 kocsira van tőlem :D (szóval városban nem vadulok annyira)

A vászontetős kabriókat viszont továbbra sem ajánlom, max sokadig kocsinak. Éljen a kemény tető (meg az tutira nem néz majd ki ratyin sok-sok év után és nem is sérülékeny és még halkabb is).

Szóval igen, és ez csak egy opel volt, lehet még hova fokozni ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hónapja

Ha ilyen csinos hölgy a tesztelő, akkor őszintén szólva kit érdekel az autó? :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL CASCADA 2.0 CDTI Start-Stop Cosmo MAGYAR.1.TULAJTÓL.GARANTÁLT KM

OPEL CASCADA 2.0 CDTI...

Ár: 4.990.000 Ft

Évjárat: 2014 / 8

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Dízel

OPEL CASCADA 1.4 T Cosmo

OPEL CASCADA 1.4 T Cosmo

Ár: 6.290.000 Ft

Évjárat: 2014 / 7

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

OPEL CASCADA 2.0 CDTI Start-Stop Cosmo 43890 km

OPEL CASCADA 2.0 CDTI...

Ár: 5.750.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!