0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsit várnunk kell még rájuk - Dacia Dokker és Dokker Van

Bemutatkoznak a Dacia legújabb piacbosszantói

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bővül a feltörekvő Dacia modellpalettája, bizonyos piacokon már nyár végétől kapható lesz a két Dokker. Hozzánk várhatóan csak a jövő év elején jutnak el.

Kulturált megjelenés, egy vagy két tolóajtó, tágas, ötszemélyes utas- és óriási csomagtér, várhatóan kiváló ár/érték arány − ez a Dacia Dokker egyterű

Kulturált megjelenés, egy vagy két tolóajtó, tágas, ötszemélyes utas- és óriási csomagtér, várhatóan kiváló ár/érték arány − ez a Dacia Dokker egyterű

Mint egy Kangoo, csak Dacia-jelvénnyel, még olcsóbban. Nálunk fél év múlva

Mint egy Kangoo, csak Dacia-jelvénnyel, még olcsóbban. Nálunk fél év múlva

Lendületben a Dacia: csak nemrég mutatkozott be az öt- vagy hétüléses Lodgy egyterű, gőzerővel tesztelik a következő Logant és Sanderót, most pedig másfél hónappal azután, hogy az első konkrét infók megjöttek a Lodgyhoz hasonlóan szintén a marokkói Tangerben gyártott Dokker famíliáról, a Renault-csoport máris szinte mindent elárult a márkától megszokottan ár/érték arányával feltétlen sikerre ítélt egyterű/kishaszonjármű párosról.

Hogy rögtön a legfontosabbal kezdjük: értesüléseink szerint magyarországi árazásuk még nem kezdődött el, a cél persze csakis az lehet, hogy mindkét változatában a piac legolcsóbbika legyen a modell. A Logan Van pillanatnyilag nettó 1 550 000 forinttól rendelhető, ennél valamivel magasabb, ám bőven 2 millió alatti szuper árral fog támadni a Dokker Van. Hogy mikor? Bizonyos piacokon már a nyár végén kapható lesz az egyterű és a furgon, hozzánk december-január környékén futhatnak be.

Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás

Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás

És akkor egy gyorstalpaló először a Kangoo-féle Dokker családi mindenesről: 4,36 méter hosszú, 1,75 méter széles, 1,81 méter magas, tengelytávolsága 2,81 méter; ötüléses, egy- vagy kétoldali tolóajtós az autó, csomagtartója hatalmas, alaphelyzetben 800 literes, üléshajtással 3 köbméteres.

Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető

Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető

Jó kis racionális melósautónak ennél több/jobb nem kell

Jó kis racionális melósautónak ennél több/jobb nem kell

A külső méreteit tekintve ugyanekkora, s alapból szintén egy-, opciósan kétoldali tolóajtós, lemezelt hátfalú, hátul aszimmetrikus szekrényajtós Dokker Van raktere 1,9 méter hosszú, az anyósülést felhajtva viszont már 2,42, azt kiszedve 3,11 méteres tárgy is elfér a 750 kg teherbírású, kétszemélyesen 3,3, csak sofőrrel 3,9 köbméternyi cuccot elnyelő furgonban.

Felszereltségük egyebek mellett tolatóradart, 7 colos, érintőképernyős navigációs berendezést is adhat, üléspozíciójuk divatosan − és praktikusan − 3,5 centivel magasabb a Logan MCV-hez viszonyítva. Benzin- és dízelmotorból is kétféle választható hozzájuk: a legmodernebb az 1.2 TCe 115 lóerővel, közvetlen befecskendezéssel, turbóval, alu blokkal, 190 Nm-es nyomatékkal percenkénti 2000 és 4000 fordulat között, gyári vegyes fogyasztása 5 fokozatú manuális váltóval 6,1 l/ 100 km (a Vané 6,2 l/100 km). A másik benzines, az 1.6 MPI motor 85 lóerős, fogyasztása 7,5 l/100 km. Az 1.5 dCi turbódízelek szerényebbike 75, az izmosabb 90 lóerős, nyomatékuk 180-200 Nm 1750-es fordulattól, fogyasztásuk 4,5 l/100 km.

Ez is érdekes lehet:
 

A GKN gyártja az új Insignia összkerékhajtását, gyorsabb kanyarokat, biztosabb mozgást ígér

Apró információkat csepegtetnek az új Opel Insigniáról, most az összkerékhajtását ismerhetjük...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

A következő RS Skoda a Kodiaqból készül

Meglovagolja a gyártó a Kodiaq hullámait, megszellőztették, hogy a következő RS modell is a SUV-ból...

Rendszámot kaphatnak a robogók, változhat a zöld rendszám szabályozása is

Már több mint 1500 autó fut zöld rendszámmal, egy részük elveszítheti azt a jövőben, míg a kismotorokra...

A Fiat-Chrysler és a Renault motorjainak emissziós értéke is elcsúszhatott

A Renault egyszer már tisztázta magát a dízelbotrány kapcsán, most viszont ugyanúgy elhasalhat...

A Ford Bronco hamarosan visszatér, a híres terepjáró a Ranger alapjaira építkezik

Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az...

Idén érkezik az Audi A8 negyedik generációja, ilyesmi lesz

Naná, hogy a negyedik generációs Audi A8 nem nagyon lesz más, mint egy nagyító alá helyezett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

yamakwa írta: 2012 július 10., kedd 15:27:33

Marokkói Dácia ! Hát ennek aztán végképp nincs köze a román anyaföldhöz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2012 július 03., kedd 21:29:42

Szerintem csúnya, nekem legalábbis nem tetszik. Tudom, hogy a Daciának nem a szépség a lényege, hanem, hogy használható és olcsó. De ha én egy új autóért pénzt adok, akkor azért olyat szeretnék, ami legalább egy kicsit tetszik.
Haszongépjárműként céges kocsinak jó lehet 1,5+Áfá-ért. Bár milyen képet fest egy cégről, hogy Daciával járnak ? :) Semmi bajom a románokkal, de a Renaultnál valamelyik marketinges nagyon elcseszte, amikor Magyarországon a Dacia elnevezés mellett döntöttek. Szerintem ezt a pénztárcájukon is keményen megérzik, Renaultként több fogyna bármelyik típusukból.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.


BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Mire vágynak a nők? A Skoda is ezt szeretné megtudni

Hölgyekhez szól, hölgyeket szólít meg a Skoda Videó

10 órája – Sztori

Szép számokat hoz a Skoda, de persze gondol a jövőre is. A flottavásárlók és a férfiak mellett mind több hölgyet is meg kívánnak nyerni - ezért indítottak egyedi kampányt.


BMW 135i-ként kezdte, V8 lett belőle

BMW 1M V8 látogatta meg Jay Leno garázsát Videó

16 órája – Sztori

Újabb érdekes motorcsere bukkant fel Amerikában. Egy BMW M3 erőforrás került az 1M motorterébe, így Jay Leno is meghívta a garázsába.


Tizenharmadszor nyert Stéphane Peterhansel Dakart

1-3 Dakar győzelem a Peugeot-tól

2 napja – Sztori

Elsöprő győzelmet aratott a Peugeot. 9000 kilométer után is a legjobbaknak bizonyultak a világ egyik legnehezebb tereprali futamán.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA SANDERO 1.2 Arctic MAGYAR-57000 KM!!

DACIA SANDERO 1.2 Arct...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

DACIA DOKKER 1.6 Ambiance LPG +++ 17054 km +++

DACIA DOKKER 1.6 Ambia...

Ár: 2.949.000 Ft

Évjárat: 2014 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: LPG/benzin

DACIA SANDERO 1.5 dCi Stepway Első Tulaj garantált 49000Km!!

DACIA SANDERO 1.5 dCi...

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 2013 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!